تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان شرکت در آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 جهت ثبت نام باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ استان خود را دریافت و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط این آزمون اقدام به تکمیل فرم الکترونیکی در سایت ثبت نام استانی نمایند.


آزمون نمونه دولتی برای ورود به دبیرستان دوره دوم (پایه دهم) یا همان نمونه دولتی نهم به دهم 1401 - 1402 توسط آموزش و پرورش هر استان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. داوطلبان قبل از ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می بایست از شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان خود اطلاع پیدا کنند.
پس از مطالعه تمامی موارد ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان، متقاضی می بایست با مراجعه به سامانه نمونه دولتی استان محل زندگی خود اقدام به ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 - 1402 نماید. در این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به شرح جزئیات مهم ذکر شده در این دفترچه نیز پرداخته شده است.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند می بایست پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402 با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سایت ثبت نام نمونه دولتی، فرم نام نویسی را پر کرده و خود را برای روز برگزاری آزمون آماده می سازند.

با توجه به جدا بودن سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402 برای هر استان، دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیز برای هر استان به صورت مجزا منتشر شده است که در جدول زیر می توانید لینک دانلود دفترچه های ثبت نام نمونه دولتی را به تفکیک استان مشاهده نمایید.

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی تهران
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی اردبیل
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی فارس
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی همدان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی هرمزگان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی ایلام
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی کرمان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی کرمانشاه
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی خراسان شمالی
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی مرکزی
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی زنجان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی چهار محال بختیاری
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی گیلان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی گلستان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی لرستان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی مازندران
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی خراسان رضوی
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی یزد
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی اصفهان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی آذربایجان غربی
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی خراسان جنوبی
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی قزوین
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی البرز
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی گیلان
دفترچه ثبت نام نمونه دولتی سمنان

شایان ذکر است که دفترچه های بالا مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی سال گذشته می باشد. به محض انتشار دفترچه ثبت نام نمونه دولتی 1401 -1402 لینک دانلود آن فعال می گردد.


زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

دانش آموزانی که برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی اقدام به ثبت نام در این آزمون می کنند می بایست در وهله اول از شرایط و ضوابط ورود به مدارس نمونه دولتی مطلع گردند، تا در صورت واجد شرایط بودن نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی


[تصویر:  madares.gif]


زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402
ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ احتمالا در بهار سال 1401 آغاز خواهد شد و داوطلبان بعد از شروع ثبت نام با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی 1401 - 1402 استانی می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

با توجه به این که سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برای هر استان متفاوت می باشد، مراحل ثبت نام نیز کمی با هم متفاوت است اما روند کلی ثبت نام در تمامی سامانه ها مشابه است که در ادامه به شرح آن پرداخته ایم.

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402

مراجعه به سایت ثبت نام استان محل سکونت از طریق رایانه و با استفاده از مرورگر های Google Chrome یا Firefox

واریز وجه ثبت نام از طریق درگاه اینترنتی و دریافت رمز ورود به سامانه

آماده سازی تصویر عکس دانش آموز (تصویر زمینه سفید در ابعاد 3x4 و با فرمت jpg و با حداکثر حجم 300kb)

تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام در آزمون و ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی معمولا 3 الی 4 روز قبل از روز برگزاری آزمون توزیع می شود که دانش آموزان با مراجعه به سایت ثبت نامی استان محل سکونت خود می توانند آن را دریافت و تاریخ روز برگزاری آزمون را در آن مشاهده کنند.
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402
از آنجایی که دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 دارای اطلاعات بسیار زیادی برای سهولت داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون می باشد، مطالعه این دفترچه یکی از الزامات پیش از نام نویسی هر داوطلب در این آزمون می باشد. در ادامه به جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می پردازیم.

دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 - 1402 حاوی اطلاعات بسیاری می باشد که به هر داوطلب توصیه می شود تا قبل از تصمیم گیری برای ثبت نام در این آزمون، دفترچه راهنمای ثبت نام نمونه دولتی را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایند و بعد از واجد شرایط بودن، ثبت نام خود را انجام دهند.

جزئیات این دفترچه شامل موارد زیر می باشد:

زمان ثبت نام
مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی
زمان انتشار کارت ورود به جلسه و تاریخ برگزاری آزمون
شرایط ثبت نام
مراحل ثبت نام
مواد امتحانی و تعداد ضریب سوالات آزمون
ظرفیت پذیرش
زمان اعلام نتایج

از دانش آموزان درخواست می شود نکات مهم و کلیدی ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را مطالعه نمایند تا در روند ثبت نام تا روز برگزاری با مشکلی مواجه نشوند.

دانش آموزانی هم که در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی فرصت ثبت نام پیدا نکرده اند و یا در وارد کردن اطلاعات خود دچار اشتباه شده اند، در زمان ویرایش اطلاعات می توانند همه اشکالات خود را برطرف سازند.
بیشتر بخوانید: ویرایش اطلاعات آزمون نمونه دولتی

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]


داوطلبان و والدین گرامی اگر در مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 - 1402 دچار سوال یا ابهامی شدید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید و برای اینکار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. هم چنین توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را در اینستاگرام دنبال نمایید.


سوالات متداول

1- ✔️ چگونه می توان از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی اطلاع پیدا کرد؟
✔️ همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد، داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام، از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی اطلاع پیدا کنند.


2- ✔️ چگونه می توان دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان را دریافت نمود؟
✔️ شما می توانید با رجوع به این مقاله دفترچه های ثبت نام نمونه دولتی هر استان را دانلود و مطالعه نمایید.


3- ✔️ ثبت نام آزمون نمونه دولتی به چه صورت می باشد؟
✔️ به منظور ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام استان خود مراجعه نمایند که نحوه ورود و ثبت نام در سامانه ثبت نام استانی در این مقاله آمده است.
منبع : دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی