تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خواص جادویی اسکراب صورت زردآلو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=Times New Roman]خواص لایه بردار طبیعی روغن زردآلو به طور گسترده در بسیاری از محصولات اسکراب صورت برای پاکسازی سلولهای مرده پوست استفاده میشود. اسکراب زردآلو میتواند با پاکسازی سلولهای آسیب دیده پوست و برای جلوگیری از ایجاد لک برای انواع پوست عالی عمل کند و باعث ایجاد درخشندگی طبیعی در پوست شود.
مغز زردآلوی آسیاب شده یکی از معمولترین ذرات اسکراب است که در اسکراب‌های پوست یافت میشود. اگرچه چنین ذراتی برای پوست‌های حساس یا پوست مبتلا به بیماری مانند آکنه بسیار ساینده هستند، اما پوست معمولی ممکن است مزایای متعددی از اسکراب بر پایه زردآلو را تجربه کند.
چین و چروک کمتر
یک اسکراب ساینده مانند هسته زردآلو که به سلول‌های مرده روی سطح پوست شما کمک میکند، باعث میشود پوست جدید دوباره رشد کند. این عمل لایه برداری به مرور میتواند به از بین بردن خطوط ریز و چین و چروکهای کوچک کمک کند، زیرا باعث از بین رفتن سلولهای سطحی آسیب دیده میشود.
مرطوب کردن پوست
برخی از اسکرابهای زردآلو شامل روغن هسته زردآلو هستند؛ این روغن طبیعی دارای خاصیت مرطوب کنندگی است که به حفظ رطوبت سلول‌های پوست کمک میکند.
رنگ پوست بهتر
لایه برداری چه با اسکراب زردآلو به اصلاح رنگ ضعیف پوست کمک میکند. این کار با لایه برداری سلولهای آسیب دیده پوست که در آن رنگدانه ضعیف رخ داده است، سلولهای جدیدتر و روشنتر را در زیر پوست آشکار میکند.
صددرصد طبیعی
برخلاف سایر مواد ساینده که در اسکراب پوست استفاده میشوند، افزودنیهای هسته زردآلو کاملاً طبیعی هستند.
https://dermisteb.com/?s=%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%A8+%D8%B2%D8%B1%D8%AF+%D8%A2%D9%84%D9%88&post_type=product
[/font]

[تصویر:  1da8423f4be7059d.jpg]