تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هر آنچه که باید درباره روغن کنجد بدانید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]پوست از ارگان های اصلی در زیبایی علی الخصوص در بانوان محسوب می شود ، از این رو توجه بسیاری باید به آن کرد و از محصولات گیاهی برای مراقبت از آن کمک گرفت . روغن کنجد با داشتن خواص آنتی اکسیدانی ، ضد باکتریایی و ضد التهابی خود به چند روش به سلامت پوست شما کمک می کند . این امر به ویژه برای افرادی که دارای پوست مستعد جوش و آکنه هستند نیز موثرتر است .
تغذیه مو و پوست سر : روغن کنجد دارای مواد مغذی بسیاری است که باعث شده این روغن بهترین راه برای تغدیه و تقویت ریشه مو و پوست سر محسوب شود .
رفع یبوست : طبق دستورات بدست آمده روغن کنجد رقیق شده می تواند به درمان یبوست کمک بسیاری کند .
خاصیت آنتی اکسیدانی : این روغن موجز آسا توانایی بسیار بالایی از محافظت پوست در برابر رادیکال های آزاد و مولکول های ناپایدار موجود در هوا دارد ، از همین رو به راحتی می‌تواند از پوست در مقابل آلاینده های موجود محافظت کند .
خاصیت ضد میکروبی : روغن کنجد به راحتی می تواند میکروارگانیسم‌های مضر را از بین ببرد به همین سبب خاصیت ضد میکروبی بسیار بالایی دارد .
این روغن همچنین حاوی اسیدهای چرب بسیار زیادی است که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی بسیار بالایی دارد . از این رو می‌توان از روغن کنجد به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده و آبرسان طبیعی استفاده نمود و خشکی پوست را از بین برد .
https://sarenteb.com/?s=%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87&post_type=product&product_cat=0
[/font]

[تصویر:  317042a33f06cfa3.jpg]