تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع پارتیشن شیشه‌ ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یک محیط را در نظر بگیرید که با دیوارهای مختلف مرز بین یک اتاق با اتاق دیگر کاملا مشخص شده است. پارتیشن‌ شیشه‌ ای از نظر عملکرد شبیه به دیوار است. با این تفاوت که کیفیت و زیبایی این پارتیشن‌ ها بسیار بیشتر است.
همچنین عایق صدا بوده و در برابر آتش نیز مقاومت خوبی دارند. جداکننده‌ هایی که از نوع شیشه هستند، دارای ظرافت و زیبایی خاص خود بوده و نور و دید بهتری به شما خواهند داد. دقیقا به همین دلایل است که از پارتیشن اداری شیشه‌ ای در مدارس و دانشگاه‌ ها استفاده می‌ شود. محیط‌ های اداری کمی سنگین و هستند. بنابراین با اضافه کردن چند دیوار شیشه‌ ای نور و دید بهتری را وارد محیط کرده و شادابی بیشتری نیز به محیط وارد می‌ کنند.

انواع پارتیشن شیشه‌ ای
به طور کلی پارتیشن‌ ها از نظر کارایی به چند دسته مختلف تقسیم می‌ شوند. قطعا این نوع پارتیشن‌ های شیشه‌ ای قیمت متفاوتی هم دارند. اما پارتیشن‌ های شیشه‌ ای به موارد زیر تقسیم می‌ شوند.
پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار
این نوع پارتیشن داری چهارچوب و فریم است.
پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس
این نوع پارتیشن بدون این که فریم داشته باشد کنار هم قرار می‌ گیرد.
پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره
برای درست کردن این نوع پارتیشن از شیشه سکوریت تک جداره استفاده می‌ کنند.
پارتیشن شیشه‌ ای دو جداره
برای درست کردن پارتیشن شیشه‌‌ ای دوجداره، از شیشه دو لایه شیشه سکوریت در یک فریم استفاده می‌ کنند.
پارتیشن تک جداره فریم دار
این نوع پارتیشن از یک لایه شیشه درست شده که بر روی فریم یا چهارچوب مخصوص خود قرار گرفته است.
پارتیشن دوجداره فریم دار
این نوع پارتیشن نیز دارای فریم و چهارچوب است. با این تفاوت که شیشه‌‌ ای مورد استفاده در آن از نوع دو جداره است.
پارتیشن با شیشه‌ های رنگی و طرحدار
شیشه‌ های رنگی و طرحدار جزو ترندهای محبوبی هستند که این روزها استفاده می‌ شوند. این طرح و رنگ شیشه را از حالت سرد و بی‌حالتی خود خارج کرده و می‌ توانید از طرح و نگار و رنگ مورد نیاز و هماهنگ با دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.
پارتیشن‌ های هوشمند مات شونده
در برخی از موارد شاید ترجیح دهید که پارتیشن بندی شما اگرچه از نوع شیشه‌ ای است، به همراه حفظ حریم خصوصی نیز باشد. به همین دلیل برای پارتیشن بندی شیشه‌ ای می‌ توانید از شیشه‌ هایی استفاده کنید که به صورت هوشمند مات می‌ شوند. این شیشه‌ ها قدرت عبور نور از خود را نیز دارند. همچنین به حفظ حریم خصوصی کلاس درس یا حتی دفتر مدیریت در محیط‌ های آموزشی و اداری کمک می‌ کند.