تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: فواید استفاده از روغن گردو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داشتن بدنی سالم به همراه پوست و موی درخشان و بدون مشکل از خواسته های اصلی افراد محسوب می شود . همیشه به کارگیری از محصولات شیمیایی نتیجه مثبتی نخواهد داشت ، از این رو انتخاب روش های سنتی و طبیعی بهترین و محبوب ترین گزینه ها است که امروزه در دسته علاقمندی های بسیاری از افراد به شمار می رود . روغن گردو به شما در داشتن پوستی سالم و درخشان و موهایی به دور از موخوره ، شوره و ریزش کمک شایانی می کند .
جلوگیری از ریزش مو : پتاسیم باعث افزایش رشد موهای سر شده ، گردش خون را افزایش می دهد و سلول های جدید را تحریک می کند در نتیجه برای سلامت فولیکول های مو مفید است .
کنترل بیماری پسوریازیس : همان طور که می دانید پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی پوستی مزمن می باشد که باعث افزایش سرعت چرخه ی رشد سلول های پوستی می شود .
جلوگیری از ایجاد چین و چروک : روغن گردو سرشار از ویتامین E می باشد در نتیجه از ذخایر مهم تغذیه رسانی به سطح پوست محسوب می شود ، این روغن پوست صورت را هیدراته کرده و از ایجاد عفونت ها و دیگر مشکلات پوستی جلوگیری می نماید .
کاهش استرس : معمولا عطر این روغن گیاهی باعث کاهش استرس شده و در نتیجه آرامش دهنی و روحی را به وجود می آورد .
لازم به ذکر است که استفاده بیش از اندازه از این روغن برای زیبایی و سلامت پوست ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد ، به همین علت پیشنهاد می شود در مصرف آن از زیادی روی کردن خودداری نمایید .
 https://sarenteb.com/?s=%D8%B1%DB%8C%D8%...duct_cat=0


[تصویر:  1631603495859?e=1634774400&v=beta&t=JZek...KjY2FmdWdw]