تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: منابع آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای قبولی در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ داوطلبان باید از منابع سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به طور دقیق آگاه باشند. اطلاع از نکات کلیدی و بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 شانش موفقیت در این آزمون را تا حد زیادی افزایش می دهد.


شاید شما نیز مانند بسیاری از والدین دیگر با مشکل تهیه منابع سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مواجه باشید. آزمون تیزهوشان علی رغم متقاضیان بسیار زیادی که دارد (چیزی در حدود متقاضیان کنکور سراسری و کارشناسی ارشد) و رشد قابل ملاحظه ای که در سال های قبل از لحاظ منابع داشته است.
اما هنوز مرجع مناسبی برای اطلاع رسانی در این زمینه وجود ندارد بنابراین معمولا والدین در انتخاب منابع دچار سردرگمی می شوند و عموما به منابع قدیمی و نامناسب روی می آورند. در این مقاله سعی داریم به متقاضیان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 1401 - 1402 کمک کنیم منابع سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را بطور صحیح و کارشناسی شده انتخاب نمایند.

نحوه انتخاب بهترین منابع سوالات تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
در سال های تحصیلی آزمون های دوره ابتدایی حذف شدند و برای ورود داوطلبان به دبیرستان های دوره اول تیزهوشان، آزمون سنجش هوش و استعداد در قالب تست هوش ریون برگزار شد که هیچ یک از سوالات از کتب درسی نبود، البته این آزمون مشکلات بسیاری در بر داشت. 

آزمون تیزهوشان مقطع ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲[/url] برای ورود داوطلبان، به صورت ترکیبی از تست هوش و استعداد برگزار خواهد شد. در واقع پذیرش در آزمون سنجش هوش تیزهوشان بر پایه هوش و استعداد دانش آموزان می باشد.

آزمون سنجش هوش بر خلاف آزمون های تستی تیزهوشان ششم به هفتم که در سال های گذشته برای آن ها منابع سوالات اعلام می شد، هیچ گونه منبع خاصی ندارد. لذا دانش آموزان برای شرکت در این آزمون نیازی به مطالعه کتب درسی و یا شرکت در کلاس های آموزشی و تقویتی ندارند، بلکه هدف از برگزاری این آزمون سنجش هوش و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان می باشد. بهتر است این دانش آموزان با [url=https://www.heyvagroup.com/shownews/1445/سوالات-و-پاسخ-کلیدی-آزمون-تیزهوشان.html]نمونه سوالات آزمون تیزهوشان
آشنایی داشته باشند.

برای موفقیت در این آزمون نیازی به آموزش های تخصصی و عمومی و یا تهیه ی کتاب های خاص و جزوه های تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، سی دی های آموزشی ششم ابتدایی و کتب کمک آموزشی تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 نیست چون این آزمون تماما مرتبط با هوش و استعداد دانش آموز است. با این حال ما برای رفع نگرانی های داوطلبان سعی داریم در این مقاله کتاب هایی که از نظر گروه مشاوره تحصیلی هیوا بهتر بوده را به شما معرفی می کنیم.
بیشتر بخوانید: روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

[تصویر:  academy1.gif]

بهترین کتب کمک درسی منابع سوالات تیزهوشان ششم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان ششم دبستان علاقه مند به تحصیل در مدارس تیزهوشان هستند و ورود به این مدارس برای خانواده های آن ها دارای اهمیت زادی می باشد، لذا در تلاش هستند که متالصه کتاب های و منابع گوناگون شانس قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 را افزایش دهند.

با توجه به موارد ذکر شده در این بخش به شرح و معرفی بهترین منابع سوالات تیزهوشان ششم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می پردازیم که به ترتیب زیر عنوان شده اند.

تست ریون
تست استعداد تحلیلی مبتکران
لکتاب 1000 تست تحلیلی مهر و ماه
تست استعداد تحلیلی خیلی سبز
در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1401 - 1402


[تصویر:  madares.gif]


بهترین منابع آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
داوطلبان مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم بدون گذراندن هیچ آزمونی می توانند وارد مدارس هیئت امنایی شده و به ادامه تحصیل در این مدارس بپردازند. این داوطلبان بدونی هیچگونه آزمونی می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

از سوی دیگر دانش آموزان باید درصدد تلاش بیشتر برای دریافت نمونه سوالات نمونه دولتی باشند تا با نحوه سوالات و پاسخنامه آنها آشنا شده و بتوانند در طول سال تحصیلی از آن بهره ببرند.

دانش آموزانی که وارد مدارس هیئت امنایی می شود مانند دیگر محصل ها بایستی شهریه تحصیل خود را بپردازند. بنابراین این داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از میزان شهریه این مدارس مطلع و در صورت داشتن شرایط اقدام به نام نویسی خود در این مدارس نمایند.
بیشتر بخوانید: شهریه مدارس هیئت امنایی

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]


برای اطلاع از آخرین اخبار منابع آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید. هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید.


سوالات متداول

1- ✔️ بهترین منبع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟
✔️ منابع زیادی وجود دارد، از جمله آن ها تست های ریون است که در این مقاله چندین منابع با کیفیت دیگر معرفی شده است.


2- ✔️ آیا برای آمادگی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیاز به مطالعه کتب درسی است؟
✔️ خیر. تنها سوالات بر اساس هوش و استعداد تحلیلی هستند که بهترین منابع مطالعه این نوع سوالات در این مقاله ارائه شده اند.


3- ✔️ چرا برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم منبع خاصی در نظر نمی گیرند؟
✔️ چون هدف از این آزمون سنجش توانایی دانش آموزان در زمینه هوش و خلاقیت است که ما برای رفع نگرانی دانش آموزان منابع خوبی برای آمادگی بیشتر در این مقاله ارائه داده ایم.
منبع : منابع آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم