تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۰ در دو مرحله برگزار شده و نتایج این آزمون در قالب نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir قرار می گیرد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به منظور استخدام نیروی انسانی ماهر در دانشگاه های علوم پزشکی، آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی را در سال ۱۴۰۰ برگزار می کند. نتایج مربوط به این آزمون در قالب نتایج اولیه و نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشوری به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.
از آنجا که داوطلبان برای کسب آمادگی جهت شرکت در مصاحبه استخدامی باید از نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی اطلاع داشته باشند، در این مقاله زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ و نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 به طور کامل توضیح داده شده و در آخر نکاتی در این زمینه برای داوطلبان بیان شده است.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰
آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی به منظور جذب نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود. مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و جزئیات مربوط به فرآیند این آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir منتشر شده و داوطلبان برای اطلاع از زمان بندی مراحل مختلف آزمون باید به این سایت مراجعه کرده و اطلاعیه های منتشر شده در سایت را مطالعه نمایند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

داوطلبانی که در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 شرکت نموده اند، طی دو مرحله گزینش و پذیرفته می شوند. مرحله اول شرکت در آزمون کتبی بوده و داوطلبان باید حد نصاب نمره در این آزمون را کسب نمایند. نتایج مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ در قالب نتایج اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

نتایج اولیه آزمون دانشگاه های علوم پزشکی معمولا دو ماه پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام شده و انتظار می رود نتایج اولیه آزمون دانشگاه های علوم پزشکی 1400 نیز طی همین بازه زمانی اعلام شود. نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال گذشته در دی ماه اعلام شد. به محض انتشار اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰، به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.


زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

مرحله دوم گزینش داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی، مصاحبه استخدامی می باشد. داوطلبانی که حد نصاب نمره را در آزمون کتبی کسب کرده اند، پس از بررسی و تایید مدارک، به تعداد دو برابر ظرفیت به مرحله بعدی یعنی مصاحبه استخدامی معرفی می شوند. نتایج مرحله دوم در قالب نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر شده و داوطلبان در زمان مقرر باید با مراجعه به این سایت نتایج خود را مشاهده و از پذیرش نهایی خود مطلع شوند.

نتایج نهایی آزمون دانشگاه های علوم پزشکی معمولا یک تا دو ماه پس از انتشار نتایج اولیه اعلام شده و انتظار می رود نتایج نهایی آزمون استخدامی علوم پزشکی 1400 نیز طی همین بازه زمانی اعلام شود. نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سال گذشته در اسفند ماه اعلام شد. به محض انتشار اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400، به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.


زمان دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با مجوز از سازمان اداری استخدامی کشور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ می نماید. داوطلبانی که در این آزمون شرکت نموده اند، مانند آزمون استخدامی وزارت علوم، در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه استخدامی گزینش و پذیرفته می شوند. نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 نیز در قالب نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می شود.

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400، داوطلبان باید به سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و نتایج اولیه آزمون کتبی خود را در قالب کارنامه مشاهده نموه و در صورت پذیرش اولیه، کارهای لازم برای بررسی و تایید مدارک را انجام دهند.

ابتدا داوطلبان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

[تصویر:  1631695153_1%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

پس از ورود به سایت، از منوی سمت راست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه آزمون استخدامی کلیک نمایند.

[تصویر:  1631695172_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...DB%8C2.jpg]

از منوی کشویی باز شده در سمت راست، مطابق تصویر بر روی گزینه آزمون استخدامی کلیک نموده تا وارد صفحه مربوط به آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی شوند.

[تصویر:  1631695210_3%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

پس از ورود به بخش آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی، در این قسمت داوطلبان باید بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 و دریافت کارنامه این آزمون کلیک نموده و کارنامه نتایج اولیه خود را مشاهده نمایند.

[تصویر:  1631695245_4%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]


در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

مرحله دوم گزینش آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی، انجام مصاحبه استخدامی بوده و داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب نمره را کسب کرده اند، به مرحله دوم دعوت می شوند. نتایج مرحله دوم آزمون دانشگاه های علوم پزشکی در قالب نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

ابتدا داوطلبان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی این سایت شوند.

[تصویر:  1631695356_1%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

پس از ورود به سایت، از منوی سمت راست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه آزمون استخدامی کلیک نمایند.

[تصویر:  1631695382_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...DB%8C2.jpg]

از منوی کشویی باز شده در سمت راست، مطابق تصویر بر روی گزینه آزمون استخدامی کلیک نموده تا وارد صفحه مربوط به آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی شوند. در صفحه باز شده داوطلبان می توانند وارد قسمت اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 شده و نتایج نهایی خود را مشاهده نمایند.

[تصویر:  1631695435_3%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%...%DB%8C.jpg]

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


مشاوره اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰
اعلام نتایج هر آزمونی زمان مشخصی دارد. نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ نیز در زمان مشخصی منتشر شده و داوطلبان این آزمون باید با پیگیری اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه های علوم پزشکی، از جزئیات مربوط به زمان اعلام نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400 مطلع شوند.

علاوه بر اطلاعیه های منتشر شده، دفترچه راهنمای آزمون علوم پزشکی نیز منتشر شده که به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع دقیق از جزئیات و زمان بندی فرآیند آزمون، این دفترچه را به دقت مطالعه نمایند.

همان طور که پیش از این اشاره شد آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی برگزار می شود. داوطلبان برای قبولی در مرحله اول آزمون دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ یعنی آزمون کتبی باید منابع آزمون را به دقت مطالعه کرده و بر این مباحث مسلط شده تا در رشته های آزمون استخدامی علوم پزشکی پذیرفته شوند.

برای کسب آمادگی جهت شرکت در مرحله دوم آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی یعنی مصاحبه استخدامی، داوطلبان باید به سرعت از پذیرفته شدن در مرحله اول اطلاع پیدا کرده و خود را برای مرحله بعد آماده نمایند. به همین علت باید در زمان مقرر نتایج اولیه خود را مشاهده نمایند.

داوطلبان برای پذیرش نهایی در آزمون علوم پزشکی 1400 باید خود را برای زمان برگزاری آزمون علوم پزشکی آماده کرده و در هر دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی پذیرفته شده و نمره قبولی را در هر دو مرحله کسب کنند.

نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ در سایت sanjeshp.ir منتشر شده و داوطلبان باید در زمان مقرر به این سایت مراجعه کرده و از نتایج خود مطلع شوند.

به داوطلبان پیشنهاد می شود تا در صورت عدم قبولی در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 1400، در آزمون استخدامی بخش خصوصی ثبت نام کنند. مطالعه مقاله زیر می تواند داوطلبان را برای ثبت نام در این آزمون استخدامی راهنمایی کند.

برای اطلاع از تاریخ اعلام جواب اولیه و نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ۱۴۰۰ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی



سوالات متداول

1- ✔️زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی چه تاریخی است؟
✔️نتایج اولیه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در دی ماه منتشر شده که زمان دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه های علوم پزشکی چه تاریخی است؟
✔️نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در اسفند ماه منتشر شده که زمان دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی چگونه است؟
✔️نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سایت sanjeshp.ir منتشر شده که نحوه آن در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо