تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته توسط مرکز سنجش پزشکی حدودا در شهریور ماه بر روی سایت sanjeshp.ir اعلام می شود تا متقاضیانی که حدنصاب دعوت به مصاحبه دانشگاهی را کسب کرده اند، بتوانند در جلسات مصاحبه دکتری شرکت کنند.



مرکز سنجش پزشکی برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شدند ، امکان تکمیل فرم انتخاب رشته را فراهم کرده و علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های علوم پزشکی می توانند در مهلت مقرر شده و بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401، رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته ثبت نمایند.
نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در قالب کارنامه منتشر نخواهد شد و داوطلبان در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته، فقط از دانشگاه هایی که در آن ها جهت شرکت در مصاحبه دعوت شدند مطلع می شوند. متقاضیان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه های علوم پزشکی می بایست با توجه به جدول زمانبندی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت که توسط مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود، خود را برای حضور در مرحله دوم آزمون دکتری وزارت بهداشت آماده نمایند. در ادامه به بررسی زمان، نحوه مشاهده و مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.


زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
مرکز سنجش پزشکی پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401، نتایج انتخاب رشته این آزمون را منتشر کرده و بر روی سایت خود به نشانی sanjeshp.ir قرار می دهد. زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت حدودا یک ماه بعد از مرحله انتخاب رشته بوده که داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانند عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند.


به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بهداشت 1401

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
مرکز سنجش پزشکی در موعد مقرر شده لینک اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 را در سایت خود فعال کرده و امکان مشاهده نتیجه این مرحله را برای داوطلبان فراهم می کند. متقاضیان پس از مراجعه به سایت sanjeshp.ir می توانند وارد سامانه دکتری گروه علوم پزشکی شوند و با استفاده از کدملی و شماره تلفن همراهی که در زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ وارد کرده اند، نتیجه خود را مشاهده نمایند.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و از منوی سمت راست "دکتری تخصصی phd" را انتخاب نمایید. سپس مجددا عبارت دکتری تخصصی Ph.D را از منو کشویی انتخاب کنید.

[تصویر:  1562132639_1.png]

بعد از وارد شدن به صفحه زیر روی عبارت "نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه" کلیک کنید.

[تصویر:  1602073677_behdasht1.JPG]

مجددا گزینه "نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه" را انتخاب کنید.

[تصویر:  1610547305_Screenshot%202021-01-13%20150744.png]

کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا نتیجه انتخاب رشته برای شما نمایش داده شود.

[تصویر:  1610547335_Screenshot%202021-01-13%20150834.png]




مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
با وجود آن که بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1401 کارنامه ای منتشر نخواهد شد، اما مرکز سنجش پزشکی تمامی جزئیات مانند درصد دروس، تراز و رتبه داوطلب را نگه داری می کند و پس از اتمام مهلت انتخاب رشته، به بررسی رشته محل های مندرج در فرم انتخاب رشته هر داوطلب، تراز وی و حدنصاب دعوت به مصاحبه هر دانشگاه می پردازد.

داوطلبان در هنگام مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 می توانند مطلع شوند که به چه رشته محل هایی جهت شرکت در مصاحبه دعوت شدند و با انتشار کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از جزئیات وضعیت علمی خود با خبر خواهند شد.

در صورتی که تراز داوطلب برابر یا بیشتر از حدنصاب یک یا چند دانشگاه باشد وی به مصاحبه دانشگاه های مربوطه دعوت می شود. داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله باید مدارک مورد نیاز مصاحبه را فراهم نموده و در زمان برگزاری جلسات مصاحبه به دانشگاه مورد نظر بروند و سپس منتظر اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ باشند. همچنین لازم به ذکر است مصاحبه دکتری وزارت بهداشت برای رشته محل های دانشگاه آزاد در واحدهای همان دانشگاه و به صورت مجزا برگزار خواهد شد.[/url]



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را در انجام مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به بهترین شکل ممکن یاری دهند. برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید.
در ادامه بخوانید: [url=https://www.heyvagroup.com/shownews/4122/%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-99.html]مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401



سوالات متداول

1- ✔️ نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود ؟
✔️ زمان اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت حدودا اواسط مرداد ماه است که به محض تعیین تاریخ دقیق آن ، متن مقاله به روز رسانی می شود .


2- ✔️ در هنگام اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه اطلاعاتی ارائه می شود ؟
✔️ همان طور که در متن مقاله اشاره شده ، در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد که در کدام یک از رشته محل های انتخابی دعوت به مصاحبه شده اند .


3- ✔️ از چه طریق می توان به نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت دسترسی یافت ؟
✔️ با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می توان نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را مشاهده نمود که مراحل دسترسی به آن در مقاله توضیح داده شده است .
منبع : اعلام نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱