تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap.com
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سرمایه گذاران بازار رمز ارز ها امروزه به دنبال بستری امن جهت فعالیت در این بازار مالی می باشند. سایت coinmarketcap.com نیز برای کمک به این افراد برای معاملات در این بازار راه اندازی شده است. در سایت کوین مارکت کپ کاربران می توانند به راحت ثبت نام و از خدمات آن بهره مند شوند.


آیا تاکنون مطالبی درباره سایت کوین مارکت کپ به گوشتان خورده است؟ شاید اخیرا شما هم از جمله کسانی باشید که برای بهبود وضعیت اقتصاد خود و خانواده اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارز ها کرده باشید.
در دنیای امروز و با وضع در حال حاضر اقتصادی، بیش از پیش افراد نیاز به سرمایه گذاری امن دارند. سرمایه گذاری که سیاست، دولت ها و حکومت ها در آن دخل و تصرفی نداشته باشند و بازاری جهانی و پر بازده ای که محدودیت زمانی و مکانی در آن موجود نباشد، نیاز می شود.
یکی از این سرمایه گذاری ها اقدام به صرف سرمایه در خرید ارز های دیجیتالی است. اما چگونه باید اقدام به خرید و سرمایه گذاری کرد؟ در این مقاله در رابطه با نحوه ورود به سایت coinmarketcap.com و خدمات این سایت که در رابطه با سرمایه گذاری در بازار ارز ها می باشد آورده شده است.

برای ورود به سایت کوین مارکت کپ کلیک کنید .

[تصویر:  1630755151_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_coin...p.com3.jpg]


کاربران برای ورود به سایت کوین مارکت کپ باید به سایت coinmarketcap.com مراجعه کنند.


نحوه ورود به سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap.com
برای ورود به سایت coinmarketcap و انجام سرمایه گذاری های ارزی خود جایی برای نگرانی نیست. این منبع ارزی یکی از معتبر ترین منابع شناخت رمز گذاری ارزی در دنیا می باشد. شاید ورود به سایت کوین مارکت کپ کمی گیج کننده باشد و یا ندانستن زبان باعث شود تا در استفاده از این سایت دچار مشکلاتی شوید و یا اطلاعاتی که درباره خرید و فروش ارز دیجیتالی را که در اختیار شما می گذارد را متوجه نشوید. ما قصد داریم به زبان ساده به شما نحوه ورود به coinmarketcap را آموزش دهیم.
داده های که در این سایت آورده می شود نیاز به درک عمیق دارند پس لازم است تا ابتدا اطلاعاتی جامع در مورد این سایت به دست آورید. زمانی که به این سایت وارد می شوید 100 رمز ارز برتر دنیا را نمایش می دهد که بر اساس حجم بازار این طبقه بندی صورت می گیرد. یعنی در ابتدای ورود اطلاعاتی از حجم معاملات انجام شده و قیمت آن ها به شما خواهد داد. 
ورود به این سایت برای انجام خرید و فروش ارز دیجیتال لازمه ثبت نام و اجازه ورود برای خرید کوین است. این کار آسان و رایگان صورت می گیرد و برای کسانی که نمی خواهد سرمایه گذاری خود را شروع کنند این مقاله کاربردی خواهد بود. در ادامه نحوه ورود به این سایت به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

قدم اول برای ثبت نام ورود به سایت coinmarketcap.com است. پس از وارد شدن به آن گزینه sign in را انتخاب کرده و تصویری برای شما در صفحه نمایش نشان داده می شود.

[تصویر:  1630755151_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_coin...p.com3.jpg]

در این صفحه سایت کوین مارکت کپ از شما می خواهد ایمیل خود را در کادر وارد کنید و رمز دلخواه خود را درج نمایید. سپس گزینه create an account را انتخاب می کنید و ثبت نام شما انجام می شود.

[تصویر:  1630755175_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_coin...p.com1.jpg]

بعد از انتخاب گزینه create an account کادری برای شما باز خواهد شد که در این کادر بیان شده است که ایمیلی برای ایمیل شما فرستاده شده است که لازم است تا شما آن را برای تایید اکانت تایید نمایید.

[تصویر:  1630755196_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_coin...p.com2.jpg]

سپس در همان صفحه روی گزینه click here to verify account کلیک می کنید در این مرحله امانت شما تایید خواهد شد. در بخش ایمیل پیام تایید شما نشان داده خواهد شد. ثبت نام شما با موفقیت انجام داده شده و هر بار که بخواهید به این سایت ورود پیدا کنید کافی است روی گزینه sign in کلیک کنید و ایمیل و ‌پسورد خودتان را در صفحه وارد نمایید. تا اینجا با نحوه ورود به سایت آشنا شدید اما این سایت در چه محدوده ای فعالیت خود را انجام می دهد. در ادامه در رابطه با خدمات سایت کوین مارکت کپ آورده شده است.

حتما بخوانید: انواع ارز دیجیتال

خدمات سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap.com
 طبق گفته هایی که در معرفی و نحوه ورود به سایت کوین مارکت کپ گفته شد فهمیدیم که خدمات سایت coinmarketcap در زمینه کوین ها عالی است و هر اطلاعاتی راجع به این مهم را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

به محض ورود به سایت جدولی در اختیار کاربر قرار داده می شود که 100 رمز ارز برتر بازار های جهانی را برای شما نشان خواهد داد. علاوه بر آن صرافی های برتر در زمینه حجم انتقال نیز در این جدول نشان داده خواهد شد و این به معنی اطلاع از کیفیت بازار کوین است. برای راحتی کاربر امکان تغییر پیش فرض موجود است که خود سایت پیش فرض USD دلار آمریکا را انتخاب کرده است که قابل تغییر می باشد.
یکی از اطلاعاتی که در اختیار کاربر قرار می داد نشان دادن حجم به روز بازار که معیار های مختلف آن را هم نشان خواهد داد. حجم مبادلات، حجم بازار، رتبه و تغییرات قیمت ارز دیجیتال را در این بازار مشاهده کنید.
نشان دادن قیمت هر ارز نشان دهنده ارزش هر کوین است که در این سایت اینترنتی امکان آن وجود دارد.
تمامی کوین های دست مردم و ارزش آن ها را برای کاربر به نمایش خواهد گذاشت شاید بخواهید از محبوب ترین آن با خبر شوید.
نشان دادن تغییرات لحظه ای قیمت بر اساس نمودار برای هر کاربری مهم است و لازم است تا موقعیت کوین خود را بسنجد.
نمایش هر کوین در صفحه سایت این امکان فراهم می شود تا با کلیک روی آن به صفحه اختصاصی آن کوین رفته و تمامی اطلاعات اخیر و به روز شده در مورد آن ارز بداند.
این بستر برای هر کاربری فراهم شده است تا با کلیک روی روی گزینه Rankings در منو اصلی از کوین های اصلی مطلع شوید.
نمایش بازار کوین ها در ۲۴ ساعت گذشته یکی از اطلاعات مهمی است که کاربر برای تحلیل بازار از آن استفاده می کند و در این سایت این امر به صورت روزانه انجام می شود.
همچنین بیشترین کاهش ارزش و بیشترین افزایش ارزش کوین در این سایت قابل جست و جو می باشد.
این سایت اقدام به ساخت اپلیکیشن کوین مارکت کپ کرده است که به صورت مستمر کاربر می تواند امورات ارز دیجیتالی خود را انجام دهد.
امکان ساخت کیف پول اختصاصی در صرافی غیر متمرکز Dex در این سایت وجود درآورد و ارز های دیجیتالی را به یکدیگر متصل می کند.

می توانید ارزی را که در نظر دارید دنبال کنید و آن را زیر نظر بگیرید چون همانطور که گفته شد هر کدام از این کوین ها صفحه مخصوص به خود دارند. در نهایت باید اشاره کنم به خبرنامه و رویداد هایی که در این بازار اتفاق می افتد مجموعا در سایت درج می شود که هر کدام از این موضوعات در تصمیم گیری خرید و تحلیل و بررسی بازار و کوین بخصوص موثر می باشد.

در ادامه بخوانید: صرافی های آنلاین ارز دیجیتال


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت coinmarketcap.com در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت کوین مارکت کپ پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- ✔️نحوه ورود به سایت coinmarketcap.com به چه صورت می باشد؟
✔️نحوه ورود به سایت coinmarketcap.com بسیار راحت می باشد و از طریق مرورگر های اینترنتی می توان وارد آن شده که در متن مقاله نحوه ورود به این سایت آورده شده است.

2- ✔️خدماتی که سایت coinmarketcap.com ارائه می کند شامل چه چیز هایی می باشد؟
✔️خدماتی که سایت coinmarketcap.com ارائه می کند برای سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتالی می باشد که در متن مقاله بیان شده است.

3- ✔️برای ورود به سایت coinmarketcap.com نیاز به فیلتر شکن می باشد؟
✔️خیر، برای ورود به سایت coinmarketcap.com نیاز به استفاده از فیلتر شکن نیست و مراحل آن در متن مقاله آمده است.
منبع : سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap.com