تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت درخواست نقل و انتقالی و مهمانی دانشگاه آزاد۱۴۰۰ ، دوبار در سال برای ترم اول و دوم امکان پذیر می باشد. در حالت کلی نمی توان تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج انتقالی دانشگاه آزاد در نظر گرفت اما معمولا پس از گذشت دو هفته از اتمام مهلت ثبت درخواست انتقالی، قبل از شروع کلاس های ترم مورد نظر این نتایج اعلام می شود.


تمامی مراحل نقل و انتقالی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به نشانی monada.medu.ir انجام می شود . داوطلبانی که زمان ثبت درخواست نقل و انتقالی اقدام به تکمیل فرم های قرار داده شده در این سایت نموده اند ، می توانند مطابق اطلاع رسانی های انجام گرفته از طریق سامانه منادا در این خصوص ثبت به سامانه مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، نتایج خود را مشاهده نمایند.


نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال اول سال 1400 اعلام شده است.

از آنجایی که بی اطلاعی از زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد موجب عدم انتخاب واحد دانشجو در دانشگاه مقصد می گردد به دلیل اهمیت اطلاع از این زمان در ادامه این مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد 1400 پرداختیم.

زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1400
نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد همانند سایر مراحل پذیرش این فرآیند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه منادا به نشانی monada.medu.ir انجام می شود . بنابراین تمامی دانشجویانی که درخواست مهمانی و یا انتقالی خود را از طریق سامانه مذکور وارد کردند ، می بایست در موعد مقرر با اطلاعات خود وارد سایت monada.medu.ir شده و نتیجه درخواست خود را مشاهده نمایند .

نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ، معمولا دو هفته بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست انتقالی آزاد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. با توجه به اضهارات مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد نتایج ثبت نام انتقالی و مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای نیمسال اول تحصیلی از تاریخ 24 شهریور ماه در سایت منادا اعلام شده است.


نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال اول سال 1400 اعلام شده است

به محض اعلام نتایج نقل و انتقالات نیمسال اول ۱۴۰۰ ، این مقاله بروز رسانی می گردد. توصیه می کینیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به نقل و انتقالی دانشگاه آزاد مطلع شوید.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

مشاوره اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده داوطلبان متقاضی انتقال یا میهمانی به دیگر واحد های دانشگاه آزاد موظف هستند در مهلت مقرر در خواست خود را ثبت کرده و در انتظار اعلام شدن نتایج باشند. پس از منتشر شدن نتایج درخواست داوطلبان متقاضی انتقالی یا میهمانی دانشگاه های آزاد نیمسال اول ۱۴۰۰ با دو دسته داوطلب مواجه هستیم.

دسته اول افرادی را شامل می شود که دانشگاه  مبدا و مقصد با درخواست انتقالی یا میهمانی وی موافقت کرده . این افراد می بایست اقدامات لازم جهت انتقال از دانشگاه مبدا به مقصد را انجام داده و انتخاب واحد خود را از طریق دانشگاه مقصد انجام دهند .

دسته دوم افرادی هستند که بنا به هر دلیلی مانند عدم ظرفیت در دانشگاه مورد تقاضا یا عدم تایید مدارک با درخواستشان موافقت نشده است، این افراد می توانند با برطرف کردن مشکل خود و استفاده از بهترین گزینه جهت ثبت درخواست نقل و انتقالی برای ترم آینده اقدام نمایند.
در ادامه بخوانید: نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

اگر پس از مطالعه مقاله سوال یا ابهامی در خصوص اعلام نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد 1400 دارید ، می توانید از طریق سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از مشاوران مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرید . راه ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره سامانه خدمات تلفنی هیوا می باشد .


آخرین اخبار زمان نقل و انتقال دانشگاه آزاد 1400

خبر تاریخ 24 شهریور ۱۴۰۰
نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال اول سال 1400 اعلام شده است.


سوالات متداول

1- ✔️ نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
✔️ این نتایج معمولا قبل از شروع کلاس های نیمسال دوم اعلام می شود البته زمان دقیق آن در متن مقاله درج شده است .


2- ✔️ نتایج نقل و انتقالی دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی اعلام می شود ؟
✔️ این نتایج از طریق سامانه منادا دانشگاه آزاد اعلام می شود که سایت آن در متن مقاله قرار داده شده است .


3- ✔️ جهت مشاهده جواب انتقالی دانشگاه آزاد وارد کردن چه اطلاعاتی لازم است ؟  
✔️ همانطو که در متن مقاله گفته شده است ، متقاضیان می بایست اطلاعات خواسته شده اعم از کدملی و شماره دانشجویی خود را وارد کنند .
منبع : زمان اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401