تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانش آموزی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانش آموزانی که در المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401 ثبت نام کرده اند می بایست حدود 3 روز قبل از شروع برگزاری آزمون ها با مراجعه به سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.


جهت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401، دارا بودن کارت ورود به جلسه عکس دار ضروری می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون علمی دانش آموزی در المپیاد معمولا 3 الی 4 روز قبل از روز برگزاری آزمون توزیع می شود.
دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش اموزی سال تحصیلی 1400 - 1401 شرکت کرده اند، می بایست در زمان مقرر با دانستن کد پیگیری که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی اقدام نمایند.
در کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی محل حوزه امتحانی و زمان آزمون درج شده است. در ادامه به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می پردازیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401
کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی 1400 - 1401 در مراحل اول، دوم، دوره تابستان و دوره طلایی کشور در بازه های زمانی مختلف و معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون المپیاد های علمی انجام می شود که در ادامه به شرح زمان دریافت کارت ورود به جلسه هر یک از مراحل پرداخته ایم.

سال گذشته به دلیل تعویق زمان برگزاری آزمون و موکول شدن آن به اواسط اسفند ماه، کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی نیز کمی دیرتر از سال های پیشین توزیع شد. پیش بینی می شود در صورت بهبود شرایط بیماری کرونا و برنامه ریزی صحیح، دریافت کارت ورود به جلسه طبق روال دو سال گذشته باشد.

لازم به ذکر است کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی مرحله اول در بهمن ماه سال گذشته و کارت ورود به جلسه مرحله دوم در اواخر خرداد ماه سال 1400 توزیع شد. مرحله دوره آموزشی تابستانه و دوره طلایی سال گذشته هنوز در جریان است و در شهریور ماه و دی ماه برگزار خواهد شد. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آن به محض اعلام شدن در قالب اخبار در این مقاله قرار خواهد گرفت.


زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401 به محض مشخص شدن نیز در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبانی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی را دارند، باید در زمان مشخص با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود از طریق سایت oly.medu.ir نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون المپیاد علمی دانش آموزی

[تصویر:  academy1.gif]

راهنمای نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401
متقاضیان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ باید طبق شرایط عنوان شده در این بخش به همراه کد ملی و رمز همگام خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند:

۱آدرس سایت ثبت نام المپیاد های علمی دانش آموزی 1400 - 1401 به نشانی oly.medu.ir را در قسمت آدرس مرورگر وارد نمایید.

۲پس از ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی، کد ملی و رمز همگام خود را وارد کرده و وارد صفحه شخصی خود شوید.

۳پس از دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 1400 - 1401 به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و نسبت به ممهور نمودن آن به مهر مدرسه اقدام نمایید.

لازم به ذکر است به داوطلبانی که کارت آنها بدون عکس یا مهر مدرسه باشد اجازه حضور در جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ داده نمی شود. اما به علت شیوع بیماری کرونا و عدم مراجعه حضوری به مدرسه برای ممهور کردن کارت ورود به جلسه خود، در حال حاضر این قانون منتفی می شود.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون المپیاد علمی دانش آموزی


[تصویر:  madares2.gif]


برای اطلاع از آخرین اخبار دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه مدارس هیوا در اینستاگرام را دنبال نمایید. هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال درباره نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401 می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید.

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی در چه تاریخی است؟
✔️ احتمالا سه روز قبل از برگزاری آزمون که به محض اعلام زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1400 - 1401 چگونه دریافت می شود؟
✔️ به صورت اینترنتی که در سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی که در این مقاله آدرس آن قرار داده شده است.


3- ✔️ سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی چیست؟
✔️ سایت ثبت نام المپیاد های دانش آموزی که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است، خدمات ثبت نام و اعلام نتایج را انجام می دهد.
منبع : دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانش آموزی