تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آن دسته از داوطلبانی که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی اطلاعات فردی و تحصیلی خود را به صورت نادرست در فرم اینترنتی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 وارد می کنند، می توانند در زمان ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات خود از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش اقدام نمایند.


دانشگاه آزاد از میان داوطلبان برتر کارشناسی ارشد با توجه به آئین نامه استعداد درخشان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای سال 1401 دانشجوی دکتری بدون کنکور می پذیرد. بعضا ممکن است برخی داوطلبان به دلایل مختلفی چون بی دقتی یا عدم آگاهی از نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون این دانشگاه اطلاعات خود را به درستی ثبت نکرده یا در اولویت بندی انتخاب های خود دچار اشتباه شوند.
مرکز سنجش و پذیرش برای رفع مشکل این دسته از داوطلبان امکانی فراهم کرده که بر اساس آن می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند. به دلیل اهمیت صحیح بودن اطلاعات درج شده در فرم اینترنتی ثبت نام در ادامه به بررسی زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پرداخته شده است.

زمان ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
داوطلبانی که از طریق سایت azmoon.org فرم اینترنتی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ را تکمیل کردند، می توانند در بازه زمانی ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد و تمدید مهلت آن، رشته محل های انتخابی خود را حذف، اضافه و یا جابجا نمایند. طبق روند سال های گذشته پیش بینی می شود امکان ویرایش ثبت نام در اردیبهشت ماه فعال شود.


به محض اعلام زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

ممکن است به دلیل درخواست زیاد داوطلبان لینک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1401 چند روز پس از اتمام مهلت ثبت نام همچنان فعال باشد که این بازه زمانی را تمدید مهلت ثبت نام می نامند. داوطلبانی که خواستار ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود هستند نیز می توانند در این بازه فرم خود را ویرایش نمایند.
بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
داوطلبانی که در اردیبهشت ماه وارد سایت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد شده و پس از پرداخت هزینه، فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کردند، می توانند در بازه زمانی ثبت نام از طریق لینک ویرایش وارد سایت شده و رشته محل های انتخابی خود را اصلاح و ویرایش کنند. متقاضیان می توانند مراحل زیر را جهت ویرایش اطلاعات خود طی کنند:

۱مراجعه به سامانه انتخاب رشته مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org
۲وارد نمودن شناسه کاربری و رمز عبور
۳حذف، اضافه و یا جابجایی اولویت رشته محل های انتخابی
۴تائید نهایی و پرینت رشته محل ها

داوطلبان شرکت در ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد می بایست با اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام این رویداد، این مدارک را آماده کرده و در روز ثبت نام بارگذاری نمایند. برای اطلاع از مدارک ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد مقاله زیر را مطالعه نمایید.


[تصویر:  doktora.gif]


می توانید برای اطلاع از تمامی جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید. همچنین در صورت ایجاد سوال یا ابهام می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید.
در ادامه بخوانید: مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از چه طریقی انجام می شود؟
✔️ ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش انجام می شود که راهنمای تصویری آن در متن مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ ویرایش ثبت نام دکتری بدون کنکور ازاد چه زمانی است؟
✔️ همزمان با فرایند ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ، یعنی اوایل اردیبهشت ماه امکان ویرایش نیز برای داوطلبان فراهم خواهدشد.


3- ✔️ لیست رشته محل های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می شود؟
✔️ همان طور که در متن مقاله گفته شده، لیست رشته محل های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱