تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کلیه متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد به منظور شرکت در این آزمون ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می باشند. این هزینه برای تمامی افراد یکسان می باشد. برای اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی مبلغ جداگانه ای دریافت شده و سریال علاقمندی مجزایی خریداری می گردد.


ثبت نام کنکو سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در ماراتن کنکور سراسری را دارند برای شرکت در این آزمون باید هزینه ای بپردازند که پرداخت آن از طریق سایت مذکور انجام می شود. هر داوطلب با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم ( رمز اینترنتی ) می تواند کارت اعتباری را خریداری کند.
توجه داشته باشید به دلیل ادغام کنکور با دانشگاه آزاد، متقاضیان تحصیل در این دانشگاه نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ای ندارند. در ضمن متقاضیانی که علاوه بر شرکت در رشته اصلی ( ریاضی، تجربی، انسانی ) قصد دارند در کنکور رشته شناور هم ثبت نام کنند، باید هزینه ای جداگانه پرداخت کنند. با توجه به اینکه هزینه ثبت نام یکی از مدارک لازم برای تکمیل فرم اینترنتی است در ادامه میزان هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1401 و نحوه پرداخت آن ارائه شده است.

میزان هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱
بر اساس شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1401 هر داوطلب می تواند حداکثر در یک گروه آزمایشی اصلی ( ریاضی، تجربی، انسانی ) و دو گروه آزمایشی شناور ( هنر و زبان ) شرکت کند. هنوز مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ مشخص نشده اما سال گذشته 540,000 هزار ریال معادل 54 هزار تومان برای هر گروه آزمایشی در نظر گرفته شده بود.

پیش بینی می کنیم زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401، شاهد اندکی افزایش در مبلغ مورد نیاز برای این ثبت نام این ماراتن نفس گیر به نسبت سال گذشته باشیم. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و اینستاگرام کنکور هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به کنکور ۱۴۰۱ مطلع شوید.

هزینه های خدماتی ثبت نام آزمون سراسری 1400
نوع هزینه خدمات
مبلغ ( ریال )
هزینه ثبت نام به ازای هر گروه آزمایشی
540,000
آزمون عملی رشته تربيت بدنی
700,000
آزمون عملي رشته‌های هنر
1,500,000
هزینه مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
650,000
هزينه‌ ثبت‌نام آزمون سراسری برای داوطلبانی که حوزه امتحانی آن ها خارج از کشور است
10,000,000
خدمات سامانه انتخاب رشته پيشنهادی (اختياری)
140,000
هزینه ثبت‌نام متأخرین آزمون‌ها و تغییر حوزه امتحانی
1,200,000
هزینه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان (متخلفان احتمالی) آزمون‌ها، موضوع قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون­ های سراسری
1,200,000
علاقه‌مندی به گزينش در دانشگاه پيام نور ، تربيت معلم (فرهنگيان) و مراکز غيرانتفاعی
137,000
خدمات پيام کوتاه آزمون (اختیاری)
8,500



مبالغ گفته شده در جدول بالا مربوط به سال گذشته می باشد. به محض مشخص شدن میزان هزینه ثبت نام کنکور سال ۱۴۰۱ جدول بروز رسانی می گردد.

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱
هزینه ثبت نام کنکور 1401 مطابق هر سال به صورت اینترنتی پرداخت می شود و متقاضیان ثبت نام بعد از ورود به سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org از منوی سمت چپ بر روی گزینه " خرید کارت اعتباری " کلیک نمایند.

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

[list=1]
[*]مراجعه به سایت سازمان سنجش
[*]انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری
[*]انتخاب یکی از سریال های اعتباری ثبت نام کنکور سراسری
[*]درج مشخصات فردی و انتخاب درگاه پرداخت
[*]وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و پرداخت هزینه ثبت نام کنکور 1401
[/list]
خرید سریال کارت اعتباری تنها یکی از مدارک لازم برای تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام است، داوطلبان می توانند برای اطلاع از سایر مدارک مقاله زیر را مطالعه کنند.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام کنکور 1401


[تصویر:  sarasari.gif]


راهنمای تصویری خرید کارت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱
داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور 1401 را دارند برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱، باید وارد سایت سازمان سنجش شده و لینک " ثبت نام آزمون سراسری سال 1401" را مطابق تصویر انتخاب کنند.

[تصویر:  1612255837_1.jpg]

در این صفحه داوطلب می بایست به طور کامل تمامی تذکرات گفته شده در این صفحه را مطالعه کرده و سپس نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نماید.

[تصویر:  1612256089_2.jpg]

در این صفحه کلیه ی کارت های اعتباری مربوط به آزمون های سازمان سنجش قرار گرفته است. داوطلبان کنکور 1401 باید به کارت اعتباری در قسمت آزمون سراسری دقت کنند.
در این بخش سه کارت با عناوین زیر قرار گرفته شده است:
[list=1]
[*]سریال علاقمندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری ۱۴۰۱
[*]سریال ثبت نام آزمون سراسری 1401 و هزینه پیامک اطلاع رسانی
[*]سریال ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱ و عدم تمایل به دریافت پیامک اطلاع رسانی
[/list]
[تصویر:  1612256114_3.jpg]

در این بخش می بایست کلیه اطلاعات شخصی  که شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک خود را وارد نمایید.

[تصویر:  1612256130_4.jpg]

در این صفحه یک شماره پیگیری پرداخت داده می شود، برای ادامه مسیر پرداخت گزینه تایید و ادامه را انتخاب نمایید.

[تصویر:  1612256181_6.jpg]

در این مرحله می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت عضو شبکه شتاب، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایید.

[تصویر:  1612256211_5.jpg]


تصاویر بالا مربوط به سال گذشته می باشد، به محض آغاز فرایند پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ تصاویر بروز رسانی شده و لینک مستقیم جهت پرداخت این هزینه در این قسمت قرار داده می شود.

در ادامه بخوانید: راهنمای نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401

[تصویر:  1480618076_کانال_تلگرام_کنکور_سراسری.gif]


مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات شما در کلیه مراحل کنکور سراسری ۱۴۰۱ بوده و از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را در پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1401 یاری می نمایند.


سوالات متداول

1- ✔️ پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ چگونه انجام می شود ؟
✔️ داوطلبان برای پرداخت این هزینه باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند که نحوه پرداخت این هزینه به صورت تصویری در متن مقاله شرح داده شده است.



2- ✔️ برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور 1401 به چه اطلاعاتی نیاز است؟
✔️ هر داوطلب تنها با وارد کردن مشخصات فردی می تواند کارت اعتباری ثبت نام کنکور 1401 را خریداری کند که در متن مقاله به جزئیات آن اشاره شده است.


3- ✔️ داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد 1401 باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنند؟
✔️ به دلیل ادغام کنکور سراسری با آزمون دانشگاه آزاد نیازی به پرداخت هزینه مجزا نمی باشد که توضیحات تکمیلی در این باره در متن مقاله ارائه شده است.
منبع : هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱