تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org اعلام می گردد. متقاضیان می توانند هفته آخر شهریور ماه با مراجعه به سایت این مرکز و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی نتایج خود را مشاهده نمایند.


کنکور سراسری 1400 به صورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد. کلیه متقاضیان رشته های با آزمون رشته دانشگاه سراسری و آزاد در این آزمون حضور خواهند داشت. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۰، مسیر متقاضیان جدا شده و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت های متفاوتی انجام خواهد شد.
داوطلبانی که با شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود در این دانشگاه اقدام می کنند، منتظر زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هستند تا وضعیت قبولی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت پذیرفته شدن به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند. 
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را در سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org منتشر کرد. داوطلبان برای مشاهده نتیجه خود می بایست به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.
به دلیل اهمیت اطلاع از نتایج نهایی دانشگاه ازاد 1400 برای اطلاع از عدم قبولی و یا قبولی افراد، در این مقاله در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه شده است.

زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
نتایج نهایی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org صورت می گیرد. افرادی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کردند، برای اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود می بایست در تاریخ مقرر وارد سایت مذکور شده و نتیجه خود را مشاهده نمایند.

معمولا چند هفته بعد از اتمام زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400، افراد می توانند وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده و با وارد کردن اطلاعاتی مانند کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، کد ملی و رسید انتخاب رشته دانشگاه ازاد از نتیجه انتخاب رشته خود در دانشگاه ازاد مطلع شوند.

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور، نتایج این آزمون نیر با تاخیر و سرانجام در آبان ماه اعلام شد. هنوز زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مشخص نیست اما پیش بینی می کنیم جواب این مرحله از پذیرش دانشگاه آزاد هفته آخر شهریور ماه به صورت اینترنتی اعلام شود. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 مطلع شوید.


به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، این مقاله بروز رسانی می شود.

نتایج کنکور سراسری معمولا چند روز پیش از نتایج نهایی دانشگاه ازاد اعلام می شود. آن دسته از افرادی که علاوه بر انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور برای دانشگاه های سراسری نیز کردند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از جزئیات اعلام نتایج کنکور سراسری مطلع گردند.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کنکور 1400

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
همزمان با اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1400، افرادی که انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را انجام دادند، می توانند وارد سایت azmoon.org شده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند. افرادی که در رشته مورد علاقه خود قبول شدند، اکنون می بایست به سایت سنجش و پذیرش و دانشگاه ازاد و همچنین سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نمایند تا از جزئیات ثبت نام در دانشگاه مطلع شوند.

افرادی که موفق به قبولی در هیچ یک از رشته های انتخابی خود نشدند، می توانند با بررسی کارنامه نهایی دانشگاه آزاد 1400 تفاوت رتبه خود با رتبه آخرین نفر پذیرفته شده مطلع شوند. آن دسته از افرادی که از قبولی خود ناراضی بوده و یا موفق به اخذ قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی نشدند، می توانند در صورت ارائه رشته محل مورد نظر خود به صورت بدون کنکور از طریق ثبت نام بدون کنکور سراسری و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصلی خود اقدام به ثبت نام نمایند.

افرادی که پس از مشاهده نتایج خود، اعتراضی دارند می توانند اعتراض خود را در سامانه زیر وارد کرده و نتیجه آن را از طریق همین سایت پیگیری نمایند.
در ادامه بخوانید: seda.iau.ac.ir


[تصویر:  sarasari.gif]


کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1400 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.


[تصویر:  1480618076_کانال_تلگرام_کنکور_سراسری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 از چه طذیقی قابل دریافت می باشد؟
✔️ مطابق متن مقاله، این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری 1400 درج شده است.


2- ✔️ منظور از قبولی ذخیره در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1400 چیست؟
✔️ دانشگاه آزاد از طریق پذیرش قبولی های ذخیره اقدام به تکمیل ظرفیت های خالی خود می نماید که جزئیات بیشتر در متن مقاله گفته شده است.


3- ✔️ نتایج دانشگاه آزاد 1400 در چه سایتی اعلام می شود؟
✔️ نتایج دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org اعلام می شود که جزئیات دقیق تر در متن مقاله گفته شده است.
منبع : زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰