تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ برای نوبت مهرماه از 14 مرداد ماه آغاز شده و تا 15 شهریور ماه تمدید شده است. تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 برای نوبت بهمن ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.


علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی در هر سال تحصیلی می توانند در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه نسبت به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند. دانشگاه های غیرانتفاعی سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰ نیز بدون کنکور دانشجو می پذیرند. جزئیات مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی و مهلت ثبت نام این دانشگاه در اطلاعیه های سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.
از آنجا که داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی باید از زمان ثبت نام این دانشگاه اطلاع داشته تا بتوانند در موعد مقرر ثبت نام خود را به درستی انجام دهند، در این مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 و مشاوره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ به طور کامل توضیح داده شده است.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰
پذیرش در دانشگاه های غیر انتفاعی از دو روش با کنکور و بدون کنکور انجام گرفته که در روش اول پذیرش دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه غیر انتفاعی از طریق قبولی در کنکور سراسری اتفاق می افتد. در روش دوم داوطلبان می توانند بدون شرکت در کنکور، در موعد مقرر در دانشگاه های غیر انتفاعی ثبت نام کرده و در صورت دارا بودن شرایط، در این دانشگاه ها پذیرش شوند. در سال های اخیر دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های بدون کنکور جدا از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر شده و داوطلبانی که می خواهند در دانشگاه های بدون کنکور از جمله دانشگاه غیر انتفاعی انتخاب رشته نمایند باید جزئیات مندرج در دفترچه را با دقت مطالعه نمایند.

در سال تحصیلی ۱۴۰۰ نیز دانشگاه غیر انتفاعی از میان داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد. جزئیات مرتبط با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 و رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. این جزئیات در اطلاعیه های سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org درج شده و داوطلبان با مراجعه به این سایت می توانند اطلاعیه ها را دنبال کرده و مطالعه نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه انجام شده و دانشجویان در این دو نوبت در رشته های مختلف مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می توانند در دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور ثبت نام نمایند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در نوبت مهرماه سال گذشته در مرداد ماه آغاز شده و تا اول شهریور ماه ادامه یافت. در سال ۱۴۰۰ نیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای نوبت مهر ماه در مرداد ماه آغاز شده است. مهلت ثبت نام معمولا حدود یک ماه بوده و داوطلبان باید در این مهلت زمانی نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در نوبت بهمن ماه سال گذشته از 30 آذز ماه تا سوم دی ماه انجام شده و در این زمان دانشجویان باید برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام می کردند. در جدول زیر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در دو نوبت بیان شده است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی
دوره تحصیلی
شروع ثبت نام
پایان ثبت نام
نوبت مهرماه
 14مرداد
20مرداد 
نوبت بهمن ماه
30آذر
3دی

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 نوبت بهمن ماه، در صورت اعلام زمان دقیق، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 در این مقاله به روز رسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.


به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 در نوبت بهمن ماه در این مقاله قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

[تصویر:  academy1.gif]

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰
همان طور که در بالا توضیح داده شد، پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در سال 1400 نیز انجام شده و متقاضیان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی می توانند در مهلت زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند. پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 انجام می شود.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 مانند سال های گذشته در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه انجام شده و دانشجویان در مهلت زمانی اعلام شده در اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور می توانند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایند. جزئیات مربوط به نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، برای نوبت مهرماه، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی تا 15 شهریور ۱۴۰۰ تمدید شده و داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیر انتفاعی نشده اند، می توانند تا این تاریخ ثبت نام خود را تکمیل کنند. در صورت انتشار اطلاعیه جدید و تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 برای نوبت مهرماه، تاریخ جدید در این مقاله قرار داده خواهد شد.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای نوبت بهمن ماه در سال گذشته تا 6 دی ماه تمدید شد. انتظار می رود تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ نیز در همین تاریخ باشد. در جدول زیر تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن ماه بیان شده است.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی
دوره تحصیلی
شروع ثبت نام
تمدید مهلت ثبت نام
نوبت مهرماه
 14مرداد
15شهریور 
نوبت بهمن ماه
30آذر
6دی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 منتشر نشده و در صورت انتشار اطلاعیه تاریخ دقیق در این مقاله به روز رسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


مشاوره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام شده و دفترچه انتخاب رشته و اطلاعیه های مروبطه نیز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیز در همین دفترچه منتشر شده و داوطلبان پیش از ثبت نام باید شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را مطالعه نمایند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی محدود بوده و به همین دلیل به داوطلبان توصیه شده تا اطلاعیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درباره مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۱۴۰۰ را دنبال کرده تا از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به موقع اطلاع پیدا کنند.

به متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی توصیه شده تا ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی انجام داده و به روزهای پایانی موکول نکنند. در روزهای پایانی زمان ثبت نام، به دلیل تعداد زیاد متقاضیان ثبت نام، سایت ثبت نام شلوغ شده و ممکن است در روند ثبت نام داوطلبان مشکل ایجاد شود.

داوطلبان بهتر است دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های بدون آزمون را به دقت مطالعه کنند تا از مدارک لازم برای ثبت نام اطلاع پیدا کرده و پیش از شروع ثبت نام نسبت به فراهم کردن مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند.

همزمان با انتشار اطلاعیه های سازمان سنجش آموز کشور در زمینه تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400، اصلاحیه های دفترچه ثبت نام نیز در زمینه رشته های اعلام شده، تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور و ... منتشر می شود. به داوطلبان توصیه می شود این اصلاحیه ها را با دقت مطالعه نموده تا از شرایط اعلام شده و ظرفیت های به روز شده اطلاع پیدا کنند.

داوطلبان با تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی می توانند در زمان تمدید شده نسبت به ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در ادامه بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_دانشگاه_های_بدون_کنکور.gif]


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار مطلع شوید.


سوالات متداول

1- ✔️مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی چه تاریخی است؟
✔️مهلت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی برای نوبت مهر ماه در مرداد آغاز شده که مهلت دقیق ثبت نام در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی تا چه تاریخی است؟
✔️مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای نوبت مهرماه در شهریور ماه تمدید شده که مهلت تمدید شده در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


3- ✔️تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در کجا منتشر می شود؟
✔️مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی و تمدید این مهلت در سایت سازمان سنجش منتشر شده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی