تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از حسن های امتحانات نهایی علی رغم استرس هایی که برای دانش آموزان به همراه دارد، این است که آمادگی آن ها را به حد قابل توجهی افزایش می دهد زیرا امتحان نهایی به صورت هماهنگی کشوری برگزار می شود و مدیریت این آزمون از دسترس مدرسه و کادر مدرسه خارج است و به همین دلیل قبولی در امتحان نهایی نهم و دوازدهم نیاز به تلاش و آمادگی سطح بالای داوطلبان دارد.
آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (سایت پادا) به نشانی اینترنتی pada.medu.ir اقدام به انتشار کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری نموده است. کارت ورود به جلسه خرداد ماه سال جاری از تاریخ 23 اردیبهشت ماه قابل دریافت از سامانه پادا می باشد.
لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه را در ابتدای مقاله بارگذاری نموده ایم و شما عزیزان با کلیک بر روی لینک فوق، مستقیما به صفحه دریافت کارت آزمون هدایت خواهید شد. گفتنی است داوطلبان امتحانات نهایی با مشاهده (سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته معارف اسلامی، سوالات و پاسخ امتحان نهایی دوره پیش دانشگاهی، سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته انسانی، سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته تجربی و سوالات و پاسخ امتحان نهایی رشته ریاضی) و آشنایی با نمونه سوالات امتحان نهایی، عملکرد بهتری در آزمون خود نشان خواهند داد.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی در زمان برگزاری امتحانات نهایی شهریور، امتحانات نهایی خرداد و دی ماه ضروری می باشد و در صورت همراه نداشتن کارت آزمون، امکان حضور در جلسه امتحانات نهایی دوازدهم و نهم را نخواهید داشت. اما سوال اصلی این است که زمان و سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی به چه صورت است؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

منبع: کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی