تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پوزیشن سکس میسیونری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
احتمالا تا به حال نام انواع پوزیشن های سکس به گوشتان خورده است و با خود فکر کرده اید ، که احتمالا امتحان کردن آن ها با شریک جنسی تان باید خیلی جذاب باشد و شاید برخی از آن ها را تا به حال امتحان کرده اید . اسم برخی از پوزیشن ها قبل تر از این شاید حتی به گوشتان هم نخورده باشد مانند پوزیشن میسیونری ، پوزیشن شمع ، روش پروانه ، مدل اختاپوس و غیره.
اما در این مقاله به شما نشان می دهیم که اگرچه نام missionary به نظرتان کمی غریب می آید ، اما روش انجام آن بسیار ساده است و جزو پوزیشن های بسیار رایج است. بنابراین، در ادامه این مقاله پوزیشن میسیونری ، مزایا و معایب این روش سکس به طور کامل بیان شده اند و شما با مطالعه این مطالب می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید این مدل را امتحان کنید یا خیر .

راهنمای انجام پوزیشن سکس میسیونری
پوزیشن میسیونری که گاهی اوقات مدل صورت به صورت، سنتی یا کلاسیک هم نامیده می شود ، هر نوع رابطه جنسی است که در آن زن به پشت می دراز کشیده و مرد روی زن به صورت چهره به چهره می خوابد صورت هایشان در مقابل یکدیگر است ، قرار می گیرد . در این مدل سکس ، با تغییر در زاویه پاها و کمر زن می توان تنوع ایجاد کرد .
به این صورت که اگر زن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد ، می تواند پاهایش را تا حد ممکن بالا بیاورد به طوری که زانوهایش روی سینه هایش قرار بگیرند . انجام این کار در پوزیشن عمیق میسیونری اجازه می دهد که دخول به صورت عمیق تری اتفاق بیفتد و دهانه رحم و نقطه G به میزان زیادی تحریک شود .
در غیر این صورت ، یک گزینه کمتر آکروباتیک در پوزیشن missionary وجود دارد و نحوه انجام آن به این شکل است که با کمک مرد یا بالشی که زیر کمر زن قرار می گیرد ، لگن زن کمی نسبت به تخت زاویه دار می شود . این حالت نیز می تواند منجر به تحریکات بیشتر کلیتوریس شود . بنابراین ، زن ها می توانند با تغییر حالت پاهایشان بر لذت رابطه جنسی بیفزایند به عنوان مثال می توانند پاهایشان را تا جایی که می توانند باز کنند ، پاها را روی شانه شریک جنسی شان قرار دهند و یا زانو هایشان را خم کنند .
حتما بخوانید : پوزیشن اسپونینگ

مزایای پوزیشن میسیونری
پوزیشن میسیونری رایج ترین و کلاسیک ترین پوزیشن زناشویی بین زنان و مردان است که شاید بیشترین استفاده را میان زوجین داشته باشد اما کمتر کسی مزایای این مدل سکس را می داند. بنابراین ، در این قسمت از مقاله برخی از مزایای پوزیشن میسیونری بیان شده است تا بدانید که به چه دلیل از قدیم الایام زن و شوهر ها برای برقراری رابطه جنسی خود این روش را انتخاب می کرده اند .
تماس چشمی
برخلاف سایر حالت های محبوب سکس مانند داگی استایل، در پوزیشن میسیونری در حالی که مرد روی زن خوابیده است می توانند یکدیگر را ببینند. هیچ چیزی به اندازه تماس چشمی خوب ، یک رابطه زناشویی را تقویت نمی کند ، علاوه بر این ، این تماس صورت به صورت کمک می کند که حالت های چهره یکدیگر را بخوانید و علائم لذت و یا فشار و ناراحتی را در صورت شریک جنسی تان ببینید .
تماس پوستی
در این پوزیشن ، همانند مدل لوتوس تماس پوستی میان شما و شریک جنسی تان به حداکثر می رسد . مرد روی زن می خوابد و تمام بدن مرد با همسر تماس دارد و به این ترتیب آرامش و صمیمت بیشتر میان آن دو شکل می گیرد .
بیشتر بخوانید : پوزیشن پروانه
ارضای حس قدرت طلبی مرد
برای بعضی از مردان ، حس تسلط و برتری در سکس اهمیت دارد . از آنجایی که در حالت missionary مرد در بالا قرار می گیرد و عملا در نقش هدایت کننده رابطه جنسی خواهد بود ، حس قدرت و سلطه طلبی اش ارضا می شود و سکس برایش به مراتب لذت بخش تر خواهد بود .
[تصویر:  1606545895_12234.png]
نجوا کردن در گوش
در پوزیشن میسیونری این امکان برای هر دو شریک جنسی وجود دارد که در گوش هم کلماتی که می توانند تحریک آمیز و یا محبت آمیز باشند را زمزمه کنند و بر شور و حرارت رابطه جنسی خود بیفزایند .
بوسیدن عمیق
یکی دیگر از امکاناتی که در پوزیشن میسیونری وجود دارد و باز هم باید آن را مرهون تماس صورت به صورت این نوع مدل دانست ، این است که در این روش سکس ، شرکای جنسی می توانند بوسه های عمیق را تجربه کنند و عشق و صمیمت رابطه جنسی شان را افزایش دهند .
نفوذ موزون
از آنجایی که مرد در این حالت تسلط زیادی بر رابطه زناشویی خود دارد می تواند عمل دخول را به طور یکنواخت انجام دهد و رابطه جنسی به صورت موزون انجام می شود . بنابراین این مدل جزو پوزیشن های عمیق است.
حتما بخوانید : صفر تا صد خیانت

معایب پوزیشن میسیونری
همانند سایر روش های سکس ، پوزیشن میسیونری در کنار مزایایی که دارد ، می تواند معایبی هم داشته باشد . ما این معایب را در این بخش از مقاله بیان می کنیم و قضاوت و انتخاب را بر عهده شما می گذاریم . می توانید با سبک سنگین کردن مزایا و معایب روش missionary ، انتخاب کنید که آیا می خواهید این پوزیشن را با شریک جنسی تان امتحان کنید یا اینکه به اصطلاح عطایش را به لقایش می بخشید و ترجیح می دهید از پوزیشن های مناسب دیگر استفاده کنید .
عدم تحریک کلیتوریس
در این پوزیشن عمیق آلت تناسلی مرد ممکن است تحریک کافی برای ایجاد ارگاسم در نقطه جی ایجاد نکند . علاوه بر این، از آنجایی که مرد از دستانش به عنوان یک تکیه گاه استفاده می کند ، نمی تواند با دستانش ناحیه کلیتوریس زن را تحریک کند . 
محدودیت دامنه فعالیت زن
قطعا در هر رابطه جنسی، هر دو شریک جنسی تمایل به مشارکت دارند تا بتوانند تمامی توان خود را برای ارضا کردن بهتر و بیشتر طرف مقابل خود به کار گیرند . اما در پوزیشن میسیونری عمدتا این حق مشارکت از زن سلب می شود و او در این مدل سکس نسبتا منفعل خواهد بود . همچنین گاهی زن به دلیل وزن مرد بر روی وی احساس فشار می کند.
حتما بخوانید : راز خوشبختی در زندگی زناشویی
خستگی مرد
اگر به هر دلیلی عمل مقاربت بیش از حد طولانی شود ، فشار زیادی بر مرد وارد خواهد شد ، زیرا در پوزیشین میسیونری ، مرد به تنهایی رابطه جنسی را کنترل می کند . از طرف دیگر به طور مداوم وزنش روی دستانش است و این می تواند باعث ایجاد درد و ناراحتی در ناحیه دست و بازوانش شود .
انزال زودرس
تحقیقات نشان داده است که قرار گرفتن مرد در حالت میسیونری ، فشاری که به عضلاتش وارد می شود و تلاش برای بالا نگه داشتن خود ، احتمال زود انزالی را افزایش می دهد . بنابراین این مدل برای افرادی که از این مسئله رنج می برند، مناسب نیست.
کلام آخر
پوزیشن میسیونری یکی از مدل های رایج سکس میان زوجین است ، گرچه ممکن است این نام برایشان تازگی داشته باشد و یا از مزایا و معایب آن هرگز اطلاعی نداشته باشند . این روش سکس که به صورت قرار گرفتن مرد روی زن درحالی که چهره هایشان مقابل یکدیگر است تعریف شده ، می تواند به صمیمت بیشتر زن و شوهر کمک کند .
 زیرا به دلیل صورت به صورت بودن آن ، امکان تماس چشمی ، بوسه عمیق و نجوا کردن در گوش یکدیگر وجود دارد . هرچند قبل از انتخاب این پوزیشن برای سکس باید از معایب آن که شامل انزال زودرس ، عدم تحریک کلیتوریس و غیره است ، نیز آگاهی داشته باشید .
در ادامه بخوانید : انواع پوزیشن های سکس

سوالات متداول

1- ✔️ برای ایجاد تنوع در پوزیشن میسیونری ، چه اقداماتی می توان انجام داد ؟
✔️ برای این که مدل میسیونری ، متنوع تر و لذت بخش تر انجام گیرد ، بسته به انعطاف بدنی زن می توان در حالت قرار گرفتن پاها تغییر ایجاد کرد که نحوه این تغییرات در مقاله عنوان شده اند .


2- ✔️ پوزیشن میسیونری چه مزایایی دارد ؟
✔️ این پوزیشن مزایای زیادی مانند تماس چشمی ، تماس حداکثری پوست و بوسه عمیق و غیره دارد که در مقاله به طور کامل این مزایا بیان شده اند .


3- ✔️ پوزیشن میسیونری چه معایبی دارد ؟
✔️ معایب پوزیشن میسیونری شامل زود انزالی ، خستگی مرد و موارد دیگری می شود که برای آگاهی از آن ها می توانید به مقاله مراجعه کنید .
منبع : پوزیشن سکس میسیونری
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтlactogenicfactorсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтselectivediffuser.ruсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт