تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدارک برای استخدام نیروی زمینی ارتش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان استخدام در نیروی زمینی ارتش پس از اطلاع از شرایط و چگونگی ثبت نام می بایست نسبت به تهیه و تنظیم مدارک ثبت نام اقدام کنند. مدارک ثبت نام نیروی زمینی ارتش معمولا شامل عکس، کپی شناسنامه و کارت ملی، گواهی اشتغال به خدمت سربازی و یا کارت پایان خدمت و... می باشد.


نیروی زمینی ارتش به‌ عنوان بزرگترین و مهم ترین سازمان رزمی نیروهای مسلح شناخته شده که وظیفه حفظ حاکمیت ارضی و حفاظت از مرز های سرزمینی ایران را برعهده دارد. متقاضیان واجد شرایط، به منظور ورود به این مجموعه از ارتش باید به دفاتر استخدامی نزدیک به محل سکونت خود مراجعه نمایند. 
از آنجایی که فرآیند استخدام نیروی زمینی ارتش متضمن شناسایی شرایط آن هاست، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سری مدارک را در نظر گرفته که ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام داوطلبان می بایست این مدارک را با خود به همراه داشته باشند.
مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام نیروی زمینی ارتش در سال ۱۴۰۰ شامل مدارک و اطلاعات شناسنامه ای، مدارک و اطلاعات مربوط به نظام وظیفه، سهمیه و اطلاعات مربوط به محل سکونت و عکس پرسنلی است. به منظور تسهیل و تسریع روند نام نویسی متقاضیان، در ادامه این مقاله لیست مدارک لازم برای استخدام نیروی زمینی ارتش 1400 ارائه شده است.

مدارک لازم برای استخدام نیروی زمینی ارتش 1400
داوطلبان متقاضی استخدام نیروی انتظامی ارتش قبل از مراجعه به دفاتر استخدامی، می بایست مدارک لازم را آماده کرده و در صورتی که نواقصی در مدارک و اطلاعات خود مشاهده کردند تا قبل از پایان زمان استخدام نیروی زمینی ارتش، اقدام به تکمیل این مدارک نمایند. مطابق اطلاعیه ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدارک لازم استخدام درجه داری نیروی زمینی ارتش ۱۴۰۰ به شرح ذیل می باشد:

1سه قطعه عكس 4 ×3 پشت نويسي شده

2اصل و يك برگ روگرفت (فتوكپی) مدرک ديپلم متوسطه در رشته مورد نیاز

3اصل و يک برگ روگرفت (فتوكپی)كارت پايان خدمت(برای داوطلبانی كه خدمت سربازی را انجام داده اند)
4ارائه روگرفت و اصل گواهی اشتغال به خدمت سربازی در صورت نداشتن غيبت سنواتی(جهت سربازان وظيفه)

5ارائه روگرفت و اصل دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غيبت سنواتی هنگام ثبت نام جهت داوطلبان مشمول

6ارائه اصل و يک سری روگرفت (فتوكپی) از تمام صفحات شناسنامه

7ارائه اصل و يک برگ روگرفت كارت ملی

8ثبت‌‌ نام  حضوری در دفتر جذب و عضویابی محل سکونت صورت می پذیرد و از ارسال مدارک به صورت پستی اكيداً خودداري فرماييد.

9خانواده هاي محترم شهدا، جانبازان، آزادگان، نظاميان مستندات مربوط را به همراه ساير مدارک تحويل مسئولین حوزه های ثبت نام نمايند.

10مدارک تحويلی به هيچ وجه مسترد نخواهد شد.

11داوطلبان استخدام با توجه به شهر محل دریافت دیپلم و سکونت به نزدیک ترین دفاتر جذب و عضویابی برابر آدرس مندرج در صفحات بعد مراجعه و از حضوردر سایر دفاتر استخدام جهت ثبت نام خودداری نمایند.


تذكر :  ارائه مدرک اصلی صرفاً جهت رویت می باشد و از تحویل اصل مدارک جداً خودداری گردد.

چنانچه پس از مطالعه اطلاعات لازم برای استخدام نیروی زمینی ارتش 1400، حایز شرایط استخدام نبودید، می توانید با مطالعه مقاله زیر شانس خود را برای استخدام نیروی دریایی ارتش امتحان کنید.
بیشتر بخوانید: استخدام نیروی دریایی ارتش

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره مدارک استخدام نیروی زمینی ارتش 1400
متقاضیان ضمن آماده نمودن مدارک لازم برای گزینش نیروی زمینی ارتش ۱۴۰۰ باید کلیه مندرجات اطلاعیه استخدام این ارگان را مطالعه کرده و شرایط و ضوابط ثبت نام را مورد بررسی قرار می دهند. در این فراخوان شرایط عمومی و اختصاصی، امتیازات استخدام،  نحوه ثبت نام، آدرس دفاتر گزینش نیروی زمینی ارتش در هر استان ارائه شده است که متقاضیان پس از مطالعه آن می توانند به این دفاتر مراجعه نموده و به تکمیل فرم ثبت نام بپردازند.

داوطلبان متقاضی استخدام نیروی زمینی ارتش می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار مرتبط با استخدام ارتش در سال 1400 مطلع شوند. خاطر نشان می شود که داوطلبان برای ثبت نام و پذیرش در این ارگان باید واجد شرایط نام نویسی باشند که به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.
در ادامه بخوانید: استخدام نیروی زمینی ارتش


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله مدارک استخدام نیروی زمینی ارتش 1400، با سوال یا ابهامی در این زمینه مواجه شدید، می توانید پاسخ آن را از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان مجرب این سامانه مطلع گردید. پل ارتباطی شما با کارشناسان این مرکز مشاوره خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد.


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ برای استخدام نیروی زمینی ارتش چه مدارکی لازم و ضروری است؟
✔️ داوطلبان باید مدارکی از جمله کپی و اصل شناسنامه کارت ملی، گواهی بیانگر وضعیت نظام وظیفه و ... که در متن مقاله ارائه شده است را با خود به همراه داشته باشند.


2- ✔️ استخدام نیروی زمینی ارتش از طریق چه سایتی انجام می شود؟
✔️ مطابق متن مقاله، استخدام این ارگان به صورت حضوری در دفاتر جذب تعیین شده توسط ارتش انجام می شود.


3- ✔️ اطلاعیه مدارک لازم برای استخدام نیروی زمینی ارتش توسط چه ارگانی منتشر می شود؟
✔️ این اطلاعیه توسط سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود که البته در این مقاله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام ارائه شده است.
منبع : مدارک برای استخدام نیروی زمینی ارتش