تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از تامین اجتماعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تمامی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند به صورت غیر حضوری جهت دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور خود از تامین اجتماعی اقدام نمایند. این افراد می بایست برای احراز غیر حضوری اشتغال به تحصیل فرزندان پسر بالای 19 سال خود از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کد رهگیری دریافت و سپس از طریق سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی اقدام نمایند.


سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه سرویس های الکترونیکی در کشور و ارائه خدمت به بیمه شدگان این سازمان، سرویس غیرحضوری و اینترنتی دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان بیمه شدگان، مستمری بگیران، بازنشستگان و همچنین از کار افتادگان تامین اجتماعی را راه ‌اندازی کرده است. متقاضیان جهت احراز اشتغال به تحصیل از طریق سازمان تامین اجتماعی می توانند به راحتی دیگر بدون مراجعه حضوری از طریق سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی قابل دریافت می باشد.
تمامی بیمه شدگان، مستمری بگیران، بازنشستگان و همچنین از کار افتادگان تامین اجتماعی می توانند برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان پسر که سن بالای 19 سال را دارند از طریق این سامانه تامین اجتماعی اقدام کنند. در ادامه مطلب در رابطه با نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان پسر بالای 19 سال سن و همچنین راهنمایی لازم برای اعلام اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور در تامین اجتماعی آورده شده است.



نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی
متقاضیان جهت دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان پسر از بیمه تامین اجتماعی می بایستی ابتدا در سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی حساب کاربری فعال داشته باشند. پس از ورود به حساب کاربری تامین اجتماعی خود کاربران می توانند از این خدمت استفاده کنند. در ادامه نحوه احراز غیر حضوری اشتغال به تحصیل فرزندان پسر بالای 19 سال سن در سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

افراد می بایست برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان پسر بالای 19 سال در تامین اجتماعی ابتدا وارد سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی شوند که برای ورود به این سامانه در مرورگر خود آدرس اینترنتی eservices.tamin.ir را وارد نمایند.

[تصویر:  1631439920_%D8%A7%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B...D9%841.jpg]

کاربران می بایست پس از ورود به حساب کاربری بیمه تامین اجتماعی خود می بایست از منوی بالای صفحه قسمت بیمه شدگان گزینه خدمات نام نویسی و سپس اعلام کد مجوز استعلام اشتغال به تحصیل را انتخاب نمایند.

[تصویر:  1631439976_%D8%A7%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B...D9%842.jpg]

در این صفحه کاربران می بایست کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی را وارد نمایند.

[تصویر:  1631439993_%D8%A7%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B...D9%843.jpg]

پس از وارد نمودن کد مجوز استعلام مدرک تحصیلی می بایست دکمه بنفش رنگ استعلام گواهی اشتغال به تحصیل از وزارت علوم را انتخاب نمایند.

برای ورود مستقیم به سامانه خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی کلیک نمایید.

حتما بخوانید: سامانه بیمه تامین اجتماعی tamin.ir

راهنمای اعلام اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی
متقاضیان برای اعلام مراتب اشتغال به تحصیل خود به صورت غیرحضوری، می بایست ابتدا برای دریافت کد مجوز استعلام گواهی اشتغال به تحصیل از طریق سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام نمایند. در ادامه راهنمایی لازم جهت ورود به این سامانه وهمچنین دریافت کد مجوز استعلام گواهی اشتغال به تحصیل به همراه راهنمایی تصویری آورده شده است.

افراد جهت ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دریافت کد مجوز استعلام گواهی اشتغال به تحصیل می بایست آدرس اینترنتی estelam.msrt.ir را در مرورگر خود جستجو نمایند.

[تصویر:  1631440094_%D8%A7%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B...D9%844.jpg]

در این صفحه افراد می بایست اطلاعات خواسته شده را بطور صحیح وارد نموده و سپس دکمه آبی رنگ صدور کد رهگیری را انتخاب نمایند.


[تصویر:  1631440111_%D8%A7%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B...D9%845.jpg]

برای ورود مستقیم به سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلیک نمایید.

در ادامه بخوانید: دریافت گذرواژه تامین اجتماعی


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از تامین اجتماعی به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از تامین اجتماعی پاسخ دهند.
سوالات متداول

1- ✔️نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی به چه صورت می باشد؟
✔️نحوه دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی از طریق سامانه خدمات اینترنتی تامین اجتماعی می باشد که در متن مقاله آورده شده است.

2- ✔️برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی می بایست هزینه ای پرداخت کرد؟
✔️خیر، برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشد و مراحل آن در متن مقاله آمده است.

3- ✔️پیش از دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی می بایست چه اقدامی کرد؟
✔️پیش از دریافت گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور از تامین اجتماعی می بایست کد رهگیری دریافت کرد که نحوه دریافت آن در متن مقاله بیان شده است.
منبع : دریافت گواهی اشتغال به تحصیل از تامین اجتماعی