تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت از طریق ورود به سایت سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت یا همان سایت روزنامه رسمی کشور امکان پذیر می باشد. برای ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، ابتدا باید برای ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت اقدام نمود.



روزنامه رسمی کشور به عنوان یک سازمان دولتی اززیرمجموعه های قوه قضائیه بوده که اداره ، چاپ و انتشار روزنامه رسمی کشور، اجرای  سفارشات چاپی و مطبوعاتی قوه قضاییه، وزارتخانه ‌ها، موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین، چاپ، توزیع و فروش کتاب ها و نرم افزارهای مربوطه، از مهم ترین وظایف آن می باشد.
با راه اندازی سایت روزنامه رسمی کشور که همان سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت می باشد، در حال حاضر افرادی که شرکت خود را در مرجع ثبت شرکت ها ثبت نموده اند، این امکان را داشته تا آگهی ثبت شرکت خود را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری در سایت روزنامه رسمی کشور یا همان سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت ثبت نمایند.
به همین دلیل در این مقاله، به بررسی مساله ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت می پردازیم؛ با این توضیح که ابتدا، به معرفی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت پرداخته و سپس، نحوه ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت و نحوه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت را توضیح خواهیم داد. 

برای ورود به سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت کلیک کنید .

[تصویر:  1631360001_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA1.jpg]


کاربران برای ورود به سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت باید به سایت rrk.ir مراجعه کنند.


معرفی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت
بر خلاف گذشته که متقاضیان ثبت شرکت مجبور بودند تا برای ثبت شرکت مورد نظر خود حضورا به مرجع ثبت شرکتها در شهر خود مراجعه نمایند، در حال حاضر ثبت شرکت از طریق سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir و سایت ثبت من my.ssaa.ir به روش کاملا الکترونیکی و غیر حضوری انجام گرفته و تنها پس از تایید نام شرکت توسط کارشناس مربوطه در اداره ثبت شرکت ها ، موسسین باید برای ارسال مدارک فیزیکی تاسیس شرکت به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست سفارشی اقدام نمایند.
پس از تایید نام شرکت توسط کارشناس اداره ثبت شرکت ها و ارسال مدارک تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها وتایید این مدارک ، در نهایت نماینده قانونی شرکت که امور ثبت شرکت را پیگیری می نماید، باید برای انتشار و ثبت آگهی ثبت شرکت اقدام نماید. آگهی ثبت شرکت باید علاوه بر انتشار در روزنامه کثیر الانتشار شرکت که در اساسنامه مشخص می گردد، در روزنامه رسمی کشور نیز به چاپ برسد.
شرکت سهامی روزنامه رسمی کشور، یک نهاد‎ وابسته به قوه قضائیه بوده که موضوع آن و در واقع حوزه صلاحیت آن عبارت است از: اداره ، چاپ و انتشار روزنامه رسمی کشور، اجرای سفارشات چاپی و مطبوعاتی قوه قضاییه، وزارتخانه ‌ها، موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین، چاپ، توزیع و فروش کتاب ها و نرم افزارهای مربوطه.
چنانچه تا به حال، یک نسخه کاغذی از روزنامه رسمی کشور را مطالعه نموده باشید، متوجه شده اید که روزنامه رسمی کشور که هر روز منتشر می گردد، در بردارنده جدید ترین قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، مصوبات مجمع ‎تشخیص ‎مصلحت ‎نظام، آیین ‎نامه های تصویب شده در هیات دولت ، آرای وحدت ‎رویه دیوان‎ عالی کشور و هم چنین آرای وحدت ‎ رویه دیوان عدالت اداری و بعضی از آگهی‎ های قانونی مانند آگهی‎ های مربوط به ثبت و تاسیس شرکت ها و موسسات و ثبت اموال فکری همچون اختراعات و علایم تجاری (برند) می باشد. بنابراین همانطور که ملاحظه می کنید، یکی از اطلاعاتی که هر روزه در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود، آگهی ثبت شرکت از جمله ثبت شرکت های تجاری می باشد.
تا پیش از راه اندازی سایت روزنامه رسمی کشور، ثبت آگهی ثبت شرکت در این روزنامه با مراجعه حضوری متقاضیان و انجام روال قانونی ثبت آگهی شرکت به صورت کاملا حضوری امکان پذیر بود. اما با راه اندازی سایت روزنامه رسمی کشور که همان سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت می باشد، در حال حاضر این امکان برای موسسین شرکت فراهم گردیده تا آگهی ثبت شرکت خود را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری در سایت روزنامه رسمی کشور یا همان سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت ثبت نمایند.
بنابراین در معرفی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت می توان گفت که سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، همان سایت روزنامه رسمی شرکت به آدرس rrk.ir بوده که امکان ثبت اینترنتی آگهی تاسیس و ثبت شرکت را برای موسین شرکت فراهم نموده؛ به نحوی که این اشخاص می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به ساختمان روزنامه رسمی کشور، با مراجعه به سامانه مربور برای ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت مورد نظر خود اقدام نمایند.
حتما بخوانید : سامانه جامع ثبت شرکت ها

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت
در بخش قبل به معرفی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت پرداخته و توضیح دادیم که در حال حاضر ، بر خلاف گذشته ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت از جمله ثبت شرکت با مسئولیت محدود از طریق سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت یا ورود به سایت روزنامه رسمی کشور امکان پذیر بوده و مراجعه حضوری افراد به ساختمان روزنامه رسمی کشور ضروری نمی باشد.
نکته ای که باید به آن توجه شود آن است که برای ورود به سایت ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت و ثبت آگهی ثبت شرکت در آن، نخست باید برای ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت اقدام نمود. به همین دلیل در این ببخش از مقاله، به توضیح نحوه ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت پرداخته که مطابق راهنمای تصویری زیر می باشد:
۱ مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت یعنی rrk.ir را در آن جستجو نمایید تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت شوید.

[تصویر:  1631359960_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA1.jpg]

۲ در مرحله دوم از مراحل ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، بر روی قسمت ورود اعضا از بالای صفحه کلیک کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

[تصویر:  1631359972_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA2.jpg]

۳ اکنون سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، شما را وارد صفحه ای کرده، که مطابق تصویر زیر، عبارت عضویت در سایت در بالای آن دیده شده و لازم است تا شما اطلاعات هویتی، آدرس اطلاعات تماس خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.
همانگونه که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت از شما می خواهد تا یک رمز عبور را برای ثبت نام خود تعیین نمایید. توجه داشته باشید که پس از اتمام مراحل ثبت نام شما در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، زمانی که بخواهید برای ورود به سایت ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت اقدام نمایید، ایمیلی که در هنگام ثبت نام در این بخش درج نموده اید، نام کاربری شما و رمز عبوری که تعیین نمودید نیز گذرواژه شما برای ورود به سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت خواهد بود. 

[تصویر:  1631359984_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA3.jpg]

 در پایان دکمه تایید نهایی را بزنید تا مراحل ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت تکمیل گردد.  
بیشتر بخوانید : ثبت اینترنتی تاسیس شخصیت حقوقی

نحوه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت
در بخش های قبل به معرفی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت پرداخته و نحوه ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت را توضیح دادیم. زمانی که شما مراحل ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت را انجام داده و ثبت نام نهایی خود را در این سامانه تکمیل نمودید، می توانید برای ورود به سایت ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت و ثبت آگهی شرکت خود در این سامانه اقدام نمایید. به همین دلیل در این بخش از مقاله به توضیح نحوه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت از جمله ثبت شرکت تضامنی پرداخته که مطابق راهنمای تصویری زیر می باشد:
۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت rrk.ir را در آن جستجو نمایید تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت شوید.

[تصویر:  1631360001_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA1.jpg]

۲در مرحله دوم از مراحل ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، بر روی قسمت ورود اعضا از بالای صفحه کلیک کرده و گزینه ورود کاربران عضو را انتخاب نمایید.
فرض ما بر این است که شما به عنوان یک شخص حقوقی مراحل ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت را مطابق راهنمای تصویری بخش قبل طی کرده و نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت را دریافت نموده اید. بنابراین، چنانچه تا به حال برای ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت اقدام نکرده اید، نخست ثبت نام خود را در این سایت تکمیل کرده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور به راهنمای این بخش به منظور ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت مورد نظر خود مراجعه نمایید.

[تصویر:  1631360013_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA2.jpg]

۳در این مرحله از مراحل ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت،صفحه ای مطابق صفحه زیر به شما نشان داده می شود. ایمیل خود را در کادر اول وارد کرده و رمز عبوری را که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اید، در کادر دوم وارد نمایید و پس از وارد کردن کد امنیتی در کادر تعیین شده، دکمه ورود را بزنید.

[تصویر:  1631360094_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA5.jpg]

۴ اکنون وارد حساب کاربری خود در سامانه شده اید. به منظور ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت بر روی قسمت آگهی ها کلیک کرده و گزینه (پرداخت هزینه آگهی) را انتخاب نمایید.

[تصویر:  1631360106_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA6.jpg]

۵ در این مرحله ، کادری مانند تصویر زیر به شما نشان داده شده که از شما می خواهد تا شماره مکانیزه آگهی مورد نظر خود را در آن کادر وارد نمایید. این کد 18 رقمی در بالای نامه ای که پس از اتمام ثبت اینترنتی شرکت از مرجع ثبت شرکت ها دریافت نموده اید، قابل مشاهده می باشد. بعد از وارد کردن این شماره، دکمه مشاهده آگهی را کلیک کنید.

[تصویر:  1631360116_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA7.jpg]

۶در این مرحله، سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت، متن آگهی ثبت شرکت مورد نظر شما را نمایش می دهد، متن آگهی را با دقت مطالعه نموده و در صورتی که تمامی متن آگهی صحیح و منطبق با اطلاعات وارد شده از سوی شما بود، برای پرداخت هزینه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت اقدام نمایید.
لازم به ذکر است که پرداخت هزینه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت به دو روش امکان پذیر می باشد: روش اول ، پرداخت با استفاده ازحساب سایت بوده که منوط به این است که شما قبلا حساب خود را در سایت شارژ کرده باشید؛ و روش دوم، پرداخت آنلاین مبلغ آگهی بوده که با انتخاب این گزینه می توانید برای پرداخت هزینه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت ازطریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک اقدام نمایید.

[تصویر:  1631360130_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA8.jpg]

۷ چنانچه در مرحله قبل، گزینه ، پرداخت آنلاین مبلغ آگهی را انتخاب کرده باشید، سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت شما را مطابق تصویر زیر به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی بانک هدایت کرده که پس از پرداخت هزینه مربوطه، مراحل ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت به پایان رسیده و درخواست شما در سامانه ثبت نهایی می گردد.

[تصویر:  1631360143_%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%A7%D...D8%AA9.jpg]

در ادامه بخوانید : ثبت شرکت
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- نحوه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت به چه صورت میباشد؟
ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت از طریق ورود به سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت به آدرس rrk.ir امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

2- سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت چیست؟
سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت همان سایت روزنامه رسمی شرکت به آدرس rrk.ir بوده که امکان ثبت اینترنتی آگهی تاسیس و ثبت شرکت را برای موسین شرکت فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

3- نحوه ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت به چه صورت می باشد؟
نحوه ثبت نام در سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت از طریق ورود به سایت سامانه ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت یا همان سایت روزنامه رسمی کشور امکان پذیر می باشد و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.
منبع : ثبت اینترنتی آگهی ثبت شرکت
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо