تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مرکز سنجش پزشکی به منظور رفاه حال داوطلبان جامانده از انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401، یک بازه زمانی را جهت تمدید مهلت انتخاب رشته تعیین می کند. در فرصت مجدد انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی، داوطلبان می توانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده یا در صورت نیاز آن را ویرایش کنند.


همزمان با اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1401، مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه انتخاب رشته را در سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir قرار می دهد. آن دسته از داوطلبان که در کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته اعلام شدند، می توانند این دفترچه را دانلود کرده و مطالعه نمایند.  
هر داوطلبی که در قسمت نتیجه عبارت "مجاز به انتخاب رشته محل می باشید" را مشاهده کند، می تواند پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ و اطلاع از تمامی شرایط و ضوابط آن، در زمان مشخص شده از سوی سازمان سنجش پزشکی نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت اقدام نماید. به دلیل اهمیت از زمان دقیق تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در ادامه توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه شده است.

زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401
آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نمی شوند، در مهلت کوتاهی که تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در نظر گرفته می شود می توانند به تکمیل فرم انتخاب رشته یا در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات آن بپردازند.
زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401 در اطلاعیه سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت احتمالا در اواخر مردادماه اعلام خواهد شد. علاقمندان می توانند برای اطلاع سریع از تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری بهداشت عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند.


به محض اعلام تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت ۱۴۰۱ این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401
ممکن است در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری بهداشت 1401 کد رشته محل جدیدی اضافه شده یا ظرفیت پذیرش رشته محلی افزایش یابد. این تغییرات در قالب اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت اعلام می شود. از این رو بهتر است داوطلبان اطلاعیه های مربوط به انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ که در سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir منتشر می شود را دنبال نمایند.

در مهلت مجدد انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت، انتخاب رشته کنندگان فرصت دارند فرم انتخاب رشته دکتری خود را مجددا بازنگری کرده و در صورت تمایل به حذف، اضافه یا تغییر ترتیب اولویت های انتخابی خود، نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی اقدام نمایند.



[تصویر:  doktora.gif]


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در بازه زمانی تمدید مهلت انتخاب رشته دکترا پزشکی ۱۴۰۱ راهنمایی های لازم را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا ثبت نام آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
در ادامه بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا امکان ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت وجود دارد ؟
✔️ احتمالا امسال نیز مرکز سنجش پزشکی مهلت انتخاب رشته را تمدید خواهد کرد و در آن زمان می توانید فرم انتخاب رشته را ویرایش نمایید . برای اطلاع از جزئیات تکمیلی به متن مقاله مراجعه شود .


2- ✔️ مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه زمانی تمدید می شود ؟
✔️ زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری بهداشت هنوز مشخص نیست و به محض اعلام این مقاله به روز رسانی می شود .


3- ✔️ انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چگونه انجام می شود ؟
✔️ انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت به صورت اینترنتی و در سایت مرکز سنجش پزشکی انجام می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر متن مقاله را مطالعه نمایید. 
منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1401