تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 از طرف مجری برگزاری این آزمون یعنی سازمان سنجش، اطلاع رسانی گردید. داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، از یکشنبه 11 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه می توانند وارد سایت سنجش شده و فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ را تکمیل کنند.

ماراتن نفس گیر کنکور سراسری، به عنوان راه ورود به رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد است که مورد توجه بسیاری از متقاضیان رشته های پرطرفدار قرار گرفته است! زمان ثبت نام این ماراتن همانند سایر آزمون های وزارت علوم از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود و داوطلبان می توانند طبق این زمان بندی، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. 
اطلاع از زمان دقیق ثبت نام از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر داوطلبی فرصت تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام را در این مرحله از دست دهد، امکان شرکت در بقیه مراحل کنکور سراسری را نخواهد داشت از این رو در ادامه توضیحاتی پیرامون مهلت و زمان ثبت نام کنکور 1401 ارائه شده است.

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱
ثبت نام کنکور سراسری از روز یکشنبه 11 بهمن آغاز شده و تا روزکشنبه مورخ 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، داوطلبان همزمان با شروع ثبت نام می توانند وارد سایت ثبت نام کنکور سراسری به نشانی sanjesh.org شده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401، فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل نمایند.


ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱، از 11 بهمن آغاز شده و تا 17 بهمن ادامه خواهد داشت.

برای آشنایی با مراحل و نحوه ثبت نام در کنکور سراسری سال 1401 مطالعه مقالخه زیر توصیه می گردد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1401

[تصویر:  academy1.gif]

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱
سازمان سنجش مهلت یک هفته ای برای ثبت نام کنکور سراسری 1401 در نظر گرفته است اما گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که به دلایل مختلف از ثبت نام جا مانده و موفق به تکمیل فرم اینترنتی مذکور نمی شوند. به همین دلیل سازمان سنجش بازه جدیدی تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری و مهلت مجدد ثبت نام را در نظر می گیرد تا این دسته از داوطلبان هم بتوانند ثبت نام خود را تکمیل کرده و از شرکت در کنکور جا نمانند.

مطابق برنامه زمانی سال گذشته پیش بینی می شود تمدید مهلت و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ به نحو زیر باشد:
[list=1]
[*]تمدید مهلت ثبت نام کنکور هر سال بعد از اتمام زمان ثبت نام آغاز می شود و معمولا 2 تا 3 روز است.
[*]لینک مهلت مجدد ثبت نام کنکور هم معمولا در دهه دوم اسفند ماه به مدت 3 تا 4 روز فعال شده و آخرین زمان برای اعلام علاقمندی جاماندگان از ثبت نام خواهد بود.
[/list]

به محض مشخص شدن مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ اطلاع رسانی لازم در یان قسمت انجام می شود.

هنگام تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام، امکان ویرایش ثبت نام برای داوطلبان مهیا است. بنابراین متقاضیانی که نیاز به تغییر اطلاعات فردی و تحصیلی خود دارند، می توانند مجددا وارد سایت شده و اطلاعات خود را تصحیح نمایند. 
در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور 1401


[تصویر:  sarasari.gif]


کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا  آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در طول فرایند ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می باشند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کنکور سراسری عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.



آخرین اخبار مرتبط با زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

28 شهریور فروردین 1400

ثبت نام کنکور سراسری 1401 از 11 بهمن آغاز شده و تا 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


[تصویر:  1480618076_کانال_تلگرام_کنکور_سراسری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ چه تاریخی برای ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است؟
✔️ دهه دوم بهمن ماه برای این منظور در نظر گرفته شده است که زمان دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است.


2- ✔️ ثبت نام کنکور سراسری 1401 در چه سایتی انجام می شود؟
✔️ متقاضیان شرکت در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند که توضیحات تکمیلی در متن مقاله قرار داده شده است.


3- ✔️ آیا سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ فرصت مجزایی در نظر می گیرد؟  
✔️ علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام بازه زمانی جداگانه ای تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور نیز در نظر گرفته می شود که در متن مقاله شرح داده شده است. 
منبع : زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱