تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کاشت مو در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
راهنمای کاشت مو
نویسنده عاصم شهملک
این را به اشتراک بگذارید
 
 کاشت مو در کرج بدون عوارض
یک جراح برجسته پیوند مو ، مروری بر م effective ثرترین درمان های جراحی برای ترمیم مو - و چگونگی پیشرفت این صنعت در دهه آینده ارائه می دهد.
 
تکنیک های مدرن کاشت مو در کرج برای اولین بار در ژاپن در دهه 1930 توسعه یافت [1] ، جایی که جراحان از پیوند برای کمک به ترمیم ابرو و مژه ها و همچنین موهای سر قربانیان سوختگی استفاده کردند. تا دهه 1950 هنگامی که متخصص پوست دکتر نورمن اورنترایچ اولین گرافت ها را در مناطق طاسی کاشت ، به عنوان درمانی برای طاسی الگوی مردانه مطرح نشد.
 
تکنیک ها از آنجا پیشرفت کردند و پیوند واحد فولیکولار (FUT) [3] ، که به عنوان برداشت نوار نیز شناخته می شود ، اولین روش محبوب کاشت مو در کرج شد.
 
FUT جایی است که نوار مو از پشت یا کنار پوست سر برداشته می شود و پیوندهای واحد فولیکولار (یک تا چهار تار مو) توسط جراح با استفاده از میکرو تیغه های بسیار کوچک یا سوزن های ریز استخراج و در ناحیه طاسی کاشته می شود. اشکال اصلی این روش این است که جای زخم در ناحیه اهدا کننده باقی می ماند که اگر بیمار بخواهد موهای خود را کوتاه کند ، قابل مشاهده است.
 
روشهای اولیه FUT در دهه 1980 موفقیت متفاوتی داشت [4]. ممکن است موهای عروسکی پلاگین مانند برای بیماران باقی بماند ، در حالی که چندین تار مو در یک توده فردی ناخوشایند جوانه زده اند. با این حال ، تکنیک های کاشت مجدد موهای اهداکننده بهبود یافته و ترکیب طبیعی تری با موهای طبیعی موجود ایجاد کرده است. تکنیک های کاشت موهای جدید در طول زمان تکامل پیدا کرد و جراحان در انجام این عمل مجرب تر شدند و در کنفرانس های بزرگی مانند انجمن بین المللی جراحی ترمیم مو (ISHRS) کارگاه جراحی زنده در اورلاندو فلوریدا [5] دانش خود را به اشتراک گذاشتند.
 
 
 
عاصم شهملک در حال فعالیت در تلویزیون کریستین جسن.
 
 
 کاشت مو در کرج
نمای نزدیک از عمل جراحی کاشت مو.
 
 
FUE و توسعه آن در 10 سال گذشته
 کاشت مو در کرج بدون درد
روش کاشت مو در کرج متفاوت ، استخراج واحد فولیکولار (FUE) ، اولین بار در دهه 1990 توسط پزشک استرالیایی دکتر ری وود و خواهرش دکتر آنجلا کمپبل توسعه یافت [6]. آنها احساس کردند که بریدن تکه بزرگی از پوست برای برداشتن موهای اهداکننده بی جهت آسیب زا است ، بنابراین یک تکنیک جدید ایجاد شد که در آن واحدهای فولیکولار یکی پس از دیگری ، مستقیماً از ناحیه اهداکننده ، با سوزن های ظریف برداشته می شد. تکنیکهای اولیه FUE نسبتاً پیچیده نبودند و اسکارهای قابل توجهی از پیوندهای پانچ مورد استفاده برای برداشتن موهای اهداکننده وجود داشت ، که قطر آنها بین 1.5 تا 2 میلی متر متغیر بود [7]. با این حال ، اخیراً ، این مشت ها بسیار کوچکتر شده اند-قطر 0.6-1 میلی متر-به این معنی که جای زخم تقریباً با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست.تجهیزات بهبود یافته و تولیدکنندگان توانستند مشت های پیچیده تری ایجاد کنند که زخم را محدود می کند.
 
درمانهای مدرن FUE شامل برداشتن پیوندهای واحد فولیکولی ، حاوی یک تا چهار تار مو ، تحت بی حسی موضعی با استفاده از مشت های کوچک است. پیوندها در ناحیه اهداکننده با استفاده از یک سوزن ریز ، معمولاً در طول یک روز کاشته می شوند. اکثر جراحان قادرند تا 4000 پیوند را در یک روز پیوند بزنند ، اگرچه معمولاً بین 1500 تا 3000 پیوند انجام می شود. FUE بسیار وقت گیرتر از FUT است و بنابراین گرانتر است-تقریباً 50 more هزینه بیشتری در هر روش دارد.
 
طی پنج سال گذشته FUT به عنوان محبوب ترین روش برای درمان طاسی در مردان و زنان توسط FUE جایگزین شده است. این واقعیت که چندین چهره مشهور با پیوند مو با استفاده از روش FUE پیوند مو انجام داده اند می تواند افزایش بیمارانی را که به دنبال این درمان هستند توضیح دهد [8] [9]. این تغییر در ترجیحات بیماران در کلینیک من مشهود است. پنج سال پیش ، 80٪ از بیماران من FUT و 20٪ FUE را انتخاب کردند. در حال حاضر ، کاملاً برعکس است ، زیرا 80 درصد از آنها FUE را انتخاب کرده اند.
 
مزیت اصلی نسبت به برداشت نوار این است که جای زخم با FUE حداقل است. با توجه به سوراخ های کوچکتر که در پنج سال گذشته ایجاد شده است ، جای زخم دو هفته پس از عمل به سختی قابل مشاهده است. در چند روز اول ، بیمار در نقاطی از پوست سر که برای برداشت استفاده می شود ، دارای انگور قرمز قرمز است اما این رنگ ها محو می شوند. همه برش ها و بریدگی ها جای زخم می گذارند ، اما یک اسکار FUE به سختی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است زیرا هر اسکار FUE به کمتر از 0.5 میلی متر کاهش می یابد [10]. من همچنین متوجه افزایش مردانی شده ام که می خواهند موهای خود را در پشت و کنار سر کوتاه کنند - و این سبک FUE را بر FUT ترجیح می دهد.
 
 
 
Calum Best قبل از اولین کاشت مو
 
 کاشت مو در کرج در کمترین زمان ممکن در بهترین مرکز درمانی
 
کالوم بست در طول و بعد از سومین عمل کاشت مو.
 
 
انتخاب بیمار
 
کاشت مو در کرج تنها راه حل دائمی برای طاسی است. هرکسی که ریزش موی دائمی را تجربه کرده باشد ، ممکن است کاندید جراحی ترمیم مو باشد ، از جمله مردان و زنان مبتلا به طاسی. ما بیماران زیر 25 سال را جراحی نمی کنیم - عمدتا به این دلیل که تعیین نحوه پیشرفت طاسی بیمار قبل از آن سن مشکل است. افراد به دلایل مختلفی به دنبال پیوند هستند ، اما محبوب ترین آنها ترمیم یا تغییر شکل خط مو است. افرادی که دارای نقاط زخمی ناشی از جراحات مانند سوختگی ناشی از تصادف هستند نیز ممکن است برای پیوند مناسب باشند.
 
بیماران ممکن است به بیش از یک روش کاشت مو در کرج برای پوشاندن نواحی طاس سر خود نیاز داشته باشند. اگر بیمار ریزش موی قابل توجهی را تجربه کرده باشد ، ممکن است نتوان نواحی طاسی را در یک عمل پوشاند. در حالی که موهای کاشته شده دائمی هستند ، ممکن است بیماران بعد از عمل به ریزش موهای طبیعی خود ادامه دهند زیرا ریزش مو یک فرایند مستمر است. همه مردان دارای موی «کفش اسب» دائمی در پشت و کناره های سر خود هستند که حتی اگر از طاسی شدید مردانه رنج می برند ، باقی می ماند. این نعل اسب از جایی است که موهای اهداکننده برداشت می شود. می توان چندین عمل را در اکثر بیماران انجام داد بدون این که ناحیه اهدا کننده بطور قابل توجهی نازک شود.
مطالعه موردی FUE 1
 کاشت مو در کرج
این بیمار طی چهار سال گذشته سه عمل FUE در کلینیک Crown انجام داده است. در هر مورد او حدود 1200 گرافت (2200 موی فردی) از پشت و پهلو به قسمت جلوی سرش منتقل کرده بود ، جایی که موهایش هنوز در حال عقب نشینی است ، به ویژه در شقیقه ها. این بیمار در اوایل 20 سالگی شروع به ریزش موهای خود کرد. او روش FUE را برای محدود کردن جای زخم در پشت و کناره های سر خود انتخاب کرد ، جایی که اغلب شنوایی خود را کوتاه می پوشاند. ریزش مو یک فرایند مستمر است و او می تواند با مصرف دارویی که از نظر بالینی ثابت شده است مانند پروپسیا ، ریزش موی طبیعی خود را کند کند [11]. این به او در رشد موهای جدید کمک نمی کند ، اما می تواند شروع طاسی مردانه او را به طور قابل توجهی متوقف کند. حدود 3 درصد از بیمارانی که Propecia مصرف می کنند از عوارض جانبی مانند کاهش میل جنسی رنج می برند و وی از مصرف این دارو خودداری کرد.
مطالعه موردی FUE 2
 
این مرد 40 ساله در ژانویه 2016 2000 پیوند مو از پشت و کنار سر خود به تاج طاسی خود از طریق FUE پیوند زده بود [12]. این دومین پیوند موی او در پنج سال گذشته بود ، هنگامی که او در 18 سالگی شروع به ریزش مو کرد. این بیمار قبلاً برای پوشش طاسی خود کلاه گیس و تاپ به ارزش 500 پوند استفاده کرده بود. او نیاز به پیوند مو دوم داشت زیرا موهای طبیعی خود را همچنان از دست داده بود. ریزش مو یک فرایند مداوم است ، اگرچه در اواخر میانسالی (بیش از 50 سالگی) کند می شود. او می توانست با مصرف پروپسیا روند ریزش موهای طبیعی خود را کند یا متوقف کند ، اما مانند مورد اول ، ترجیح داد موهای خود را مصرف نکند.
 
 کاشت مو در کرج به صورت حرفه ای
 
کریس استید قبل از کاشت مو
 
 
 
کریس استید در اولین عمل خود.
 
 
 
کریس استید پشت سر پس از پیوند.
 کاشت مو در کرج
 
عوارض
 
مانند هر عمل جراحی ، گاهی اوقات ممکن است عوارضی مانند عفونت وجود داشته باشد که معمولاً با آنتی بیوتیک ها برطرف می شود. همچنین ، این احتمال وجود دارد که فولیکول های جدید به موهای داخل شده تبدیل شده و منجر به کیست شوند ، اگرچه این عارضه نادر است [13]. این موهای روییده باید برداشته شوند و کیست ها ترکیده شوند. در تمام روشهای کاشت مو در کرج ، میزان انتقال وجود دارد - ثبت تعداد پیوندهایی که در ناحیه اهداکننده موفق نمی شوند. نرخ انتقال برای FUT و FUE در کلینیک ها متفاوت است. نرخ قطع پایین نشانه خوبی از کیفیت است زیرا نشان دهنده تخصص جراح در قرار دادن پیوندها است. استاندارد طلا برای نرخ برش FUE 5 است. هرچه جراح ماهرتر باشد ، میزان ترانس سکشن کمتر است. یافتن ارقام متوسط بسیار دشوار است زیرا واضح است که اگر میزان جراحان جراح ضعیف باشد ،آنها نمی خواهند این واقعیت تبلیغ شود [14].
عوارض جانبی و مراقبت های بعد از عمل
 
بیمار برای بهبودی از پیوند به یک هفته زمان نیاز دارد. توصیه می شود که آنها در چند روز اول پس از عمل کمی بالش بخوابند تا از آسیب رساندن به موهای جدید جلوگیری شود. بیمار باید تا یک هفته یا بیشتر پیراهن دکمه دار بپوشد ، زیرا برداشتن تی شرت یا بلوز بعد از عمل می تواند موهای کاشته شده را جابجا کند.
 
در دو هفته اول پس از پیوند ، تقریباً تمام موهای کاشته شده به دلیل آسیب ناشی از جابجایی به محل جدید روی پوست سر می ریزد. این به عنوان "از دست دادن شوک" شناخته می شود و فقط موقتی است [15]. بین هشت تا 12 هفته بعد ، موهای جدید از فولیکول های پیوند شده شروع به رشد می کنند. رشد جدید طی شش تا نه ماه آینده پیشرفت می کند ، اما یک سال طول می کشد تا کاشت مو در کرج به بهترین شکل خود را نشان دهد.
تکنیک های جدید در کاشت مو در کرج در پنج سال گذشته
 کاشت مو در کرج به صورت تضمیمی
ترمیم مو روباتیک
 
ماشین های رباتیک ترمیم مو برای کمک به استخراج فولیکول ها در FUE در هفت سال گذشته توسعه یافته اند [16]. اثربخشی این پیوندهای روباتیک هنوز تأیید نشده است. مطالعات اولیه در مورد اثربخشی جراحی روباتیک نشان می دهد که نرخ انتقال بیشتر از روش های دستی است. با توجه به بخش تاریخ و تحقیقات ورودی ویکی پدیا برای FUE ، نرخ انتقال روباتیک بین 6 تا 15 درصد بوده است [17]. برای تصویر کاملتر به تحقیقات بیشتری نیاز است. در حالی که روبات بسیاری از کارهای بسیار تکراری را در استخراج پیوندها حذف می کند ، در مقایسه با روش های دستی بیشتر ، معایب قابل توجهی وجود دارد - به ویژه اندازه مشت ها بزرگتر و منجر به زخم بیشتر می شود. دستگاه ها گران هستند و این بر هزینه بیمار تأثیر می گذارد.
 کاشت مو در کرج
میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) یا خالکوبی مو
 
SMP [18] یک روش نسبتاً جدید غیرتهاجمی برای پنهان کردن طاسی است که در ده سال گذشته توسعه یافته است. SMP شامل خالکوبی پوست سر با نقاط ریز است که شبیه ظاهر کلش یا برش کوتاه خدمه است. هیچ جای زخمی وجود ندارد و همچنین می توان از آن برای پنهان کردن جای زخم های پیوند یا پنهان کردن نواحی کوچک که موها در حال نازک شدن هستند استفاده کرد تا متراکم تر به نظر برسد. این یک گزینه خوب برای مردانی است که از ریزش موی کامل (ریزش موی کامل) رنج می برند و موهای اهداکننده طبیعی برای کاشت مو در کرج ندارند.
 
SMP به اندازه خالکوبی معمولی به پوست نفوذ نمی کند و رنگ آن می تواند با رنگ مو و رنگ پوست قبلی شما مطابقت داشته باشد. اشکال اصلی این است که خالکوبی ها محو می شوند و بعد از تقریباً 18 ماه باید دوباره پر شوند.
 
پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)
 کاشت مو در کرج
درمان PRP [19] برای ریزش مو درمانی است که شامل استخراج خون خود بیمار ، پردازش آن در سانتریفیوژ برای جدا کردن سلول های غنی شده (PRP) و سپس تزریق مجدد این سلول ها به پوست سر است [20]. PRP حاوی پروتئین هایی است که رشد طبیعی مو را تحریک می کند. این درمان را می توان با جراحی کاشت مو در کرج یا داروهای ریزش مو از نظر بالینی مانند Propecia و Minoxidil ترکیب کرد. در مطالعه اخیر منتشر شده در Dermatologic Surgery [21] ، پزشکان در کره جنوبی داده هایی را برای حمایت از کاربرد بالینی PRP در ترمیم مو منتشر کردند. هدف از این مطالعه بررسی اثرات PRP بر روی رشد مو بود. نتایج امیدوار کننده بود و نشان داد که PRP مثر است.
نگاهی به آینده
 
کاشت مو در کرج توزیع ماهرانه موهای موجود است. با این حال ، موهای جدیدی تولید نمی شود. اما اگر جراحان بتوانند مشکل تعداد محدود فولیکول های مو اهدا کننده را حل کنند ، چه؟ در حال حاضر محققان در حال آزمایش درمان های جایگزین جدید هستند. تکنیک های جدید سلول های بنیادی شامل حفظ بخشی از فولیکول مو اهدا کننده و حمایت از بازسازی آن است - تولید دو فولیکول از یک و دو برابر شدن میزان موهای اهدا کننده. اشکالات اصلی تا کنون مربوط به کیفیت پیوند موهای حاصل شده است [22].
 
شبیه سازی مو شامل سلول های فولیکول سالم است که از قسمت هایی از پوست سر که در آن طاسی وجود ندارد استخراج می شود. این سلولها با روشهای مختلف کشت تکثیر (کلون) می شوند و سلولهای تازه تولید شده مجدداً در نواحی طاس سر سر تزریق می شوند و موهای جدید تولید می کنند. با این حال ، این روش هنوز در مرحله تحقیق است و هیچ کلینیک کاشت مو در کرج در حال حاضر از آن استفاده نمی کند [23].
نتیجه
 کاشت مو در کرج به صورت دائمی
آینده برای کاشت مو در کرج روشن است. FUE همچنان در سالهای آینده بر این گروه مسلط خواهد بود ، اگرچه همیشه جایی برای FUT وجود خواهد داشت زیرا FUE برای برخی از بیماران مناسب نیست. تکنیک های جدید سلول های بنیادی و شبیه سازی مو هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و بعید است در پنج سال آینده تأثیر قابل توجهی بر بیماران بگذارد. اما در دراز مدت ، آنها می توانند به جراحان کمک کنند و راه حل های جدیدی را برای بیماران مبتلا به ریزش مو ارائه دهند.
 کاشت مو در کرج
 
بهترین کلینیک کاشت مو در کرج در ایران
بهترین پزشک کاشت مو در کرج در ایران کیست؟
بررسی کاشت مو در کرج در ایران
 
 
به طور متوسط هزینه کاشت مو در کرج 8000 دلار در سطح جهان 2021 در حالی که هزینه کاشت مو در کرج در ایران (تهران) حدود 900 دلار ، حداقل هزینه کاشت مو در کرج در ایران 400 دلار ( شیراز ) و حداکثر هزینه کاشت مو در کرج در ایران 1100 دلار است.
 
با توجه به هزینه پایین کاشت مو در کرج در ایران و همچنین کلینیک های مجهز و مدرن کاشت مو در کرج ، سالانه هزاران نفر به ایران سفر می کنند تا در ایران با پزشکان مجرب و ماهر با قیمتی مناسب کاشت مو در کرج انجام دهند.
مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره واتساپ (با کد کشور):
پست الکترونیک:
شرح:
 
 
 
شفاف کننده مو در ایران
 
بیشتر بخوانید: کاشت مو در کرج در ایران قبل و بعد
 
کاشت مو در کرج
 
پیوند مو خود را در ایران با بهترین پزشک کاشت مو در کرج برنامه ریزی کنید.
جراحی ایرانیان یک شرکت گردشگری پزشکی در ایران است که با بهترین پزشکان ، متخصصان و کلینیک های کاشت مو در کرج در ایران همکاری می کند و درمان های درجه یک را با هزینه ای مناسب ارائه می دهد.
 
بیشتر بخوانید: کاشت مو در کرج در ایران قبل و بعد (مرور)
 
بیشتر بخوانید: کاشت مو در کرج در ایران قبل و بعد
 
کاشت مو در کرج
بهترین پزشک کاشت مو در کرج در تهران کیست؟
 
دکتر افشان شاه جراح زیبایی
 
دکتر افشان شاه
 
پزشک کاشت مو در کرج در ایران
 
دکتر افشان شاه یکی از مجرب ترین جراحان زیبایی در ایران است. وی در سال 2004 از دانشگاه علوم پزشکی شاهد فارغ التحصیل شد.
 
دکتر افشان شاه مقالات پزشکی متعددی منتشر کرده است و پادکست ها و فیلم های آموزشی زیادی تهیه کرده است. او بیشتر جراحی های زیبایی انجام داده است ، از جمله جراحی ابدومینوپلاستی (جراحی شکم) ، لیپوساکشن ، لیپوماتیک ، BBl ، کاهش و بزرگ کردن سینه ، لیفت سینه و تعدادی دیگر. او همچنین با بسیاری از پزشکان به عنوان یکی از اعضای تیم خود در زمینه کاشت مو در کرج (روش های FUE و FUT ) ، مزوتراپی صورت ، زاویه بینی صورت ، PRP و غیره همکاری می کند.
 
از دکتر افشان شاه مشاوره رایگان بگیرید
بررسی کاشت مو در کرج در ایران
 
کاشت مو در کرج با بهترین روش
 
کاشت مو در کرج در ایران
 
این بیمار مردی 39 ساله است که برای کاشت مو در کرج (روش FUE) از دبی به ایران آمده است. در این روش ، هر مو به صورت یک واحد جدا شده ، و سپس به ناحیه جدید کاشته می شود. اگرچه این روش کمتر تهاجمی است ، این روش بسیار پیچیده است و این می تواند منجر به انجام یک روش FUE کمی بیشتر از روش FUT شود. با صرف زمان بیشتر ، دوره بهبود کاهش می یابد و سطوح موفقیت بیشتر می شود. همانطور که در عکسها مشاهده می کنید ، نتیجه کاشت مو در کرج کاملا طبیعی به نظر می رسد و بیمار از خدمات جراحی ایران و نتیجه کاشت مو در کرج بسیار راضی است.
 
کاشت مو در کرج
 
کاشت مو در کرج در ایران
 
این بیمار مردی 29 ساله است که برای کاشت مو در کرج از قطر به ایران آمده است. ما از ترکیبی از روش های FUT و FUE برای او استفاده کردیم زیرا فولیکول های مو کافی برای استفاده برای پیوند نداشت. شش ماه بعد ، دوباره کاشت مو در کرج را با استفاده از روش FUE انجام دادیم. همانطور که در عکسها مشاهده می کنید ، نتیجه کاشت مو در کرج کاملا طبیعی به نظر می رسد و بیمار از خدمات جراحی ایران و نتیجه کاشت مو در کرج بسیار راضی است.
 
کاشت مو در کرج
 
کاشت مو در کرج در ایران
 
این بیمار مردی 45 ساله است که برای کاشت مو در کرج از ابوظبی به ایران آمده است. ما از ترکیبی از روش های FUT و FUE برای او استفاده کردیم زیرا فولیکول های مو کافی برای استفاده برای پیوند نداشت. شش ماه بعد ، دوباره کاشت مو در کرج را با استفاده از روش FUE انجام دادیم. همانطور که در عکسها مشاهده می کنید ، نتیجه کاشت مو در کرج کاملا طبیعی به نظر می رسد و بیمار از خدمات جراحی ایران و نتیجه کاشت مو در کرج بسیار راضی است.
 
کاشت مو در کرج
درباره جراحی ایران
 
جراحی ایران یک  پلت فرم گردشگری پزشکی آنلاین است  که در آن می توانید بهترین پزشکان کاشت مو در کرج در ایران را پیدا کنید. قیمت کاشت مو در کرج در ایران بسته به مورد هر فرد متفاوت است و بر اساس عکس ها ، تعدادی از پیوندهای مورد نیاز بیمار و ارزیابی حضوری با پزشک تعیین می شود. این وظیفه ما است که اطلاعات کافی در مورد این جراحی به شما ارائه دهیم ، بنابراین لطفاً با ما تماس بگیرید و از جراحی ایران مشاوره رایگان بگیرید  .
 
 
کاشت مو در کرج برای اولین بار با روشی فوق العاده
 
بیشتر بخوانید: جراحی کاشت مو در کرج ، قبل و بعد از عمل ویدئو
 
بیشتر بخوانید: جراحی کاشت مو در کرج ، قبل و بعد از عمل ویدئو
 
دو روش اصلی برای کاشت مو در کرج در حال حاضر وجود دارد - FUE (واحد فولیکولار) و FUT (پیوند واحد فولیکولی). با توجه به میزان موفقیت بالای روش FUE که بیش از 95 درصد است ، اکثر پزشکان در ایران این روش را انجام می دهند.
 کاشت مو در کرج
اگر تصمیم دارید کاشت مو در کرج در ایران انجام دهید ، خواندن این مقاله می تواند اطلاعات شما را در مورد هزینه کاشت مو در کرج در ایران تا حد زیادی ارتقا دهد و به شما در انتخاب بهترین شهر و بیمارستان برای انجام عمل کاشت مو در کرج در ایران کمک کند.
 
در این مقاله شرح جامعی از کاشت مو در کرج در ایران ، هزینه کاشت مو در کرج در ایران و بهترین پزشکان پیوند مو ایرانی را در اختیار شما قرار می دهیم.
 
در ادامه ، این مقاله حداکثر هزینه بهترین کاشت مو در کرج در ایران و همچنین حداکثر هزینه کاشت مو در کرج در ایران تهران ، هزینه کاشت مو در کرج در ایران شیراز و هزینه کاشت مو در کرج در ایران مشهد را با توجه به تعداد پیوند توضیح می دهد. به
کاشت مو در کرج در ایران
 
اطلاعات کلی در مورد کاشت مو در کرج در ایران
 
جدول زیر اطلاعات کلی در مورد کاشت مو در کرج در ایران از جمله هزینه کاشت مو در کرج در ایران ، زمان بازیابی و چند مورد را شرح می دهد.
 
اطلاعات کلی
               
 
 
 
هزینه
               
 
500 - 900 دلار
 
بیهوشی
               
 کاشت مو در کرج
محلی
 
بیمارستان بمانید
               
 
نه/همان روز
 
بازگشت به کار
               
 
5-7 روز
 
مدت زمان عملیات
               
 
6-8 ساعت
 
حداقل اقامت در ایران
               
 
3-5 روز
 
 
 
در مورد: ابدومینوپلاستی و کاهش سینه و جراحی bbl ، قبل و بعد از عمل جراحی فیلم بخوانید
 
بیشتر بخوانید:  جراحی اسلیو معده ، قبل و بعد از عکس بعد از 3 ماه
 
بیشتر بخوانید بخوانید:  جراحی بینی ، فیلم قبل و بعد از جراحی
 کاشت مو در کرج
بیشتر بخوانید: بهترین روش کاشت مو در کرج
 
کاشت مو در کرج چیست؟
 
کاشت مو در کرج که به عنوان ترمیم مو ، کاشت مو در کرج و جراحی تعویض مو نیز شناخته می شود ، یک روش جراحی است که در آن فولیکول های جدید مو از ناحیه مقاوم به ریزش مو به ناحیه طاسی یا نازک شدن مو پیوند زده می شود. این یک درمان جایگزین دائمی برای ترمیم موهای ناحیه طاسی است. بنابراین ، این یک راه حل طبیعی دائمی برای بیمارانی است که از شرایط طاسی یا عقب رفتن خطوط مو رنج می برند.
 
کاشت مو در کرج همچنین می تواند برای سایر قسمت های بدن مانند ترمیم مژه ، ابرو ، موهای ریش ، موهای سینه ، موهای ناحیه تناسلی و درمان زخم های ناشی از هرگونه حادثه یا جراحی مورد استفاده قرار گیرد.
 
طاسی الگو مسئول بیشتر ریزش مو است. این به ژنتیک برمی گردد. موارد باقی مانده ناشی از عوامل مختلفی است ، از جمله:
 
به رژیم غذایی
 
به فشار
 
به بیماری
 
به عدم تعادل هورمونی
 
به داروها
 کاشت مو در کرج
کاشت مو در کرج در ایران
قبل از کاشت مو
 
چه زمانی باید کاشت مو در کرج را در نظر گرفت
 
به اگر موهای نازک دارید
 
به اگر نقاط طاس دارید
 
به اگر خط موی شما رو به عقب است
 
آماده شدن برای عمل شما
 
چگونه می توانم برای عمل کاشت مو در کرج آماده شوم؟
 
جراح شما دستورالعمل های کامل قبل از عمل را ارائه می دهد ، به س questionsالات احتمالی شما پاسخ می دهد ، شرح حال پزشکی دقیق را انجام می دهد و یک معاینه فیزیکی برای تعیین آمادگی شما برای جراحی انجام می دهد.
 
قبل از عمل ، جراح از شما می خواهد که:
 
به حداقل شش هفته قبل از انجام عمل جراحی سیگار را ترک کنید تا بهبودی بهتری حاصل شود.
 کاشت مو در کرج
به از مصرف آسپرین ، برخی داروهای ضدالتهاب و برخی داروهای گیاهی که می توانند باعث افزایش خونریزی شوند خودداری کنید.
 
به ممکن است از شما خواسته شود دوش بگیرید و موهای خود را با صابون معمولی یا ضد باکتری بشویید.
 
به صرف نظر از نوع جراحی که باید انجام شود ، هیدراتاسیون قبل و بعد از جراحی برای بهبودی ایمن بسیار مهم است.
 کاشت مو در کرج بدون درد و خون ریزی
جراحی کاشت مو در کرج معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که شخصی شما را بعد از عمل به خانه برده و حداقل شب اول پس از جراحی با شما بماند.
 
بیشتر بخوانید:  مراحل کاشت مو
 
در روز عمل کاشت مو در کرج چه انتظاری می توان داشت؟
 
کاشت مو در کرج معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود و در یک مرکز معتبر انجام می شود. این ممکن است یک بیمارستان ، کلینیک یا مجموعه جراحی مطب باشد. تکمیل مراحل کاشت مو در کرج شش تا هشت ساعت طول می کشد. جراح شما بر اساس جزئیات برنامه جراحی شما برآوردی از مدت زمان جراحی شما به شما ارائه می دهد. دستورالعمل هایی در مورد نحوه آماده سازی و انتظارات دریافت خواهید کرد. این چیزی است که می توانید پیش بینی کنید:
 
به ناحیه اهداکننده کوتاه می شود تا جراح بتواند به گرافت های مو دسترسی پیدا کرده و آنها را جدا کند.
 
به برای جلوگیری از عفونت ، کل سر شامپو و تمیز می شود.
 کاشت مو در کرج
به بیهوشی خوراکی یا IV ممکن است برای کمک به آرامش شما در طول عمل جراحی انجام شود.
 
به یک داروی بی حسی موضعی به پوست سر تزریق می شود.
 
به روشی که تصمیم گرفته اید تعیین می کند که جراح از چه تکنیک هایی برای برداشتن فولیکول های مو و پیوند آنها به پوست استفاده می کند.
 
به معمولاً جراح پیوندها را برای رسیدن به حداکثر احتباس فاصله می دهد.
 
به سپس پوست سر تمیز شده و با گاز پوشانده می شود.
 
به ممکن است مجبور شوید برای کمک به بهبودی ، بانداژ فشاری بپوشید.
 
احتمالاً بعد از یک دوره مشاهده کوتاه اجازه خواهید داشت که به خانه بروید مگر اینکه شما و جراح پلاستیک برنامه های دیگری برای بهبود فوری بعد از عمل خود داشته باشید.
بیشتر بخوانید:  6 عامل موثر بر هزینه کاشت مو در کرج در ایران
تصمیم گرفتم در ایران کاشت مو در کرج انجام دهم ، چه باید بکنم؟
 
اگر می خواهید عمل کاشت مو در کرج در ایران انجام شود ، بیایید سعی کنیم مراحل را مرحله به مرحله توضیح دهیم.
 
اول از همه ، شما تحت یک فرایند تحقیق قرار خواهید گرفت. برای این منظور ، اغلب انتظار می رود که از طریق کانال های آنلاین با یک مرکز تماس بگیرید.
 کاشت مو در کرج
در این زمینه ، می توانید یک جستجوی وب انجام دهید. و سپس ، بخش مربوطه با شما تماس می گیرد. به طور کلی برای کاشت مو در کرج از ارزیابی اولیه خواسته می شود. بیماران تمایل دارند عکس های خود را از طریق واتساپ به پزشک ارسال کنند و بنابراین ، پزشک بر اساس این عکس ها نظر کلی خواهد داشت.
 
کلینیک ها در ایران هنگام مشاوره آنلاین برای کاشت مو در کرج حداقل 3 عکس از بیماران می خواهند. این عکسها شامل تصاویر واضح از قسمت جلویی ، کمی بالای ناحیه طاسی و پشت سر است. این سه عکس نشان می دهد که چند پیوند در محل پیوند مورد نیاز است و آیا فولیکول مو که بتواند این نیاز را برآورده کند در دسترس است یا خیر.
 
اگرچه عکس های واضح درخواست می شود ، اما بدون معاینه فیزیکی واقعی امکان برنامه ریزی عملیات وجود نخواهد داشت.
 
پس از این ارزیابی اولیه ، کلینیک ها ممکن است یک فرم و یک سند پیش ارزیابی برای شما ارسال کنند که در آن این ارزیابی ذکر شده است.
 
کاندیداهای ایده آل برای عمل کاشت مو در کرج چه کسانی هستند؟
 
به مردانی که بیش از پنج سال است موهای خود را به دلیل طاسی مردانه از دست داده اند یا به کلاس نوروود 3 رسیده اند ، که اولین مرحله ریزش موی مردان است یا بالاتر.
 
به مردانی که انتظارات واقع بینانه ای دارند و می دانند که ریزش موهایشان ممکن است همچنان پیشرفت کند ، حتی اگر از داروهای تجویزی برای جلوگیری از پیشرفت استفاده می کنند.
 
به مردانی که سالهاست طاسی می کنند و الگوی آنها تثبیت شده است و علاقمند به رشد مو هستند تا ظاهری جوانتر به دست آورند.
کاشت مو در کرج 
به مردان و زنانی که بر اثر ضربه یا سوختگی موهای خود را از دست داده اند.
 
به و کسی که دارای رشد موی کافی یا فولیکول هایی است که می تواند برای پیوند استفاده شود.
 
چه افرادی باید از کاشت مو در کرج خودداری کنند؟
 
به این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، بنابراین مستقیماً با عملکرد قلب و غیره تداخل ندارد ، اما ، همیشه بیمارانی که دارای بیماریهای قلبی جدی هستند خطرات دارد و قبل از شروع درمان باید با جراحان مشورت کنند. به
 
به مشروبات الکلی و سیگاری های سنگین نیز به دلیل خطر خونریزی داخلی و خارجی مجاز به درمان نیستند. اگر مجبور به درمان شوند ، باید حداقل چند هفته قبل از زمان عمل ، از عادت های نوشیدن و سیگار کشیدن خودداری کنند.
 
به افرادی که ریزش موی خود را از دست می دهند ، اهداکننده کافی ندارند ، بنابراین به آنها توصیه می شود از کاشت مو در کرج خودداری کنند. آنها خطر بالاتری دارند که پیوندها بسیار ضعیف هستند و در ناحیه گیرنده قرار نمی گیرند.
 
به کسانی که از نازک شدن مو رنج می برند نیز ممکن است برای جراحی کاشت مو در کرج مناسب نباشند زیرا هیچ تکه موی مشخصی وجود ندارد و فضای کافی برای کاشت موهای جدید وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که پیوندهای جدید رد شوند یا موهای مجاور را جدا کنند.
 کاشت مو در کرج با روش های روز دنیا
به همچنین اگر پوست سر طبیعی یا شل باشد ، می توانید خطرات پیوند مو را به حداقل برسانید. افرادی که پوست سر تنگ دارند ، بهترین کاندیداها برای انجام این عمل نیستند ، زیرا قرار دادن گرافت ها برای جراح دشوار است.
کاشت مو در کرج چه مزایا و معایبی دارد؟
 
طرفداران:
 کاشت مو در کرج
به این روش برای ارائه نتایج طولانی مدت برای طاسی الگوی مردان ، نازک شدن موها در زنان به دلیل نوسانات هورمونی و در موارد صدمات پوست سر مفید است.
 
به کاشت مو در کرج مقرون به صرفه تر از درمان های دارویی است زیرا کل هزینه در یک روش در مقابل یک عمر درمان متحمل می شود.
 
به رشد طبیعی موها هدف اصلی این روش است و اثرات آن را طولانی مدت می کند.
 
به نتایج جراحی در کنترل بیمار است و زیبایی زیبایی نهایی بر اساس دید هر بیمار به دست می آید.
 
به در روش هایی مانند کاشت ابرو ، نتایج در مقایسه با خالکوبی یا آرایش طبیعی به نظر می رسند.
 
معایب:
 
به عفونت فولیکول های مو ، تورم و خارش پوست سر شایع ترین عوارض جانبی جراحی است.
 
به در برخی موارد ، احتمال از دست دادن موهای کاشته شده وجود دارد و به این حالت "از دست دادن شوک" گفته می شود.
 
به احتمال کمی وجود دارد که فولیکول های مو قبل از بازسازی مو از بین بروند. و این اغلب باعث ایجاد برجستگی در پوست سر می شود.
کاشت مو در کرج 
به با کاهش قسمتی از پوست سر در هنگام پیوند ، احتمال ایجاد اسکارهای گسترده افزایش می یابد.
 
به ممکن است ماه ها طول بکشد تا موها در ناحیه رشد کنند
 
به جلسات متعدد در طول یک تا دو سال ممکن است مورد نیاز باشد
کاشت مو در کرج در ایران
خطرات و عوارض جانبی
 
پیوند مو چه خطرات و عوارضی دارد؟
 
مانند هر عمل جراحی ، کاشت مو در کرج خطرات خاصی را به دنبال دارد. اما با داشتن متخصص مناسب در کنار شما ، می توان آنها را در پایین ترین سطح ممکن نگه داشت. علاوه بر این ، وقوع عوارض جانبی پس از کاشت مو در کرج نسبت به سایر روشهای جراحی نسبتاً کم در نظر گرفته می شود. در اینجا مروری بر خطرات احتمالی مربوط به کاشت مو در کرج است.
 
به نتایج ضعیف
 
ممکن است اتفاق بیفتد که نتیجه انتظارات شما را برآورده نکند. یا تراکم موها بسیار کم است یا موها در جهت غیر طبیعی رشد می کنند و تصویری غیر زیباشناختی ایجاد می کنند. عدم مطابقت با جهت رشد طبیعی موها نیز ممکن است ظاهر نامطلوبی داشته باشد. با این حال ، با یک متخصص آموزش دیده که سالهاست کاشت مو در کرج انجام می دهد ، لازم نیست از این خطر بترسید.
 
به درد در حین یا بعد از کاشت مو
 
تزریق بی حسی ممکن است کمی ناراحت کننده باشد زیرا باید در چندین نقطه از پوست سر انجام شود. استفاده از سوزن و سرنگ ممکن است برخی از بیماران را بترساند.
 
علاوه بر این ، روش مدرن FUE ، که اکنون تقریباً فقط در کاشت مو در کرج استفاده می شود ، حداقل تهاجمی است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین ، بیمار در طول عمل هیچ دردی را احساس نخواهد کرد.
 کاشت مو در کرج
به التهاب و تورم
 
البته زخم ها ممکن است پس از عمل متورم و قرمز شوند. این خطرات پیوند مو حداقل برای مدت کوتاهی پس از انجام جراحی رخ می دهد. این امر به ویژه در مورد روش FUT صادق است ، جایی که پزشک مجبور است تمام نوار پوست را از سر جدا کند. التهاب می تواند برای بیمار نگران کننده باشد ، با این حال ، این یک نتیجه طبیعی از هرگونه مداخله جراحی است.
 
دهانه های ریزی که در حین کاشت مو در کرج FUE ایجاد می شود معمولاً بدون عارضه بهبود می یابد. همچنین اگر بیمار مقداری کرم ضد عفونی کننده و تسکین دهنده بمالد ، التهاب و تورم طی 1-2 روز برطرف می شود. همچنین می توانید با خوابیدن روی بالش بلند با بالا آوردن سر ، تورم را کاهش دهید.
 
به خارش
 
خارش پس از عمل بسیار رایج است ، به این معنی که زخم ها در حال بهبود هستند. با این حال ، شما باید از خاراندن نواحی خارش دار خودداری کنید ، زیرا می تواند پیوندهای جدید کاشته شده و همچنین خطر عفونت را افزایش دهد.
 
به خون ریزی
 
گاهی اوقات ممکن است خونریزی طی 2 هفته پس از عمل رخ دهد. برای اجتناب یا به حداقل رساندن آن ، بیمار هرگز نباید پوست سر را خراشیده و یا پوسته ها را بچیند. از انجام فعالیت های شدید بدنی ، نوشیدن الکل ، سیگار کشیدن و مصرف آسپرین در حداقل 7 تا 10 روز نیز خودداری کنید. اگر خونریزی رخ داد ، یک پارچه گاز تمیز را روی قسمت های خونریزی قرار دهید و با انگشتان خود به آرامی فشار دهید.
 
به عفونت
 کاشت مو در کرج
در روش FUE ، خطر عفونت به دلیل ماهیت کمتر مزاحم روش بسیار کم است. به احتمال زیاد پزشک برای جلوگیری از هرگونه عفونت به بیمار کرم ضد باکتری تجویز می کند. با این حال ، رعایت استانداردهای بهداشتی در اینجا اهمیت ویژه ای دارد ، به همین دلیل لازم است شهرت کلینیک از قبل بررسی شود.
 
به زخم
 
اگر بیمار از روش FUT یا "نوار" سنتی استفاده کرده باشد ، ممکن است کاملاً قابل مشاهده باشد. با روش FUE بدون بخیه ، نیازی به انتظار زخم های ظاهری ندارید. با این حال ، دید زخم ها بستگی به این دارد که زخم ها تا چه حد خوب می شوند ، اگر پوست سر شل یا سفت باشد و جراح چه میزان تراکم پیوندها را کاشته باشد.
 
به پیوندها می افتند
 
برخی از بیماران با آنچه "از دست دادن شوک" شناخته می شود ، مواجه می شوند که باعث می شود تمام موهای کاشته شده به یکباره ریزش کنند. با این حال ، بسیار بعید است که این ریزش مو دائمی باشد و به طور معمول موهای جدید به جای آن رشد می کنند. با بررسی کامل قبل از عمل بیمار می توان این خطر را کاهش داد. با ارزیابی کیفیت پوست سر و مو می توان پیش بینی کرد که پیوندها چقدر خوب عمل می کنند.
عوامل م transplantثر بر موفقیت کاشت مو در کرج در ایران
 
معمولاً تجربه اولین عاملی است که هنگام در نظر گرفتن همه عوامل موثر بر نتیجه نهایی کاشت مو در کرج به ذهن افراد می رسد. همه عوامل موثر بر موفقیت به شرح زیر است:
 
به تجربه
 کاشت مو در کرج
به دسترسی گسترده به خدمات بهداشتی
 
به تجهیزات فنی
حقایقی در مورد کاشت مو
 
1) موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی رفتار می کند و بین دو تا چهار هفته از کاشت می ریزد. ریشه ها پس از آن به طور طبیعی شروع به جوانه زدن مو می کنند و این کار را برای یک عمر ادامه می دهند.
 
2) استفاده از بی حسی موضعی باعث می شود یک روش بدون درد باشد و بیمار می تواند همان روز به خانه برود.
 
3) کاشت مو در کرج متفاوت از ترمیم موی بدون جراحی است که در آن یک پایه از پیش انتخاب شده با مهارت در پوست سر ثابت می شود.
 
4) کاشت مو در کرج به این معنا نیست که موهای لوکس داشته باشید زیرا نتیجه از فردی به فرد دیگر متفاوت است و همچنین با کیفیت طبیعی موهای فرد ارتباط دارد.
 
5) هر مورد طاسی راه حلی در کاشت مو در کرج ندارد. این کاملاً به مورد به مورد بستگی دارد.
 
6) هزینه عمل بستگی به تعداد پیوند دارد. هر چه تعداد پیوندها بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر می شود.
 
بیشتر بخوانید: کاهش پیشانی بدون جراحی
در حین کاشت مو
انواع مختلف کاشت مو در کرج در ایران
 
تکنیک های مختلفی که برای کاشت مو در کرج استفاده می شود چیست؟
دو تکنیک اصلی برای کاشت مو در کرج با نام ترمیم مو در حال حاضر وجود دارد - FUE (واحد فولیکولار) و FUT (پیوند واحد فولیکولار).
1. پیوند واحد فولیکولی (FUT)
 کاشت مو در کرج
پیوند واحد فولیکولار یک روش ترمیم مو است که به عنوان روش نواری نیز شناخته می شود. FUT فرایند حذف یک نوار کوچک از بافت پشت سر، که از آن فولیکول های مو کمک کننده استخراج شده است. فولیکول های مو از این نوار توسط یک تیم بالینی ماهر قبل از پیوند جداگانه به مناطق دریافت کننده برداشت می شود. در موارد ریزش موی پیشرفته ، FUT ترجیح داده می شود زیرا امکان پیوند بیشترین تعداد پیوند را در یک جلسه فراهم می کند.
 
درباره کاشت مو در کرج FUT بیشتر بخوانید
2. استخراج واحد فولیکولی (FUE)
 
در پیوند مو FUE ، هر واحد فولیکول به طور جداگانه از پوست سر گرفته می شود و هیچ نواری از بافت برداشته نمی شود. فولیکول های مو به طور تصادفی برداشته می شوند که منجر به تراکم کمتر در ناحیه اهدا کننده می شود که چندان قابل توجه نیست. از آنجایی که فولیکول ها یک به یک برداشته می شوند ، فولیکول های کمتری را می توان در یک جلسه معمولی برداشت کرد. در مورد روش کاشت مو در کرج FUE بیشتر بخوانید
 
در مورد بهترین روش کاشت مو در کرج بیشتر بخوانید
 
روش کاشت مو
 
روش کاشت مو در کرج چگونه انجام می شود؟
 
قبل از برداشتن پوست سر اهدا کننده ، پوست سر بیمار ابتدا تمیز و با یک عامل ضد باکتری درمان می شود. سپس محل اهدا کننده با بی حسی موضعی تزریق می شود تا ناحیه قبل از کشیدن بی حس شود.
 
روش کاشت مو در کرج به دو روش پیوند واحد فولیکولار (FUT) و استخراج واحد فولیکولار (FUE) قابل انجام است. در FUT بافت اهدا کننده در یک نوار منفرد استخراج می شود. نوار در محلول فیزیولوژیکی قرار می گیرد. سپس یک لایه واحد از واحدهای فولیکولار مو توسط نوارهای برداشت شده ساخته می شود که در نهایت در ناحیه گیرنده کاشته می شود.
 کاشت مو در کرج
در استخراج واحد فولیکولار ، واحدهای فولیکولی فردی حاوی 1 تا 4 تار مو در یک زمان برداشته می شوند. سپس جراح بلافاصله محل دریافت پیوند را سوراخ می کند و آنها را در یک الگو ، زاویه و تراکم از پیش تعیین شده قرار می دهد تا یک الگوی موی واقع بینانه ارائه دهد. پس از اتمام این روش ، ناحیه تحت عمل جراحی قرار می گیرد که اجازه نشت خون و مایع بافتی را می دهد.
 کاشت مو در کرج
پیوند مو معمولاً 6 تا 8 ساعت برای یک عمل کاشت مو در کرج معمولی طول می کشد. این یک فرایند عملیات بدون وقفه نیست. در طول عملیات ، بسته به مراحل ، 1-2 ساعت استراحت مجاز است.

بعد از کاشت مو

بازیابی و مراقبت های بعدی
بهبود

بعد از کاشت مو در کرج در ایران ، ممکن است پوست سر شما بسیار حساس باشد. ممکن است لازم باشد چند روز از داروهای مسکن استفاده کنید. شما باید حداقل یک یا دو روز از باند روی سر خود استفاده کنید. ممکن است جراح شما آنتی بیوتیک یا داروی ضد التهابی را برای چندین روز برای شما تجویز کند. اکثر افراد 3 تا 5 روز پس از عمل قادر به بازگشت به سر کار هستند.

تکمیل FUT و FUE هر یک ممکن است چند ساعت تا چند روز طول بکشد. تا حدی ، این بستگی به میزان کار انجام شده توسط جراح دارد. شما همان روز عمل به خانه خواهید رفت.
کاشت مو در کرج
پس از اتمام عمل جراحی ، ناحیه متورم می شود ، بنابراین جراح شما ممکن است تریامسینولون را در ناحیه تزریق کند تا تورم کاهش یابد.

شما به احتمال زیاد در محل پیوند و همچنین در ناحیه ای که موها از آن گرفته شده اند احساس درد یا درد می کنید. طی چند روز آینده ، جراح شما ممکن است موارد زیر را تجویز کند:

به داروهای ضد درد مانند ایبوپروفن (Advil)

به آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از عفونت

به ضد التهاب ، مانند استروئید خوراکی ، برای تسکین تورم

به داروهایی مانند فیناستراید (Propecia) یا ماینوکسیدیل (Rogaine) برای کمک به تحریک رشد مو.

مراقبت های بعد

در اینجا چند نکته برای مراقبت های بعد از جراحی کاشت مو در کرج آمده است:

به چند روز بعد از عمل صبر کنید تا موهای خود را بشویید. فقط در چند هفته اول از شامپوهای ملایم استفاده کنید.

به شما باید بتوانید در عرض 3-5 روز به محل کار یا فعالیت های عادی خود بازگردید.

به قلم مو یا شانه را روی گرافت های جدید به مدت حدود 3 هفته فشار ندهید.

به تا زمانی که پزشک نگفت مشکلی ندارد ، هیچ پیراهن و کاپشن پیراهن نپوشید.
کاشت مو در کرج
به بعد از عمل به خانه بروید و استراحت کنید. سر خود را در حدود 45 درجه بالا نگه دارید. یک تخت خواب مفید خواهد بود.

به بعد از 1 ماه می توانید دوباره تمرین کنید

به بعد از 1 ماه می توانید شنا کنید و حمام بخار کنید

به بعد از 10 روز می توانید از کلاه و بعد از 4 هفته از کلاه استفاده کنید

به یک سرپوش برای اولین شب دور سر شما قرار می گیرد. صبح روز بعد قیچی بردارید و فقط سرپوش را ببرید و آن را بردارید. آن را جدا نکنید ، یا ممکن است برخی از پیوندها را بیرون بکشید. آن را بیش از شب اول نگذارید ، اگر این کار را بکنید بعداً سرتان بیشتر متورم می شود.

در صورت ریزش برخی موها نگران نباشید. این بخشی از روند است. موهای کاشته شده ممکن است رشد چندانی نداشته باشند یا چند ماه به طور یکپارچه با موهای اطراف آن مطابقت نداشته باشند.
چرخه رشد مو بعد از عمل کاشت مو
کاشت مو در کرج
به روز 0: روز عمل به عنوان روز 0 در نظر گرفته می شود.

به روز 1-5: 2 هفته اول پس از کاشت مو در کرج حساس ترین هفته ها است. در طول 5 روز اول ، بیماران ممکن است تورم پیشانی و پشت سر را که ناحیه اهدا کننده است ، تجربه کنند. همچنین ممکن است پوست در مناطقی که تمام برش های ریز برای موهای تازه کاشته شده ایجاد می شود. این قرمزی معمولاً پس از هفته اول یا 2 برطرف می شود. تنها پس از چند روز ، منطقه اهدا کننده دیگر حساس نیست.

به روزهای 6-10 برای هر واحد فولیکولی که پیوند داده می شود ، "پوسته ای" ایجاد می شود که لایه چسبیده پوست خشک می شود. این گال را می توان با خیساندن و مالش ملایم با انگشتان به آرامی از بین برد. در روز دهم ، همه پوسته ها باید از بین بروند و موهای کاشته شده مانند یک موی کوتاه شده توسط خدمه ظاهر می شوند.

به هفته 2- 3: موهای کاشته شده در این مرحله شروع به ریزش می کنند و در پایان هفته سوم/چهارم ، اکثر آنها از بین می روند. این یک بخش عادی از روند درمان است و کاملاً مورد انتظار است. موهای تازه کاشته شده با رها شدن ساقه مو ، روند ریزش را طی می کنند ، اما واحد فولیکولار و پیاز واقعی کاملاً سالم است و شروع به رشد ساقه مو جدید می کند. ممکن است بیماران احساس کنند که عمل جراحی ناموفق بوده است اما این بخشی از چرخه طبیعی مو است.
کاشت مو در کرج
به پایان ماه 1 - ماه 2: فولیکول های مو وارد مرحله استراحت چرخه خود شده اند. طول مرحله استراحت قبل از شروع دوباره رشد می تواند متفاوت باشد. در این مرحله ، بیماران دقیقاً مانند قبل از عمل از نظر میزان موهای ظاهر شده ظاهر می شوند.

به ماههای 2 - 4: موهای جدید باید شروع به بیرون آمدن کنند. برای برخی از بیماران ، موهای پیوند شده آنها در اوایل زمان شروع به رشد می کنند. برای دیگران ، آنها دیر شروع به رشد می کنند. بیماران پیوندهای جدید را خواهند دید ، اما در این مرحله با شروع به بیرون آمدن از پوست سر نازک می شوند. در این زمان بیشتر موهای بومی رشد خواهند کرد. ناحیه اهدا کننده در حال بهبود است و هرگونه قرمزی در محل اهدا کننده برطرف می شود.

به ماه ششم: موهای کاشته شده وارد مرحله آناژن شده و شروع به رشد می کند (در نهایت ... پیشرفت!). در این مرحله معمولاً پزشک در پیگیری به شما مراجعه می کرد.

به ماههای 6 تا 9: بیماران شروع به مشاهده مقدار قابل توجهی مو از پوست سر می کنند. موها نازک تر هستند ؛ بسیاری از موهای کاشته شده بیش از 3 اینچ