تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید آپارتمان در جهانشهر کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
1. مقدمه
 
خرید آپارتمان در جهانشهر اغلب بزرگترین خریدی است که در طول عمر خود انجام می دهید. واقعاً مهم است که اطلاعات صحیح و در زمان مناسب داشته باشید تا از تصمیمات آگاهانه خود اطمینان حاصل کنید.
 مسکن ایوان مدائن
شما می توانید از استرس دوری کنید و با دانستن این که چه سوالات را بپرسید ، چه حقوقی دارید و به عنوان خریدار آپارتمان چه وظایفی دارید ، روند را تسریع کنید. شما خواهید یک واژه نامه در پایان این راهنمای برای بسیاری از اصطلاحات فنی آن را با استفاده، از جمله کسانی که هایلایت در پیدا جسورانه .
این راهنما برای چه کسانی است؟
 
    این راهنما برای افرادی است که به فکر خرید آپارتمان در جهانشهر هستند. خریداران اولین بار ممکن است آن را بسیار مفید بدانند ، اما با تغییر روند خرید ، حتی خریداران با تجربه تر نیز می توانند از درک آخرین مراحل کلیدی بهره مند شوند.
 
    این تمرکز بر املاک مستقل است.
 
    این شامل یک مرور کوتاه از نحوه خرید ملک اجاره است - اطلاعات دقیق تر در راهنمای نحوه اجاره دولت در دسترس است خرید آپارتمان در جهانشهر کرج
    این شامل خرید ملکی است که در حال حاضر اجاره داده شده است ، اما تنها در صورتی که قصد دارید خودتان در آن زندگی کنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد خرید اجاره هستید ، جزئیات آن در راهنمای نحوه اجازه دادن به دولت موجود است .
 
    این برای افرادی است که در انگلستان یا ولز آپارتمان خرید می کنند. اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در اسکاتلند یا ایرلند شمالی از طریق پیوندها در دسترس است.
 
    این به عنوان یک مرور مفید از روند در نظر گرفته شده است. این یک بیانیه قطعی از قانون نیست و همه مراحل برای همه موارد اجباری نیست. اگر به خرید ملک فکر می کنید ، باید از مشاوره مالی و حقوقی مستقل کمک بگیرید.
 
چه کسی می تواند به من کمک کند؟
 
در طول فرایند خرید آپارتمان در جهانشهر ، تعدادی از متخصصان می توانند به شما مشاوره یا کمک کنند:
 
    وام دهنده - قادر به وام دادن به شما برای خرید ملک است
    بیمه گر - قادر است بیمه نامه ساختمان مورد نیاز شما را برای خرید ملک و محتویات آن برای محافظت از اموال شما ارائه دهد.
    نماینده قانونی/انتقال دهنده - قادر به انجام کارهای قانونی مورد نیاز برای خرید ملک است
    نقشه بردار - قادر به ارزیابی وضعیت فیزیکی ملک است و می تواند ارزیابی مستقل انجام دهد
    کارگزار یا مشاور وام مسکن - می تواند راهنمایی کند که کدام وام مسکن برای شما مناسب است
    متخصص حرفه ای یا معامله گر - قادر به مشاوره در مورد هرگونه کار تعمیر و نگهداری یا ساختمان است که در نظرسنجی مشخص شده است
    ارزیاب انرژی - قادر به پاسخگویی به سوالات مربوط به گواهی عملکرد انرژی (EPC)
 
عامل املاک و کمک خواهد کرد که شما را از طریق فرایند خرید و کار با احزاب دیگر برای کمک به پیشرفت فروش. اما به یاد داشته باشید - نقش اصلی آنها این است که به فروشنده کمک کنند تا اموال خود را بفروشد.
2. چه چیزی می توانم بپردازم؟
 
قبل از شروع به جستجوی آپارتمان جدید ، باید تصور کنید که چقدر می توانید هزینه خرید یک ملک را بپردازید. اکثر خریداران برای خرید آپارتمان در جهانشهر نیاز به وام مسکن دارند.
 
شما معمولاً می توانید چندین برابر درآمد خانواده خود را وام بگیرید و این مبلغ تحت تأثیر نمره اعتباری شما قرار می گیرد. افزودن این مبلغ به سپرده شما نشان دهنده بودجه شما است.
 
هرچه سپرده شما بیشتر باشد ، به احتمال زیاد می توانید به معاملات وام مسکن مطلوب تری دست پیدا کنید.
 
دولت طیف وسیعی از طرح ها را برای کمک به مردم در خرید آپارتمان در جهانشهر در نظر گرفته است. این شامل:
 
  خرید آپارتمان در جهانشهر
مالکیت مشترک و مالکیت مشترک ولز ممکن است بتواند به شما در خرید کمک کند در صورتی که قادر به خرید ملک در بازار آزاد در یک مکان خاص نیستید.
 
شما باید مطمئن شوید که در مورد آنچه این طرح ها می توانند به شما ارائه دهند و چه زمانی - برای مثال راهنمای خرید: جایزه ISA را نمی توان به سپرده یا پرداخت هزینه های نماینده قانونی یا نماینده املاک یا هرگونه هزینه غیر مستقیم دیگر پرداخت کرد. به
 
باید به خاطر داشته باشید که خرید ملک تنها هزینه شما نخواهد بود. همچنین ممکن است برای پرداخت هزینه های زیر به پول نیاز داشته باشید:
 
    حق تمبر در انگلستان یا مالیات معاملات زمین در ولز (مگر اینکه برای اولین بار خریدار باشید و معیارهای خاصی را برآورده کنید - برای اطلاعات بیشتر به پیوندها مراجعه کنید)
    دریافت نظرسنجی ها / گزارش های به روز
    هزینه های انتقال
    هزینه جستجو
    بیمه ساختمان
    هزینه های جابجایی
    تعمیرات اساسی یا بهسازی آپارتمان
    هزینه های وام مسکن و بیمه عمر
    هزینه خدمات و اجاره زمین در املاک اجاره (در صورت لزوم - اطلاعات بیشتر در مورد املاک اجاره در راهنمای نحوه اجاره )
 مسکن ایوان مدائن
3. آمادگی برای درخواست وام مسکن
 
قبل از اینکه با یک کارگزار یا مشاور وام مسکن صحبت کنید ، باید نمره اعتباری خود را بررسی کنید. این نمره نشان می دهد که چقدر احتمال دارد برای اعتبار قبول شوید. هرچه این تعداد بیشتر باشد ، به احتمال زیاد طیف وسیعی از معاملات وام مسکن خوب به شما پیشنهاد می شود. اطلاعات مربوط به نحوه بررسی نمره اعتباری و نحوه بهبود آن را می توانید از خدمات مشاوره پول دریافت کنید .
 
یک وام گیرنده کل مبلغی که می توانید وام بگیرید و پرداخت ماهانه وام مسکن شما چقدر مقرون به صرفه خواهد بود هنگام تصمیم گیری در مورد میزان وام را در نظر می گیرد. ارزیابی مقرون به صرفه بودن درآمد و درآمدهای فعلی شما را در نظر می گیرد و هرگونه تغییری را که ممکن است بر توانایی پرداخت بازپرداخت ها تأثیر بگذارد (به عنوان مثال در صورت تغییر نرخ بهره یا مازاد بر کار) ، در نظر می گیرد.
 
ممکن است بخواهید قبل از درخواست وام مسکن ، پرداخت بدهی های کارت های اعتباری یا وام ها را در نظر بگیرید ، زیرا بازپرداخت ماهانه به مبلغی که می توانید وام بگیرید ، در نظر گرفته می شود. جزئیات بیشتر در مورد اطلاعاتی که وام دهندگان وام مسکن ممکن است در نظر بگیرند ، و همچنین چک لیست اطلاعاتی که ممکن است برای تهیه وام مسکن نیاز داشته باشید ، می توانید از خدمات مشاوره پول پیدا کنید .
 
بسیاری وجود دارد انواع مختلف وام مسکن در ارائه . مشاهده وب سایت های مقایسه قیمت می تواند به شما در درک انواع محصول موجود کمک کند. استفاده از واسطه وام مسکن می تواند راه خوبی برای دریافت مشاوره وام مسکن شخصی باشد ، اگرچه ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید. در صورت داشتن شرایط غیر معمول (به عنوان مثال اگر خود اشتغالی هستید یا امتیاز اعتباری پایینی دارید) ، دریافت مشاوره فردی بسیار مفید خواهد بود ، زیرا این امر می تواند انواع وام های مسکن را برای شما محدود کند. به همین ترتیب ، بسیاری از وام دهندگان مشاوران وام مسکن خواهند داشت که می توانند در مورد طیف وسیعی از محصولات خود مشاوره دهند.
 
قبل از شروع به مشاهده املاک ، باید در اصل تصمیم وام بگیرید . این یک بیانیه کتبی از یک وام دهنده است که برآوردی از آنچه می توانید وام بگیرید ارائه می دهد. این نشان می دهد که بودجه شما چقدر است و به فروشندگان نشان می دهد که در خرید ملک جدی هستید. تصمیم گیری اصولی از یک وام دهنده به این معنی نیست که باید با آنها وام مسکن بگیرید.
 
با این حال ، به عنوان بخشی از تصمیم گیری در اصل ، اکثر وام دهندگان جستجوی اعتباری را انجام می دهند. برخی از وام دهندگان درخواست نرم افزاری را انجام می دهند که بر نمره اعتباری شما تأثیر نمی گذارد. سایر وام دهندگان تحقیقات سختی را انجام می دهند که ممکن است بر نمره اعتباری شما تأثیر بگذارد. شما باید دریابید که وام دهندگان از چه نوع استعلامی استفاده می کنند ، زیرا بسیاری از استعلام های سخت می تواند بر نمره اعتباری شما تأثیر منفی بگذارد.
4. چک های شناسایی
 
طبق قانون ، نمایندگان املاک ، وکلا و وام دهندگان وام مسکن باید هویت شما را بررسی کنند تا از پولشویی و کلاهبرداری جلوگیری شود.
 
در چندین مرحله در طول معامله ، باید اسنادی را برای اثبات هویت یا آدرس خود و اطلاعات منبع سرمایه خود تهیه کنید. این می تواند شامل دریافت های ناشی از فروش یک ملک دیگر ، پس انداز ، وراثت و هدایای مالی از طرف خانواده و دوستان باشد.
 
بررسی این اطلاعات یک الزام قانونی برای محافظت از تراکنش شما است و عدم ارائه مدارک شناسایی می تواند روند کار را کند کند.
برای اطمینان از آمادگی ، اسناد مورد نیاز خود را هم اکنون تهیه کنید:
    اثبات آدرس - گواهینامه رانندگی ، صورت حساب بانکی یا کارت اعتباری ، قبض آب و برق (حداکثر 3 ماه پیش). صورتحساب تلفن همراه مدرک معتبری برای آدرس نیست.
 
    اثبات منبع وجوه - از جمله فیش حقوقی 3 ماه گذشته شما ؛ فرم P60 از کارفرمای شما ؛ در صورت مشاغل آزاد اظهارنامه مالیاتی و سایر اسناد. اطلاعات بیشتر در مورد اسناد مورد نیاز در وب سایت خدمات مشاوره پول موجود است .
 
5. انتخاب آپارتمان
 خرید آپارتمان در جهانشهر
اکثر مردم جستجوی املاک خود را با سایت های املاک آنلاین یا از طریق نمایندگان املاک محلی آغاز می کنند.
 
هنگام مرور ویژگی ها ، باید به معیارهای مختلفی فکر کنید:
 
    مقرون به صرفه - چه چیزی می توانید برای خرید ملک هزینه کنید؟ (ببینید چه چیزی می توانم هزینه کنم؟ )
 
    مکان - منطقه یا شهری که می خواهید در آن زندگی کنید ، و همچنین ممکن است بخواهید احساس منطقه (جاده های آرام یا فضاهای اجتماعی) و امکانات رفاهی نزدیک (مغازه های محلی ، جراحی پزشکان ، مدارس و غیره) را در آنجا در نظر بگیرید. تعدادی از سایت های آنلاین هستند که در آنها می توانید در مورد یک منطقه محلی بیشتر بدانید - جستجوی "اطلاعات منطقه" را امتحان کنید.
 
    پیوندهای حمل و نقل - شما باید رفت و آمد خود را به محل کار و/یا مدرسه ، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا موارد دیگر بررسی کنید.
 
    آپارتمان یا آپارتمان - آپارتمانها تقریباً همیشه اجاره ای هستند ، بنابراین هزینه خدمات معمولی را پرداخت می کنید و ممکن است مجبور شوید اجاره را تمدید کنید. اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک اجاره ای را می توانید در راهنمای نحوه اجاره پیدا کنید .
 
    ساختمان جدید یا دست دوم- ساختمانهای جدید می توانند جذاب باشند زیرا تمیز و کم مصرف هستند و ممکن است بتوانید در مورد وسایل و لوازم جانبی (مثلاً کابینت آشپزآپارتمان ، کاشی کاری ، روشنایی و غیره) تصمیم گیری کنید. با این حال ، ساختمانهای جدید ممکن است گرانتر از یک آپارتمان دست دوم مشابه باشند-این به عنوان "حق بیمه جدید" شناخته می شود. آپارتمان های دست دوم می توانند فرصت های بیشتری را برای پیشرفت به منظور مطابقت با نیازهای شما فراهم کنند و به شما امکان می دهند ارزش ملک را افزایش دهید.
 
    تعداد اتاق خواب - در نظر بگیرید که در حال حاضر به چند اتاق خواب و در آینده به چند اتاق خواب نیاز دارید.
 
    عملکرد انرژی - عملکرد انرژی ملک چگونه است؟ برای بهبود آن چه باید کرد؟ این اطلاعات را می توان در گواهی عملکرد انرژی ملک یا EPC یافت ، اگرچه برخی از املاک (معمولاً بناهای تاریخی) از ارائه EPC معاف هستند.
 
    مقدار فضای زندگی - به سبک زندگی و نیازهای ذخیره سازی خود فکر کنید - آیا دوچرخه یا کالسکه دارید؟ کجا قرار است برود؟
 
    سرعت اینترنت - آیا برای کار یا تفریح به اینترنت سریع نیاز دارید؟
 
    پارکینگ ماشین -در صورت موجود بودن ، پارکینگ در خیابان ، رانندگی یا گاراژ است. و آیا هزینه مجوز پارکینگ وجود دارد؟
 
    محدوده تمدید - آیا می توانید ملک را گسترش دهید یا انبار یا گاراژ را برای ایجاد فضای بیشتر تبدیل کنید؟
 
    باغ - آیا فضای بیرونی می خواهید؟ چقدر می توانید و مایل به انجام تعمیر و نگهداری هستید؟ آیا فضا متعلق به شما خواهد بود یا با املاک دیگر به اشتراک گذاشته می شود؟
 مسکن ایوان مدائن
    منطقه حفاظت شده یا وضعیت ساختمان فهرست شده - بررسی کنید آیا ملک در فهرست میراث ملی گنجانده شده است زیرا ممکن است بر توانایی شما برای ایجاد تغییرات در داخل و خارج از ملک تأثیر بگذارد. چنین املاکی ممکن است واجد شرایط معافیت گواهی عملکرد انرژی شوند - جزئیات بیشتر را می توانید در وب سایت دولت پیدا کنید .
 
    شرایط - برخی از خواص بی عیب و نقص هستند و نیازی به کار ندارند. برخی دیگر ممکن است نیاز به به روزرسانی داشته باشند و برخی دیگر نیاز به بازسازی یا تعمیر قابل توجهی داشته باشند. باید به این فکر کنید که چقدر زمان و انرژی برای انجام تعمیرات لازم دارید.
 
    معایب - املاک در جاده های شلوغ ، پشتیبان خطوط راه آهن ، یا در فاصله ای از مغازه ها و مسیرهای حمل و نقل عمومی اغلب ارزان تر هستند. قبل از خرید باید مطمئن شوید که از هر گونه سازش خوشحال می شوید. همچنین فروش مجدد این خواص ممکن است بیشتر طول بکشد.
 
شما باید تا آنجا که می توانید از هر ملک مورد علاقه خود مطلع شوید تا به شما در تصمیم گیری در مورد خرید ، در صورت وجود ، کمک کند. مواردی که ممکن است بخواهید از املاک بخواهید عبارتند از:
 
    آیا قبل از ارائه پیشنهاد چیزی در مورد ملک باید بدانم؟ از نماینده املاک خود حقایق مهم مربوط به ملک را بخواهید زیرا از نظر قانونی ملزم به انتقال این اطلاعات به شما هستند.
 
    چه مدت است که این ملک در بازار است؟ اگر بیش از 3 ماه روشن بوده است بپرسید چرا فکر می کنند فروش نمی رود. آیا چیزی وجود دارد که افراد دیگر آن را به تاخیر انداخته اند یا قیمت آن بیش از حد است؟
 
    آیا املاک بخشی از زنجیره املاک است ، جایی که تعدادی از مردم همزمان ملک خود را خرید و فروش می کنند؟ چند نفر در زنجیره هستند؟ آیا فروشندگان باید در خرید خود کراوات کنند؟
 
    چند سال است که صاحبان آنجا زندگی می کنند؟ اگر مدت زمان کوتاهی باشد ، ممکن است بخواهید دلیل آن را بیابید - برای مثال ، ممکن است مشکلی در همسایگان پر سر و صدا وجود داشته باشد.
 خرید آپارتمان در جهانشهر
    آیا ملک به طور مکرر تغییر دست داده یا فروش قبلی کاهش یافته است - اگر چنین است ، چرا اینطور است؟ شما می توانید با مشاهده داده های "قیمت ملک فروخته شده" ، اطلاعات قبلی را به صورت آنلاین بررسی کنید ، که همچنین به شما می گوید فروشنده برای ملک چه قیمتی پرداخت کرده است.

چه زمانی فروشندگان امیدوارند که خارج شوند؟

   آیا همه رضایت های لازم برای کارهایی که قبلاً در ملک انجام شده است اخذ شده است؟

   آیا می توانید مستقیماً با فروشندگان صحبت کنید؟ آنها می توانند بینش خوبی در مورد مسائل مربوط به ملک به شما ارائه دهند.

   اجاره ملک است یا مستقل؟

   در صورت اجاره ، چه مدت دیگر در اجاره باقی می ماند؟ اجاره زمین و هزینه خدمات چقدر است؟ آیا آنها تغییر خواهند کرد و اگر چنین است ، کی و به چه میزان؟ آیا کارهای آینده ای برای ساختمان وجود دارد که باید مبلغی یکجا برای آن هزینه کنید؟ اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک اجاره ای را می توانید در زیر و در راهنمای نحوه اجاره پیدا کنید .

   آیا فروشنده حاضر است قرارداد رزرو ببندد تا نشان دهد متعهد است ملک خود را به شما بفروشد و آماده است در صورت خروج از معامله به شما غرامت بپردازد؟

در حالی که در ملک هستید باید به وضعیت ساختمان نیز توجه کنید. لیست مفیدی از مواردی که باید در خارج و داخل ملک بررسی شود را می توانید در گزینه Who پیدا کنید؟ سایت اینترنتی.

اگر به ملکی علاقه دارید ، در صورت رضایت فروشنده ، باید چندین بار از آن بازدید کنید. بازدید در ساعات مختلف روز می تواند مفید باشد - به عنوان مثال ، ترافیک در مجاورت ممکن است در ساعات خاصی از روز شلوغ تر باشد.
6. خرید ملک ساختمانی جدید

خرید ملک ساختمانی جدید می تواند با خرید آپارتمان در جهانشهر دست دوم بسیار متفاوت باشد. ممکن است در حال خرید بدون برنامه باشید ، به این معنی که ممکن است ملک هنوز ساخته نشده باشد. برخی از تفاوت هایی که باید از آنها آگاه باشید عبارتند از:
پول

   هنگام خرید یک آپارتمان نوساز ، ممکن است لازم باشد هزینه ای را برای نگهداری ملک تعیین کنید. این فقط در شرایط خاص قابل استرداد است ، بنابراین قبل از پرداخت هزینه چاپ کوچک را بررسی کنید.

   بسیاری از توسعه دهندگان از شما می خواهند مدت کوتاهی پس از رزرو ملک ، قرارداد خود را مبادله کرده و سپرده بپردازید . شما باید مطمئن شوید که وام دهنده و نماینده قانونی شما از مهلت مقرر مطلع بوده و قادر به رعایت آن هستند.

   بسیاری از توسعه دهندگان با مشاوران وام مسکن و نمایندگان قانونی روابط ارجاعی خواهند داشت. اگر مایل نیستید ، هیچ تعهدی برای استفاده از این شرکت ها ندارید. مشاوره بیشتر در این مورد را می توانید در وب سایت اتحادیه صاحبان آپارتمان مشاهده کنید.

   ممکن است هزینه های اضافی مربوط به یک ملک جدید ساخته شود ، به عنوان مثال هزینه های املاک . اطمینان حاصل کنید که نماینده قانونی شما جزئیات قرارداد را به طور کامل توضیح می دهد تا بدانید در حال امضای چه چیزی هستید.

مقیاس های زمانی

   اگر ملک شما هنوز در حال ساخت است ، توسعه دهنده شما ممکن است تاریخی را به شما بدهد که باید تا پایان آن ملک تمام شود. در برخی موارد ، این تاریخ پایان ممکن است به تأخیر افتد یا به جلو آورده شود. مطمئن شوید که می دانید در هر دو سناریو چه اتفاقی می افتد. اگر قبلاً بود ، پیشنهاد وام مسکن شما ممکن است نیاز به تجدید داشته باشد زیرا معمولاً فقط برای یک دوره محدود باقی می ماند.

   در قرارداد شما می توانید یک تاریخ توقف طولانی را بنویسید ، که به شما اجازه می دهد در صورت تاخیر طولانی مدت ملک ، از خرید خارج شوید.

مشکلات گیرکردن

   مشکلات مربوط به عیب و نقص ، نقص یا کارهای ناتمام در یک ساختمان جدید است.

   شما باید موافقت خود را در مبادله در نظر بگیرید که باید پس از ساختن ملک و قبل از اتمام ، یک بررسی تنگ نظرانه انجام شود.

   این نظرسنجی می تواند توسط یک شرکت حرفه ای انجام شود یا خودتان انجام دهید. شما باید هر گونه مشکلی را به برنامه نویس خود گزارش دهید و قبل از مهاجرت بخواهید که آنها را برطرف کند.
مسکن ایوان مدائن
   بیشتر آپارتمان های نوساز دارای 10 سال ضمانت برای مشکلات عمده سازه و 2 سال ضمانت برای نقص های کلی هستند ، اما ممکن است این کل ملک و هر زمین متصل را پوشش ندهد. قبل از واریز وجه اطمینان حاصل کنید که چه چیزی در گارانتی وجود دارد و چه چیزی شامل نمی شود.

   قبل از ارائه پیشنهاد ، بدانید که قبل از اتمام کار چه چیزی برطرف می شود و چه چیزی رفع نمی شود و اگر با سازنده اختلاف داشته باشید چه اتفاقی می افتد.

قبل از خرید کالا ، مطمئن شوید که از توسعه دهنده همه حقایق مهم مربوط به ملک را می پرسید.

اطلاعات بیشتر در مورد خرید آپارتمان در جهانشهر جدید را می توانید در The Which پیدا کنید؟ سایت اینترنتی.
7. خرید آپارتمان در جهانشهر در زندگی بعدی

در حالی که بسیاری از مردم می خواهند تا آنجا که ممکن است در آپارتمان خانوادگی خود بمانند ، برخی ممکن است بخواهند مزایای بالقوه انتقال به یک ملک قابل مدیریت در زندگی بعدی را در نظر بگیرند. از نظر قبوض انرژی ارزان تر و هزینه های نگهداری می تواند مزایایی داشته باشد. و در مورد املاک بازنشستگی متخصص ، بهبود دسترسی ، برنامه های مراقبت و فضاهای عمومی.

اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های مسکن در زندگی بعدی را می توانید از مشاوره اسکان سالمندان پیدا کنید .

اگر قصد خرید یک ملک بازنشستگی تخصصی را دارید ، باید بدانید که این آپارتمان با خرید یک آپارتمان مستقل متفاوت است. این ملک به احتمال زیاد اجاره ای است و ممکن است مجبور شوید اجاره زمین ، هزینه خدمات و هزینه رویداد را بپردازید یا مشمول شرط های محدود فروش شوید. شما باید تحقیقات خود را با دقت انجام دهید و مطمئن شوید که شما و نماینده قانونی خود برای درک هزینه های جاری و آینده ، جزئیات چاپ کوچک را بررسی می کنید.

مشاوره در مورد املاک بازنشستگی اجاره از خدمات مشاوره اجاره در دسترس است .
8. انواع دیگر آپارتمان ها

انواع دیگر دارایی های خاص شامل آپارتمان های پارک ، قایق های خانگی ، آپارتمان های متحرک و غیره است. برخی از توصیه های این راهنما هنوز برای خرید این نوع آپارتمان ها مناسب خواهد بود ، اما باید از مشاوره خاصی نیز استفاده کنید.
خرید آپارتمان در جهانشهر
با کلیک روی پیوندها می توانید راهنمای آپارتمان های پارک برای انگلستان و ولز را بیابید.
9. اجاره و ملک آزاد

هنگام در نظر گرفتن خرید ملک ، بسیار مهم است که بدانید ملک دارای مالکیت آزاد یا اجاره است.

یک ملک مستقل به این معنی است که شما ملک و زمین را به طور کامل در اختیار دارید.

یک ملک اجاره به این معنی است که شما فقط مالک آن ملک برای چند سال ثابت هستید. شما حق زندگی در آن ملک را دارید ، اما باید از قوانین مندرج در شرایط اجاره پیروی کنید. آپارتمانها اغلب اجاره ای هستند ، اما آپارتمان ها نیز می توانند اجاره داده شوند.

مدت اجاره در قرارداد مشخص خواهد شد ، اما باید از نماینده املاک از قبل بپرسید که مدت زمان اجاره چقدر است و قبل از ارائه پیشنهاد باید منتظر بمانید تا این اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

نمایندگان املاک باید در مورد مدت اجاره ، هرگونه هزینه یا هزینه و نحوه تغییر آنها در طول زمان پیشاپیش صحبت کنند. با کوچک شدن طول مدت اجاره ، ممکن است ارزش ملک تحت تأثیر قرار گیرد ، به ویژه هنگامی که کمتر از 80 سال باشد.

بسیاری از وام دهندگان تمایلی به وام دهی به املاک با کمتر از 80 سال زمان اجاره ندارند. اطلاعات بیشتر از خدمات مشاوره اجاره در دسترس است .

در صورت خرید ملک اجاره ای ، ممکن است مجبور شوید اجاره زمین معمولی و هزینه خدمات را به صاحب مستقل خود بپردازید.

   اجاره زمین مبلغ شما مجبور به پرداخت به مدیریت عامل / صاحبآپارتمان خود را اگر آن را یک بیماری از اجاره نامه است.

   هزینه سرویس به عامل مدیریت و یا صاحب آپارتمان به سمت هزینه های آنها را برای خدمات آنها ارائه، مانند تعمیرات، باغبانی و یا تمیز کردن از فضاهای مشترک متحمل پرداخت می شود. همچنین می تواند شامل بیمه ساختمان باشد.

هر دو اجاره زمین و هزینه خدمات از یک ملک به دیگری متفاوت است و جزئیات هر دو باید در اجاره نوشته شود.

اگر به خرید ملک اجاره ای فکر می کنید ، مطمئن شوید که شرایط اجاره را به دقت در نظر گرفته اید. مهم است که از نماینده قانونی خود بخواهید موارد زیر را دریابد:

   هزینه اجاره زمین چقدر است ؛ زمانی که احتمال افزایش آن وجود دارد ؛ و مقیاس این افزایش ها چقدر خواهد بود زیرا این هزینه ها ممکن است بر ارزش آینده و فروش پذیری ملک تأثیر بگذارد. آنها همچنین باید بررسی کنند که وام گیرنده شما خوشحال است که وام مسکن شما را براساس سطح پیشنهادی اجاره زمین و مدت زمان اجاره باقی مانده ارائه دهد.

   آیا صاحبان قبلی ملک تمام هزینه های خدمات برجسته را پرداخت کرده اند و اگر صاحبآپارتمان در حال برنامه ریزی برای کارهای اصلی ساختمان است ، باید در آن مشارکت کنید. نماینده قانونی فروشنده باید یک فرم LPE1 و اسناد حمایتی ارائه دهد که به روشن شدن این مسائل کمک می کند.

   آیا اجاره نامه شامل شرایط و ضوابط محدود کننده است ؛ به عنوان مثال ممکن است به شما اجازه ندهد حیوانات خانگی را در ملک نگهداری کنید.
مسکن ایوان مدائن
خرید یک ملک اجاره ای به دلیل تعدادی مراحل اضافی در این فرآیند ، اغلب می تواند چند هفته بیشتر از یک ملک مستأجر طول بکشد . اطلاعات بیشتر در مورد املاک اجاره را می توانید در راهنمای نحوه اجاره دولت و خدمات مشاوره اجاره مشاهده کنید .
10. خرید ملک اجاره ای

خرید ملک اجاره ای با مستاجر نشسته ، یا خرید به منظور اجاره ملک ، ممکن است یک گزینه سرمایه گذاری باشد. اما خارج از محدوده این راهنما است. اگر در فکر انتخاب این مسیر هستید باید از مشاوره متخصصان کمک بگیرید ، زیرا برای صاحبآپارتمان بودن پیامدهای قانونی ، مالیاتی و وام مسکن وجود دارد.

خرید آپارتمان در جهانشهر اجاره ای برای زندگی در خود هیچ تفاوتی با خرید ملکی که توسط صاحب آن تصرف شده است ندارد. شما باید در تنظیم نظرسنجی ها و تحقیق در مورد موقعیت ملک نیز همان مراقبت را داشته باشید (جزئیات بیشتر در این مورد در زیر).

ممکن است زمانی که ملک در بازار باشد ، هنوز مستاجر در تصرف آن باشد ، اما صاحبآپارتمان باید به مستأجر مهلت اطلاع دهد تا آپارتمان جدیدی پیدا کند. این ممکن است به زمان لازم برای تکمیل فروش بیفزاید - شما باید از فروشنده بپرسید که آنها با مستاجر خود چه هماهنگی هایی کرده اند.

هنگام بازدید از ملک ، باید توجه داشته باشید که آپارتمان مستاجر است و به اموال آنها احترام بگذارید ، همانطور که انتظار دارید دیگران به شما احترام بگذارند. صاحبآپارتمان باید 24 ساعت قبل به مستاجر خود اطلاع دهد که ملک به خریدار احتمالی نشان داده می شود ، بنابراین هنگام ترتیب دادن بازدیدها ، این را در نظر داشته باشید.
11. ارائه پیشنهاد

ارائه پیشنهاد در یک ملک یک گام بزرگ است. شما نباید تحت فشار قرار بگیرید تا پیشنهاد را قبل از آماده شدن ارائه دهید - مشاهده دوم معمولاً هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن مکان مناسب شما است ، مفید است.

قیمت درخواست شده فقط همین است - از ارائه پیشنهاد کمتر نترسید. این آغاز یک فرآیند مذاکره است. نماینده املاک از نظر قانونی موظف است همه پیشنهادات را منتقل کند و فروشنده ملزم به قبول هیچ پیشنهادی نیست ، صرف نظر از میزان آن.

قبل از ارائه پیشنهاد در مورد ملک ، مطمئن شوید که موارد زیر را در نظر گرفته اید:

   شامل چه مواردی است - این پیشنهاد شامل کدام وسایل و لوازم است ، به عنوان مثال آیا فروشنده کالاهای سفید را ترک می کند یا باغچه را؟
خرید آپارتمان در جهانشهر
   ارزش این ملک چقدر است - املاک مشابه در منطقه ای که فروخته می شوند و چه تعداد در بازار در حال حاضر وجود دارد؟

   اجاره زمین - هزینه اجاره و خدمات چقدر است و آیا این موارد در طول زمان تغییر می کند؟

   آنچه را که می توانید بپردازید و مایل به پرداخت آن هستید - حد بالایی را در ذهن داشته باشید ، بالای آن نقطه را دور خواهید کرد.

   شرایط فروشنده - آیا فروشنده بخشی از یک زنجیره است؟

   درخواست تجدیدنظر شما به عنوان خریدار -به فروشنده اطلاع دهید که شما در اصل تصمیمی دارید (یا خریدار نقدی هستید) ، و اگر برای اولین بار خریدار هستید یا آپارتمان خود را قبلاً فروخته اید.

   علاقه به ملک - آیا شخص دیگری پیشنهاد داده است یا دارد؟

مگر اینکه در خرید ملک جدی هستید ، نباید پیشنهاد دهید. خروج از خرید پس از پذیرش پیشنهاد شفاهی باعث تأخیر ، هزینه های اضافی و سرخوردگی شما و فروشنده می شود.

یک پیشنهاد شفاهی را می توان در هر زمان برای تبادل مجدد مورد مذاکره قرار داد ، اما شما باید قبل از مذاکره مجدد با دقت فکر کنید و تنها در صورت موجه بودن تغییر این کار را انجام دهید. به عنوان مثال اگر نظرسنجی آپارتمان مسائل مهم را مشخص کند. تلاش برای مذاکره مجدد در مورد پیشنهاد زمانی که فروش به اتمام رسید ممکن است باعث تأخیر شود و ممکن است فروش را به خطر بیندازد.

اگر پیشنهاد شما پذیرفته شد ، تبریک می گویم! شما باید از نماینده املاک بخواهید که بازاریابی فعالانه ملک را متوقف کند و فهرست را از هر پورتال آنلاین حذف کند ، اگرچه این تصمیم فروشنده است که آیا آن را در بازار قرار دهد یا خیر.

شما باید به نماینده نماینده قانونی خود اطلاع دهید. شما باید یک تفاهم نامه فروش از نماینده املاک دریافت کنید که پیشنهاد شما را به صورت مکتوب مشخص کرده و جزئیات نمایندگان قانونی هر طرف را ارائه می دهد.

چند روز پس از پذیرش پیشنهاد شما ، با نماینده قانونی خود تماس بگیرید که فروشنده به نماینده قانونی خود دستور داده است و خرید در حال پیشرفت است.
12. ارجاع

نماینده املاک ، توسعه دهندگان ، کارگزاران وام دهندگان وام و سایتهای املاک آنلاین می توانند منابع مفیدی برای توصیه های متخصصان املاک مانند نمایندگان قانونی یا نقشه برداران باشند.

آنها ممکن است شما را به شرکتی ارجاع دهند زیرا این سرویس را توصیه می کنند و همچنین ممکن است پرداختی (معروف به هزینه ارجاع ) از شغلی که به شما ارجاع داده اند دریافت کنند.

این یک روش کار ثابت است ، اما نماینده املاک موظف است در مورد هزینه های ارجاع از قبل به شما بگوید و به شما این امکان را می دهد که تصمیم آگاهانه ای در مورد کدام شرکت انتخاب کنید. خود را ملزم به انجام هرگونه ارجاعی که نماینده املاک ، توسعه دهنده یا کارگزار وام دهنده وام دهنده می دهد ، قرار ندهید - این کاملاً انتخاب شما است.

شما باید بهترین معامله را برای خود خریداری کنید ، اگرچه توجه داشته باشید که برای وام های مسکن چندین درخواست وام دهنده می تواند بر نمره اعتباری شما تأثیر بگذارد.

اگر شک دارید ، از ارائه دهنده وام مسکن خود در مورد نحوه انجام چک های اعتباری اطلاعات بیشتری بخواهید.
13. آموزش نماینده قانونی

هنگامی که پیشنهاد شما پذیرفته شد ، باید نماینده قانونی خود را انتخاب کنید. آنها نقش کلیدی در کمک به خرید آپارتمان در جهانشهر شما ایفا می کنند - آنها بررسی های قانونی مناسب را در مورد ملک انجام می دهند ، کارهای قانونی خرید ملک شما را تکمیل می کنند و در صورت دریافت وام مسکن ، اطمینان حاصل می کنند که این آپارتمان نیازهای وام دهنده شما را برآورده می کند.

آنها هرگونه عنوان یا مسائل برنامه ریزی را شناسایی خواهند کرد. به شما راهنمایی کنید که کدام جستجوها را انجام داده اید ( بخش بعدی را ببینید ) و کار قانونی انتقال مالکیت ملک از فروشنده به شما را انجام دهید.

به محض اینکه پیشنهاد شما پذیرفته شد ، باید به نماینده قانونی دستور دهید ، اما اگر شرایط خاصی دارید (برای مثال اگر فقط آپارتمان ای می خواهید که می توانید از آنجا تجارت کنید) ، ممکن است بخواهید به نماینده قانونی دستور دهید که بررسی کند این برای شما قبل از ارائه پیشنهاد خود

متخصصان حقوقی مختلفی دارای صلاحیت و مقررات برای انجام کارهای انتقال هستند:

برای هر متخصص انتقال (پیوند داده شده در بالا) حاوی اطلاعاتی در مورد چگونگی بررسی این است که حرفه قانونی شما توسط نهاد مناسب تنظیم شده است.
مسکن ایوان مدائن
ایده خوبی است که قبل از انتخاب یک متخصص حقوقی تعدادی نقل قول مختلف دریافت کنید. باید در نظر بگیرید:

   قیمت - شما باید انتظار به گفته شود قیمت کامل تا جلو، اما شما باید بررسی کنید اگر هر گونه اضافی پنهان وجود دارد و اگر آنها هزینه ارجاع برای سفارشی خود را پرداخت کرده اند. بپرسید در صورت عدم فروش شما ، چه هزینه ای از شما دریافت می شود.

   کیفیت - انجام آنها بررسی آنلاین؟ اگر چنین است ، نظر مشتریان در مورد خدماتی که ارائه می دهند چیست؟ اگر ملک شما پیچیده تر از حالت عادی است (اجاره ، مالکیت مشترک ، ساختمان ذکر شده و غیره) آیا آنها مهارت های خاصی برای رسیدگی به خرید شما دارند؟

   خدمات - خواهد کرد که شما یک تماس را به نام؟ چگونه با شما (تلفن ، ایمیل و غیره) ارتباط برقرار می کنند و هر چند وقت یکبار؟ خدمات آنلاین را ترجیح می دهید یا حضوری؟ آیا ساعت کار آنها مناسب شماست؟ آیا آنها تجربه انتقال املاک در منطقه محلی شما را دارند؟

آیا آنها در هیئت نمایندگان قانونی مورد تأیید وام مسکن شما هستند؟

هنگامی که توافق کردید که یک متخصص حقوقی برای شما عمل می کند ، باید نامه تعهدنامه ای را در اختیار شما قرار دهد که شرایط توافق شما با آنها را شامل دستورالعمل هایی که به آنها داده اید ، هزینه ای که آنها دریافت می کنند ، تعیین کند. توافقنامه و سایر اطلاعات مربوطه
14. جستجوها
خرید آپارتمان در جهانشهر
متخصص حقوقی شما جستجوهای مقامات محلی را در ملک و/یا زمین تعریف شده سازماندهی می کند .

این جستجوها در مورد هرگونه محدودیت مربوط به زمین یا املاک (به عنوان مثال دستورات حفظ درختان ؛ آیا ملک ذکر شده یا در منطقه حفاظت شده است ) و هرگونه عامل خارجی مرتبط (به عنوان مثال جاده های جدید [به جز جاده های پیشنهاد شده توسط سازمانهای خصوصی] یا راه آهن) به شما می گوید. طرح ها) اما در مورد توسعه در سرزمین همسایه به شما اطلاع ندهید.

اگر در این مورد نگرانی دارید ، نماینده قانونی شما می تواند درخواست جستجوی تخصصی را برای شما درخواست کند.

نماینده قانونی شما همچنین در مورد هرگونه جستجوی اضافی که باید انجام دهید ، مانند خطر سیل یا گزارش معدن ، به شما توصیه می کند.

منطقی است که از نماینده قانونی خود بخواهید تا در اسرع وقت جستجوهای خود را برای جلوگیری از تأخیر سفارش دهد ، اما برخی از متخصصان به شما توصیه می کنند تا تأیید پیشنهاد وام مسکن خود منتظر بمانید.

معمولاً باید هزینه جستجوهای قبلی را بپردازید.

در طی مراحل ، نماینده قانونی شما درخواست هایی را مطرح می کند. اینها س questionsالاتی در مورد اطلاعاتی است که آنها دریافت کرده اند ، به عنوان مثال عنوان یا پیشنهاد وام مسکن.

استعلام ها در مورد طیف گسترده ای از مسائل صورت می گیرد و بنابراین در مراحل مختلف در طول این فرآیند مطرح می شود و معمولاً باید توسط فروشنده پاسخ داده شود. باید به این فکر کنید که آیا چیزی وجود دارد که دوست دارید نماینده قانونی شما از طرف شما درخواست کند.

اطلاعات بیشتر در مورد جستجوی ملک را می توانید در راهنمای Land Data پیدا کنید .

ممکن است بتوان بیمه ای برای جبران خسارت برای محافظت در برابر مواردی که در جستجوی ملک کشف شده است ، پرداخت. نماینده قانونی شما می تواند در مورد این گزینه به شما مشاوره دهد.

شما باید اطلاعات جستجویی را که دریافت می کنید در یک مکان امن ذخیره کنید - اگر در آینده ملک را بفروشید ، ممکن است به عنوان مرجع مفید باشد ، اگرچه جستجوها فقط برای چند ماه خاص معتبر هستند و بنابراین ممکن است نیاز به دوباره کاری داشته باشند.
15. وام مسکن شما

هنگامی که پیشنهاد شما پذیرفته شد ، باید یک وام مسکن کامل برای وام دهنده ای که می خواهید از آن استفاده کنید تکمیل کنید (این می تواند یا وام دهنده ای باشد که تصمیم اولیه شما را در اصل به شما داده است یا ارائه دهنده دیگری).

اگر کارگزار وام مسکن دارید ، ممکن است درخواست را برای شما تکمیل کنند. مطمئن شوید که وام دهنده ای را انتخاب کرده اید که بهترین معامله را برای املاکی که می خواهید خریداری کنید به شما ارائه دهد.

هنگام درخواست وام مسکن ، باید یک فرم را پر کرده و شناسه ، مدرک آدرس و اثبات درآمد را نشان دهید. افراد مشاغل آزاد ممکن است مجبور باشند اطمینان بیشتری از درآمد خود ارائه دهند ، بنابراین قبل از درخواست ، بدانید که شرایط مورد نیاز چگونه خواهد بود.

اکثر افرادی که برای وام مسکن درخواست می کنند باید مصاحبه وام مسکن را تکمیل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، با ارائه دهنده وام مسکن تماس بگیرید.

ارائه دهنده وام مسکن ارزیابی وام مسکن را انجام می دهد ، جایی که آنها بررسی می کنند که از دادن وام به ملک راضی هستند.

این یک نظرسنجی نیست - اگر مشکلی در ملک رخ دهد ، ارزش گذاری از شما محافظت نمی کند و حتی ممکن است شامل بازرسی فیزیکی از ملک نباشد (برای این اطلاعات باید یک نظرسنجی انجام دهید - بخش زیر را ببینید).
16. نظرسنجی
مسکن ایوان مدائن
نظرسنجی یک بازرسی دقیق از وضعیت ملک است. انواع مختلفی از نظرسنجی خانگی وجود دارد که برخی از آنها شامل توصیه هایی در مورد چگونگی اصلاح مشکلات شناسایی شده است.

اطلاعات بیشتر در مورد نظرسنجی های خانگی را می توانید از وب سایت خدمات مشاوره پول دریافت کنید.

به یاد داشته باشید - ارزیابی وام مسکن همان نظرسنجی آپارتمان نیست. در صورتی که مشکلی در ملک رخ دهد ، ارزش گذاری از شما محافظت نمی کند.

به یاد داشته باشید - گواهینامه عملکرد انرژی (EPC) همان نظرسنجی خانگی نیست. این فقط یک ارزیابی بصری از عناصری است که در تعیین بهره وری انرژی از ویژگی (مانند منابع گرمایش و عایق دیوار حفره) نقش دارند. EPC نشان نمی دهد که این عناصر در وضعیت خوب یا بد هستند - فرض می کند که همه عناصر به درستی کار می کنند.

شما باید به شدت در نظر بگیرید که یک نظرسنجی انجام شود. نظرسنجی مفید است زیرا به شما در مورد نگهداری جزئی و کارهای مهم مورد نیاز در ملک در حال حاضر و در آینده توصیه می کند.

نظرسنجی باید توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود. به عنوان مثال عضو انجمن نقشه برداران املاک مسکونی () ، مسسه سلطنتی نقشه برداران تعیین شده () یا انجمن نقشه برداران و ارزشگذاران مستقل () .

نماینده املاک ، نماینده قانونی یا وام دهنده شما ممکن است شما را به یک نقشه بردار خاص ارجاع دهد ، اما این تصمیم شما است که چه کسی را تعیین می کنید. شما باید با یک نقشه بردار صحبت کنید تا در مورد سطح خدمات مورد نظر برای املاک شما توصیه شود.

هنگام انتخاب نقشه بردار ، باید ماهیت ویژگی را نیز در نظر بگیرید. املاک ساخته شده قبل از 1919 متفاوت ساخته شده اند ، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که نقشه بردار شما دارای صلاحیت ارزیابی چنین ساختمانهایی است.

برخی از خریداران به محض پذیرش پیشنهاد خود نظرسنجی انجام می دهند ، در حالی که برخی دیگر منتظر می مانند تا وام دهندگان آنها ارزیابی وام مسکن خود را انجام داده و مبلغی را که مایل به وام هستند تأیید کنند. به خاطر داشته باشید که نقشه بردار شما ممکن است مشغول باشد ، بنابراین آن را خیلی دیر ترک نکنید.

اطمینان حاصل کنید که گزارش نظرسنجی خود را با دقت مطالعه کرده اید و پس از آن با نقشه بردار خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که مشکلات را درک کرده اید ، چقدر جدی هستند و چه راهکارهایی ممکن است باشد. ممکن است به شما توصیه شود که از یک متخصص برای بازدید از ملک و ارزیابی بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال چک دیگ بخار یا ارزیابی رطوبت.
خرید آپارتمان در جهانشهر
اگر در نظرسنجی مسائل مهمی کشف شد ، می توانید از فروشنده بخواهید تا قبل از خرید هزینه آنها را برطرف کند. می توانید پیشنهاد خود را مجدداً در نظر بگیرید تا هزینه کار را در نظر بگیرید. یا حتی پیشنهاد خود را به طور کلی پس بگیرید. ممکن است بخواهید قسمت مربوطه نظرسنجی خود را با تیم حقوقی فروشنده به اشتراک بگذارید تا در مورد هر یک از موارد فوق مذاکره کنید.
17. کلاهبرداری

خرید آپارتمان در جهانشهر شامل انتقال مبالغ هنگفتی است و می تواند توجه مجرمان را به خود جلب کند. اگرچه خطر کلاهبرداری کم است ، اما باید مراقب کلاهبرداری های رایج باشید.

تقلب در جهت گیری اشتباه زمانی است که شما یک ایمیل یا تماس تلفنی دریافت می کنید که به نظر می رسد از طرف نماینده قانونی شما به شما اطلاع می دهد و اطلاعات حساب بانکی خود را تغییر داده اید.

بسیار نادر است که نمایندگان قانونی حساب بانکی خود را تغییر دهند. اگر شک دارید ، هیچ پولی را منتقل نکنید.

برای بررسی با نماینده قانونی خود با یک شماره شناخته شده تماس بگیرید (یعنی شماره ای که در ایمیل احتمالی تقلب ذکر شده است).

همچنین رفتار خود را در نظر بگیرید و در رسانه های اجتماعی هوشیار باشید. غیر معمول نیست که کلاهبرداران اطلاعات مورد نیاز برای ارتکاب کلاهبرداری را از نمایه های رسانه های اجتماعی شما بیابند. مثلا:

   اگر پستی را به اشتراک گذاشته اید که حاوی جزئیات مربوط به حرکت شما است ، مانند روزی که پیشنهاد شما پذیرفته شد ، روزی که در حال حرکت هستید ، جاده/منطقه ای که ملک جدید در آن قرار دارد یا حتی تصویری از آن.

   در صورت وجود گروه های باز در بستر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک که شامل شما و سایر افراد در زنجیره معاملات اموال شما است. این امر همچنین می تواند مانع از انجام کار حرفه ای شما شود.

   در صورت وجود انواع بحث های باز با سایر افرادی که در این فرایند در یک انجمن آنلاین باز مشارکت دارند.

این اطلاعات می تواند توسط مجرمان مورد استفاده قرار گیرد تا به سرعت مشخص کند که چه ملکی را خریداری می کنید و سایر جزئیات مهم در مورد شما ، که می تواند برای اهداف کلاهبرداری مورد استفاده قرار گیرد.
18. مبادله و سپرده گذاری

مبادله زمانی است که خریدار و فروشنده قراردادهای امضا شده خود را که به طور قانونی آنها را ملزم می کند ، مبادله می کنند. متعهد کردن آنها به معامله

نماینده قانونی شما باید در صورت آماده بودن مبادله به شما اطلاع دهد. می توانید در موارد زیر مبادله کنید:
مسکن ایوان مدائن
   از جستجوها ، نظرسنجی و جزئیات قرارداد راضی هستید

   وام دهنده شما وام مسکن شما را تأیید کرده است

   شما می توانید سپرده را پرداخت کنید (اگر از راهنمای خرید یا ISA مادام العمر استفاده می کنید ، باید به نماینده قانونی خود دستور دهید تا برای پاداش دولت درخواست کند)

   شما قادر به پرداخت کلیه هزینه های مرتبط از جمله حق تمبر ، هزینه های حذف و غیره ، در وجوه ترخیص شده هستید. به خاطر داشته باشید که ممکن است نیاز به پرداخت هزینه بانکی برای انتقال داشته باشید.

برای مبادله باید بیمه ساختمان را سازماندهی کنید ، زیرا پس از امضای قرارداد ، شما به طور قانونی مسئول اموال هستید.

در مبادله نیز تاریخ تکمیل را تأیید می کنید. اغلب در حدود 2-4 هفته بعد (اگرچه ممکن است به طور همزمان اتفاق بیفتند) ، زمانی که شما می توانید در آپارتمان جدید خود نقل مکان کرده یا کار خود را شروع کنید.

مبادله قرارداد یک تعهد قانونی رسمی است. اگر پس از مبادله از توافق خارج شوید ، ممکن است سپرده خود را از دست بدهید و برای سایر ضررها باید به فروشنده غرامت پرداخت کنید.

در صورت انصراف فروشنده ، هزینه ها و حتی جبران خسارت شما بر عهده خواهد بود. از آنجایی که خرید ملک یک تعهد بزرگ است ، باید در نظر بگیرید که آیا قبل از مبادله باید از بیمه عمر استفاده کنید یا خیر. این بیمه اغلب برای تأمین وام مسکن مورد نیاز است.
19. جابجا کردن وسایل خود

شما باید در نظر بگیرید که چگونه می خواهید وسایل خود را به آپارتمان جدید خود منتقل کنید. ممکن است بتوانید خودتان را جابجا کنید یا جابجایی هایی را برای کمک به شما استخدام کنید.

می توانید بسته بندی کنید یا از شرکت حذف کننده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. اگر به یک شرکت حذف حرفه ای نیاز دارید ، اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است به آنها اطلاع دهید.
مسکن ایوان مدائن
جمعه ها و روزهای اول و آخر ماه اغلب بسیار شلوغ هستند ، بنابراین اگر سعی کنید از این زمان ها اجتناب کنید ، ممکن است نرخ و دسترسی بهتری دریافت کنید.

هنگام انتخاب شرکت حذف ، باید قیمت ، کیفیت خدمات و در دسترس بودن را در نظر بگیرید. آنها مسئول تمام دارایی های شما خواهند بود.

قبل از انتخاب شرکت حذف خود باید بیش از یک نقل قول دریافت کنید. بررسی:

   آیا آنها عضو یک انجمن تجاری مانند انجمن حذف کنندگان بریتانیا هستند ؟

   آیا آنها بیمه دارند و آیا وسایل شما در طول جابجایی تحت پوشش هستند؟

   نظرات آنلاین آنها چگونه است؟ اگر مسائلی وجود دارد ، چگونه حل می شود؟

   چاپ کوچک را برای هزینه های اضافی بررسی کنید - یک شرکت حرفه ای آنها را برای شما توضیح می دهد

اگر دسترسی به ملک شما دشوار است یا موارد غیر معمول برای جابجایی دارید ، قبل از ارائه نقل قول ، از شرکت حذف کننده اطمینان حاصل کنید.
20. آمادگی برای حرکت

بین مبادل