تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰، مدتی پس از اتمام مهلت مصاحبه دانشگاه امام صادق از طریق تماس تلفنی و یا پیامک اعلام می شود. قبول شدگان می توانند طبق مراحل گفته شده در سایت دانشگاه امام صادق اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود نمایند.


دانشگاه امام صادق یکی از دانشگاه های دارای شرایط خاص می باشد. برای ورود به این دانشگاه لازم است داوطلبان واجد شرایط هنگام ثبت نام کنکور سراسری علاقمندی خود را به دانشگاه امام صادق اعلام نمایند. سپس وارد سایت دانشگاه امام صادق شده و اطلاعات خواسته شده جهت تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه امام صادق را وارد نمایند.
با آن دسته از افرادی که در کنکور سراسری شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه شدند، از طرف دانشگاه تماس گرفته شده و برای مصاحبه دعوت می شوند. افرادی که این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند، می توانند وارد دانشگاه امام صادق شوند. با توجه به اهمیت اطلاع به موقع از اسامی قبول شدگان دانشگاه امام صادق (ع) جهت انجام امور ثبت نام، در ادامه این مقاله جزئیاتی مانند زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان امام صادق 1400 را توضیح دادیم.

زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰
اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق برخلاف سایر رشته های متمرکز با شرایط خاص، مجزا از قبولی های کنکور اعلام می شود. اسامی قبول شدگان دانشگاه امام صادق 1400 اواخر شهریور ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) در دو سایت مجزا برادران به نشانی gznisu.ir و واحد خواهران به نشانی isuw.ac.ir منتشر می گردد. افراد با توجه به جنسیت خود می توانند وارد سایت مورد نظر خود شده و پس از وارد کردن کد ملی خود از جواب قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

اسامی قبول شدگان نهایی و ذخیره دانشگاه امام صادق سال گذشته 25 آبان ماه همزمان با هم توسط سایت سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام شد. هنوز اطلاعیه ای در خصوص اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰ اعلام نشده، اما پیش بینی می کنیم این اسامی مطابق هر سال توسط سایت دانشگاه امام صادق صورت پذیرد.


به محض اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰ اطلاع رسانی های لازم در این قسمت صورت می گیرد.

آن دسته از افرادی که براساس کارنامه اولیه کنکور سراسری اقدام به انتخاب رشته نمودند با مطالعه مقاله زیر می توانند از زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته این آزمون مطلع گردند.
بیشتر بخوانید: نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری

[تصویر:  academy1.gif]

زمان و نحوه اعلام اسامی دعوت شدگان مصاحبه دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰
دانشگاه امام صادق از دیرباز تاکنون مورد توجه بسیاری از افرادی کنکوری قرار دارد. این دانشگاه جزو معدود دانشگاه هایی محسوب می شود که برای ورود به آن فرد می بایست در کنکور سراسری و هم مصاحبه این دانشگاه شرکت نمایند. متقاضیان ورود به دانشگاه امام صادق می بایست هنگام ثبت نام کنکور سراسری با استفاده از بند 43 فرم ثبت نام، علاقمندی خود را به دانشگاه امام صادق اعلام کرده، وارد سایت این دانشگاه شده و فرم مربوط به دانشگاه امام صادق را تکمیل نمایند.

پس اعلام نتایج اولیه کنکور آن دسته از متقاضیانی که مجاز دوره روزانه شدند تا چند برابر ظرفیت هر رشته محل به مصاحبه دعوت می شوند. اسامی دعوت شدگان مصاحبه دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰ از طریق پیامک یا تماس تلفنی توسط این دانشگاه اعلام می گردد. بنابراین علاقمندان ورود به دانشگاه امام صادق جهت اطلاع از قبولی خود برای شرکت در مصاحبه می بایست تنها به پیامک یا تماس تلفنی از جانب این دانشگاه استناد نمایند.


اسامی دعوت شدگان مصاحبه دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰ چند هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته از طریق تماس تلفنی یا پیامک اطلاع رسانی می گردد.

آن دسته از افرادی که به مصاحبه دانشگاه امام صادق دعوت شدند، باید طبق جدول زمانی منتشر شده در سایت های این دانشگاه (واحد برادران به نشانی www.gznisu.ir و واحد خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir) به هسته گزینش مراجعه نموده و با اطلاع از مدارک لازم جهت شرکت در این مرحله از گزینش در جلسه مصاحبه حاضر شوند.
بیشتر بخوانید: رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه امام صادق


[تصویر:  sarasari.gif]


زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق ۱۴۰۰
همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، دانشگاه امام صادق دارای دو سایت مجزا برای برادران و خواهران می باشد. درگاه اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (ع) برای برادران به نشانی www.gznisu.ir و برای خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir می باشد. تمامی اطلاع رسانی های لازم در خصوص زمان، مدارک و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق از طریق سایت این دانشگاه انجام می شود.


به محض مشخص شدن زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق 1400 اطلاع رسانی های لازم در این قسمت صورت می گیرد.

لازم به ذکر ست عدم مراجعه به سامانه ثبت­ نام دانشگاه امام صادق در موعد مقرر، به منزله انصراف از ثبت­ نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی از سوی فرد قبول شده مورد قبول نمی باشد. اعتراض های لازم در خصوص پذیرش دانشگاه امام صادق توسط سایت این دانشگاه انجام می شود.

اگر فردی زمان اعلام نتایج نهایی کنکور در یکی از انتخاب های خود قبول شده و هنگام اعلام اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه اما صادق نام وی در لیست قبولی های دانشگاه امام صادق نیز باشد، می تواند یکی از این دو انتخاب را به دلخواه انتخاب نماید.
در ادامه بخوانید: [/url][url=https://www.heyvagroup.com/shownews/5887/اعلام-نتایج-کنکور-سراسری-سال.html]نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰

[تصویر:  1480618076_کانال_تلگرام_کنکور_سراسری.gif]


کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.


سوالات متداول

1- ✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه امام صادق چگونه اعلام می شود؟
✔️ همانطور که در متن مقاله توضیح داده شده است، این اسامی از طریق تماس تلفنی یا پیامک اعلام می شود.


2- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق چگونه اعلام می شود؟
✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده است، سال گذشته این اسامی به صورت اینترنتی توسط سازمان سنجش اعلام شد البته جزئیات اعلام اسامی امسال در متن مقاله گفته شده است.


3- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق چه زمانی اعلام می شود؟
✔️ این اسامی معمولا اواخر شهریور ماه منتشر می شود البته تاریخ دقیق آن در متن مقاله گفته شده است.
منبع : اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق