تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دانلود فرم خام مبایعه نامه املاک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در این مقاله به بررسی یک نمونه فرم خام مبایعه نامه املاک می پردازیم .


قراردادها برای این منعقد می شوند که افرادی که تعهدی می دهند و تعهدی را می پذیرند زیر چتر حمایت قانون گذار قرار بگیرند از این رو در در میابیم که قانون گذار به این موضوع اهمیت زیادی داده است و برای تعهدات و قراردادها ارزش زیادی قائل است . یکی از انواع این قراردادها که بسیار کارپرد است اما مردم به حقوق حاکم بر آن واقف نیستند ، مبایعه نامه است . مبایعه نامه با قولنامه متفاوت است اما اکثرا به جای هم به کار گرفته می شوند ما در مقاله تفاوت قولنامه و مبایعه نامه به این موضوع پرداخته ایم . در اینجا برآنیم تا بعد از توضیحی مختصر در باب مبایعه نامه داده و سپس یک نمونه فرم خام مبایعه نامه املاک را ارائه کنیم .


مبایعه نامه
مبایعه نامه قراردادی است که مختص عقد بیع است و در آن خریدار و فروشنده درباره زمان تحویل کالا ، مکان تحویل کالا و نحوه پرداخت وجه توافق می کنند . بنابراین می توان گفت مبایعه نامه یک قرارداد واقعی است که در آن دو تعهد متقابل وجود دارد . مبایعه نامه سند است و از اعتبار یک سند عادی برخوردار است . 


فرم خام مبایعه نامه املاک
برخلاف این تصور که مبایعه نامه مختص املاک است برای خرید و فروش سایر اموال نیز می توان مبایعه نامه منعقد کرد اما با این حال مبایعه نامه املاک از سایر موارد رواج بیشتری دارد . ما در مقاله نمونه مبایعه نامه املاک ، یک نمونه قرارداد را آوردیم اما در اینجا برای سهولت استفاده و کاربرد زیاد فرم خام مبایعه نامه املاک ، یک نمونه از آن را قراردادیم که هم به صورت تصویر فرم خام مبایعه نامه املاک است و هم به صورت pdf فرم خام مبایعه نامه املاک . 
[تصویر:  1555747606_%D9%85%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B...A9%201.png]
[تصویر:  1555747696_%D9%85%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B...DA%A92.png]
[تصویر:  1555747636_%D9%85%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%B...A9%203.png]

برای مطالعه بیشتر درباره فرم خام مبایعه نامه املاک در کانال تلگرام حقوق قراردادها عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون فرم خام مبایعه نامه املاک پاسخ دهند .
منبع : دانلود فرم خام مبایعه نامه املاک