تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین فیلم های از نظر imdb
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  best_international_movies.jpg]

بهترین فیلم های دنیا برای هرکس یک معنا دارد. برخی از افراد برایشان کارگردان مهم است، برخی بازیگر خاص و برخی دیگر هم ژانر. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین فیلم های خارجی جهان بپردازیم. معرفی 10 فیلم برتر دنیا از بین این همه فیلم جذاب و دیدنی، کار بسیار سختی است. به جز سلیقه افراد، شاید یکی از بهترین روش ها برای پیدا کردن لیست بهترین فیلم های خارجی جهان امتیازی است که توسط سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم ارائه شده. فهرست بهترین فیلم های خارجی پیشنهادی میزبان فا مگ شامل بهترین فیلم های دنیا از نگاه تماشاگران، فیلم های برتر راتن تومیتوز، ده فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان و گوشه ای از فیلم های برتر سایت متاکریتیک است. این سایت ها با استفاده از معیارها و شاخص های خاص بهترین فیلم های جهان را رتبه بندی می کنند. ما نیز با توجه به سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم لیست بهترین فیلم های خارجی دنیا را تهیه کرده ایم.
بهترین فیلم های خارجی جهان 2019 و 2020 و 2021
کی از بهترین تفریحات مخصوصا در دوران کرونا تماشای فیلم است، اما نه هر فیلمی. بلکه هر کسی دوست دارد بهترین فیلم های خارجی جهان را بشناسد و آن را سر وقت دانلود و مشاهده کند. خوشبختانه امروزه سایت های معتبر بسیاری برای دانلود فیلم های خارجی به صورت دوبله شده یا با زیر نویس چسبیده وجود دارد. از این رو می توانید با توجه به لیست بهترین فیلم های خارجی جهان که در ادامه ارائه می کنیم و البته با توجه به ژانر یا بازیگر و کارگردان، فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تماشا بنشنید. 

1. مجموعه فیلم ارباب حلقه ها The Lord of the Rings
یک از ماندگارترین فیلم های تاریخ در ژانر حماسی و البته با چاشنی تخیل، مجموعه سه قسمتی ارباب حلقه ها است. فیلمی که پیتر جکسون بر اساس کتاب های جان رونالد روئل تالکین ساخته است. داستان فیلم ارباب حلقه ها در مورد یک گروه از انسان ها، اِلف ها (کوتوله) و هابیت ها (انسان نما) است که می خواهند حلقه پادشاه سیاهی را به کوه نابودی ببرند و در آنجا نابود کنند که در این راه با مشکلاتی مواجه می شوند. فرودو که حلقه را در اختیار دارد به کمک سائورون باید از کوه ها، جنگل ها و سپاه تاریکی عبور کنند تا به کوه نابودی برسند. بزرگ ترین توشه آنها در این سفر امید است. فیلم ارباب حلقه در دسته بهترین فیلم های تخیلی دنیا قرار دارد.

[تصویر:  The_Lord_of_the_Rings_movies.jpg]


2. فیلم جنگی نجات سرباز رایان Saving Private Ryan
داستان فیلم Saving Private Ryan در مورد نبرد نرماندی است. نبردی که سرآغاز شکست های هیتلر در جنگ جهانی هم محسوب می شود. در این جنگ، ساحل نرماندی از دست نازی ها باز پس گرفته می شود. اما قصه اصلی داستان در مورد یک سرباز به نام رابان است. تصمیم فرمانده این است که او باید به خانه و پیش مادرش برگردد. چرا که سه برادر دیگرش در جنگ کشته شده اند! حالا گروهی ماموریت دارند تا سرباز رایان را نجات داده و از بحبوحه این جنگ سالم به خانه برگردانند.

[تصویر:  movie_Saving_Private_Ryan.jpg]

3. فیلم اسکای فال Skyfall
داستان فیلم از آنجا شروع می شود که MI6 فکر می کند جیمز در استانبول مرده است. اما طبق معمول جیمز باند نمرده و حالا در ماموریت جدید باید به دنبال یک هارد دیسک بگردد که حاوی اطلاعات بسیار مهمی از سازمان امنیت انگلیس است. این اطلاعات در اختیار فردی به نام رائل سیلوا قرار دارد به همین دلیل جیمز می بایست به دنبال رائول سیلوا بگردد. این ماموریت برای جیمز باند بسیار مهم است چرا که اعتماد سازمان به او کم شده و باید در این ماموریت وفاداری و لیاقت خود را به سازمان اثبات کند.

[تصویر:  Skyfall_movie.jpg]

4. فیلم عزیز میلیون دلاری Million Dollar Baby
داستان در مورد تلاش مگی شخصیت اصلی فیلم عزیز میلیون دلاری برای تبدیل شدن به یک بوکسور حرفه ای است. او به هر قیمتی می خواهد که شاگرد فرانکی شود که یکی از بهترین مربی های بوکس است. هر چند در ابتدا فرانکی قبول نمی کند، اما تلاش و اصرار مگی او را متقاعد می کند. مگی نیز با تلاش فراوان به مسابقات جهانی راه پیدا می کند، اما این تازه شروع ماجرا است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را ببینید. فیلم Million Dollar Baby با امتیاز 90 از 100 جزء فیلم های برتر راتن تومیتوز است.

[تصویر:  movie_Million_Dollar_Baby.jpg]

در این مقاله سعی کردیم از هر ژانر برترین و بهترین فیلم های خارجی روز دنیا و ده ها فیلم برتر تاریخ سینما از نگاه منتقدان را در این لیست قرار دهیم. در انتهای معرفی فیلم های برتر جهان، نظرات و سلایق شخصی خودمان هم چاشنی این مقاله خواهد شد.
برای آشنایی با اسامی بیشتر بهترین فیلم های جهان می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما دیدن نمایید. 
بهترین فیلم های سینمایی خارجی جهان