تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین سریال های تاریخ جهان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  the_best_international_serials.jpg]

خیلی از افراد دیدن یک سریال خوب را به تماشای یک فیلم سینمایی ترجیح می دهند. معمولا همراه شدن با داستان های مختلفی که در یک سریال اتفاق می افتد جذابیت و کشش بیشتری را برای یک بیننده ایجاد می کند. در این مقاله ما سعی کرده ایم 10 سریال برتر دنیا که به نسبت پر بیننده و جذاب هستند را به عنوان لیست پیشنهادی بهترین سریال های خارجی جهان به شما معرفی کنیم. معیارهایی که برای معرفی بهترین سریال های خارجی جهان در نظر داشته ایم علاوه بر نظر و امتیاز منتقدان و مخاطبان که در سایت های معتبر قرار داده اند، سال انتشار نیز بوده است.
بهترین سریال های جهان
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از دیدن چند قسمت یا چند دقیقه از یک سریال خارجی از ادامه تماشای آن منصرف شده و از انتخاب آن سریال پشیمان شوید. اما وقتی بدانید که سریال هایی وجود دارند که هم از نظر منقدین و هم از منظر مخاطبان و تماشاچیان تحسین شده و به عنوان بهترین سریال های خارجی جهان در سال های 2021 و 2020 و 2019 انتخاب شده اند، آن موقع قطعا آن سریال یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

1. سریال خارجی بریکینگ بد Breaking Bad
سریال بریکینگ بد در مورد یک معلم شیمی زحمتکش است که مشکلات مالی او را به سمت جرم و جنایت سوق می دهد. معمولا رابطه معلم ها آن هم معلم شیمی با دانش آموز تنبل رابطه خیلی خوبی نیست. اما در سریال بریکینگ بد شخصیت اصلی داستان که یک معلم شیمی است به دلیل مشکلات مالی، با دانش آموز تنبل سابق خود همکار می شود. آن هم همکار در یک آزمایشگاه برای تولید مواد مخدر!

[تصویر:  the_Breaking_bad_series.png]

2. سریال مانی هیست Money Heist
داستان سریال مانی هیست به صورت کلی در مورد یک گروه از سارقین است که با کمک شخصیت اصلی و مغز متفکر گروه یعنی پروفسور نقشه های بسیار پیچده ای برای سرقت های بزرگ و خطرناک مثلا از سوله های نگهداری پول اسپانیا طراحی می کنند. سریال مانی هیست به حدی مورد توجه قرار گرفت که نتفلیکس در 2018 امتیاز آن را خرید و البته نام اسپانیایی آن را تغییر داد و در به عنوان یکی از بهترین سریال های خارجی جهان 2019 شناخته شد.

[تصویر:  the_money_heist_series.png]

3. سریال دکستر Dexter
داستان فیلم در مورد یک پلیس آدم کش است! بازرس بخش آزمایشگاه پلیس، در مورد جرم ها و جنایات مختلف تحقیق می کند. اما خودش حساب مجرمان را می رسد. قسمت های مختلف سریال دکستر، روایتگر مجازات مجرمان توسط دکستر، شخصیت اصلی داستان است.

[تصویر:  the_Dexter_series.png]

4. سریال دنیای غرب West World
دلورس، شخصیت اصلی سریال وست ورلد و یک ربات طغیانگر، سعی در این دارد که بر ضد انسان ها قیام کند. داستان سریال روایت تقابل بین انسان و ربات است. ربات هایی که دیگر قصد ندارند از انسان اطاعت کنند!  به نظر سریال وست ورلد خیلی از اینسپشن کریستوفر نولان متاثر بوده است. البته شاید از بازی GTA هم الهام گرفته باشد. اما هر چه هست سریال وست ورلد انسان هایی را نشان می دهد که هر چه دوست دارند انجام می دهند و هیچ حد و مرزی برای کارهای خود متصور نخواهند بود.

[تصویر:  westworld_series.jpg]

قطعا گردآوردی اسامی بهترین سریال های جهان  نیازمند بررسی امتیازات سریال ها از نگاه کاربران و منتقدین است از همین رو فهرست بهترین سریال های دنیا بر اساس امتیازات سه سایت نقد و بررسی فیلم و سریال یعنی imdb و متاکریتیک و راتن تومیتوز تهیه شده است.  از نظر شما بهترین سریال خارجی دنیا کدام است؟ چه سریال های جذاب دیگری می شناسید که می توان به فهرست برترین سریال هاری خارجی دنیا در سال 2021 و 2020 و 2019 اضافه کرد؟
برای مشاهده لیست 10 سریال برتر جهان می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت ما مراجعه نمایید. 
https://mizbanfa.net/mag/best-international-serials