تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشگاه پیام نور همدان هر ساله دو بار برای ورودی مهر و بهمن ماه بصورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می پذیرد. ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور همدان مهر و بهمن سال 1400 زیر نظر سازمان سنجش انجام می شود و زمان و نحوه ثبت نام هر دوره نیز با انتشار اطلاعیه این سازمان مشخص می شود.



دانشگاه پیام نور همدان در مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ در رشته هایی مختلف از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان بصورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد. دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی پیوسته لیسانس دانشجو می پذیرد بنابراین هیچ ثبت نام بدون کنکور یا با کنکوری در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه پیام نور وجود ندارد.
داوطلبانی که قصد ثبت نام در پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان را دارند باید دقت داشته باشند که می بایست پیش از ثبت نام نخست با مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 1400 از شرایط ثبت نام و پذیرش این دانشگاه و همچنین لیست رشته های ارائه شده این دوره مطلع شوند.
لذا به منظور سهولت امر نام نویسی در پذیرش بدون آزمون ورودی مهر و بهمن سال جاری دانشگاه پیام نور همدان، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه و شرایط ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان مهر و بهمن ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان هر ساله یکبار برای ورودی نیمسال اول یعنی مهر ماه و یکبار برای ورودی نیمسال دوم یعنی بهمن ماه انجام می شود. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ۱۴۰۰ ورودی مهر ماه و بهمن ماه نیز بصورت مجزا و در محدوده های زمانی متفاوت انجام می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی مهر 1400

طبق اطلاعیه ای که سازمان سنجش در خصوص ثبت نام رشته های بدون کنکور ورودی مهر 1400 دانشگاه های سراسری و پیام نور منتشر کرده ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی مهر ۱۴۰۰ از تاریخ 14 مرداد ماه آغاز شده و تا تاریخ 15 شهریور ماه نیز ادامه دارد.


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی مهر 1400 آغاز شده است

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی بهمن 1400

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی بهمن سال ۱۴۰۰ با استناد به آخرین دوره ثبت نام نیمسال دوم پیش بینی می شود که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان بهمن 1400 نیز در محدوده آذر و دی انجام شود.


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی بهمن 1400 مدتی قبل از آغاز ترم بهمن انجام می شود.

لازم به ذکر است که به محض مشخص شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ۱۴۰۰ و یا تمدید مهلت ثبت نام مهر و بهمن در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400
سازمان سنجش مجری ثبت نام و پذیرش رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ورودی مهر و بهمن سال ۱۴۰۰ بوده و لذا در بدو آغاز ثبت نام هر دوره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته از طرف این سازمان مشخص می شود.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی مهر 1400

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مانند سال های گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی مهر ۱۴۰۰ نیز بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش دانشگاه پیام نور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند.

متقاضیان لازم است پس از ورود به سایت سازمان سنجش هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را پرداخت کرده و با خرید سریال ثبت نام وارد سامانه پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شوند. پس از ورود به این سامانه داوطلبان باید به ترتیب نخست فرم اطلاعات فردی و سپس فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی بهمن 1400

در طی سال های اخیر شیوه ثبت نام ورودی نیمسال بهمن ماه برای رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان با یکدیگر متفاوت بوده است. در برخی از دوره ها ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه پیام نور همدان بصورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام شده است.

این در حالی است که بعضی از سال ها نیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی بهمن بصورت حضوری در این واحد دانشگاهی انجام شده است. با توجه به عدم انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ورودی بهمن ۱۴۰۰ پیش بینی می شود که ثبت نام این دوره مانند سال گذشته بصورت اینترنتی و مشابه مهر ماه باشد.

خاطر نشان می شود که به محض مشخص شدن نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400 ورودی مهر و بهمن در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400
پیش از این نیز به این موضوع اشاره شده که هر داوطلب متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله پیام نور همدان ۱۴۰۰ لازم است پیش از ثبت نام نخست لیست رشته های ارائه شده و ظرفیت های مورد پذیرش دانشگاه پیام نور همدان را بررسی کرده و موارد مورد نظر خود را الویت بندی کنند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان مهر و بهمن 1400 همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این دانشگاه و با انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور واحد همدان از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان مهر [b]۱۴۰۰ [/b]را ارائه داده ایم.

گروه آزمایشی
کد رشته محل
رشته
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18636
آﻣﺎر
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18637
ﻋﻠﻮم ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18638
ﻓﻴﺰﻳک
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18639
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﺑﺮق
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18640
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﺷﻬﺮﺳﺎزی
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18641
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﺻﻨﺎﻳﻊ
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18642
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻋﻤﺮان
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18643
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18644
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﭘﺮوژه
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18645
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻣﻌﻤﺎری
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18646
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻣﻜﺎﻧﻴک
ﻋﻠﻮم رﻳﺎﺿﻰ و ﻓﻨﻰ
18647
ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻧﻔﺖ
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18648
اﻗﺘﺼﺎد ﻛﺸﺎورزی
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18649
ﺗﺮوﻳﺞ و آﻣﻮزش ﻛﺸﺎورزی ﭘﺎﻳﺪار
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18650
زﻣﻴﻦ ﺷﻨﺎﺳﻰ
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18651
زﻳﺴﺖﺷﻨﺎﺳﻰ ﮔﻴﺎﻫﻰ
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18652
ﺷﻴﻤﻰ ﻛﺎرﺑﺮدی
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18653
ﺷﻴﻤﻰ ﻣﺤﺾ
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18654
ﻋﻠﻮم داﻣﻰ
ﻋﻠﻮم ﺗﺠﺮﺑﻰ
18655
ﻋﻠﻮم و ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ ﻣﺤﻴﻂ زﻳﺴﺖ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18656
ادﻳﺎن و ﻋﺮﻓﺎن
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18657
اﻗﺘﺼﺎد
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18658
ﺗﺎرﻳﺦ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18659
ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﻨﺎﺳﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18660
زﺑﺎن و ادﺑﻴﺎت ﻓﺎرﺳﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18661
ﻋﻠﻮم ﺗﺮﺑﻴﺘﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18662
ﻋﻠﻮم ﺳﻴﺎﺳﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18663
ﻋﻠﻮم ﻗﺮآن و ﺣﺪﻳﺚ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18664
ﻋﻠﻮم ورزﺷﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18665
ﻓﻘﻪ و ﻣﺒﺎﻧﻰ ﺣﻘﻮق اﺳﻼﻣﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18666
ﮔﺮدﺷﮕﺮی
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18668
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18667
مدیریت امور بانکی
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18669
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ دوﻟﺘﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18670
ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺻﻨﻌﺘﻰ
ﻋﻠﻮم اﻧﺴﺎﻧﻰ
18671
ﻣﺸﺎوره
زﺑﺎنﻫﺎی ﺧﺎرﺟﻰ
18672
ﻣﺘﺮﺟﻤﻰ زﺑﺎن اﻧﮕﻠﻴﺴﻰ

داوطلبان دقت داشته باشند که ممکن است برای ورودی بهمن ماه رشته یا رشته هایی از این لیست حذف شده و یا به لیست اضافه شود. به محض اعلام شدن اصلاحیه و یا تغییر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
حتما بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_دانشگاه_های_بدون_کنکور.gif]


شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400
داوطلبان برای ثبت نام و پذیرش نهایی در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان باید حتما نخست شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ را بررسی کنند و در صورت داشتن تمامی شرایط تعیین شده برای نام نویسی این دوره اقدام کنند. مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان 1400 به شرح زیر می باشد.

تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
رعایت مقررات دانشگاه پیام نور
عدم منع تحصیل از سوی نظام وظیفه
داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم چهار ساله، دیپلم و پیش دانشگاهی، دیپلم نظام جدید و یا کاردانی

داوطلبان متقاضی ثبت نام ورودی مهر یا بهمن رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام این دانشگاه مطلع شوند.
در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان سال ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمانف نحوه و شرایط ثبت نام این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان چه زمانی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان هر ساله دو بار برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود که جزئیات زمان ثبت نام هر ورودی در این مقاله ارائه شده است .


2- ✔️ کدام رشته ها بصورت بدون کنکور در دانشگاه پیام نور همدان ارائه می شود ؟
✔️ رشته های مختلفی از گروه های ریاضی ، انسانی ، تجربی و ... در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان ارائه می شود که لیست رشته ها در این مقاله ارائه شده است .


3- ✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان به چه صورتی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان زیر نظر سازمان سنجش انجام می شود که نحوه ثبت نام هر ورودی در این مقاله ارائه شده است .
منبع : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همدان