تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تسلط بر دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اصلاحیه های منتشر شده توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور اولین موضوع مهمی است که مشاور انتخاب رشته بایستی بر آن عالم باشد و همچنین انتخاب رشته داوطلبان بایستی بر اساس کارنامه های قبولی پذیرفته شده در سال های قبل مقطع ارشد، انجام شود.
مشاور انتخاب رشته لازم است درباره (ارائه رشته به صورت متمرکر و نیمه متمرکز، نرم افزار تخمین رتبه و یا آگاهی از نمونه کارنامه های پذیرفته شده در سال های قبل، رشته ها و گرایش ها، نحوه چیدمان اولویت ها، توجه به اصول انتخاب رشته، نوع دوره ها، قوانین انصراف و محرومیت دوره ها، نوع پذیرش دانشگاه ها و...) اطلاعات کافی داشته باشد.
مشاوره انتخاب رشته ارشد مشاوران برتر به عنوان بهترین تیم مشاوره انتخاب رشته در کل کشور در حال فعالیت می باشد و متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانند به صورت تلفنی و مجازی پکیج انتخاب رشته به همراه مشاوره رایگان انتخاب رشته را دریافت نمایند.
چنانچه تمایل به رزرو بهترین انتخاب رشته با بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور را داشته باشید، کافی است از طریق کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوران برتر با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و ثبت نام انتخاب رشته توسط کارگروه تخصصی انتخاب رشته مقطع ارشد مشاوران برتر را انجام دهید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
بدیهی است در تمام اموری که از آن سر رشته ای نداریم، راهنمایی و مشورت گرفتن ار افراد متخصص و آگاه مورد نیاز می باشد. انتخاب رشته ارشد نیز از این قاعده مستثنی نیست و آن دسته از متقاضیانی که آشنا با اصول انتخاب رشته نیستند و یا تا کنون انتخاب رشته ای انجام نداده باشند، لازم است با مشاوران متخصص کارشناسی ارشد مشورت نمایند.
قطعا میزان اهمیت مشاور انتخاب رشته به اندازه مشاور برنامه ریزی آزمون ارشد می باشد و حتی ممکن است کوچکترین اشتباه در این مسیر، زحمات یک ساله شما برای کسب رتبه مورد نیاز ورود به دانشگاه زا از بین ببرد. از همین رو تیم انتخاب رشته مشاوران برتر علاوه بر چیدمان انتخاب رشته به مشاوره و پاسخ دادن به سوالات شما به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری پرداخته است.
داوطلبان آزمون ارشد برای ارتباط تلفنی با بهترین مشاوران کنکور کارشناسی ارشد می توانند رزرو مشاوره از طریق کلیک بر روی لینک مشاوره تلفنی تحصیلی و خانواده انجام دهند و در تماس تلفنی با کارشناسان ما، سوالات خود را مطرح نمایند و یا رزرو انتخاب رشته خود را انجام دهند.



منبع: بهترین مشاور انتخاب رشته آزمون ارشد