تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت جهاد دانشگاهی hrtc. ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir، در راستای ارائه خدمات غیر حضوری برای ثبت نام در آزمون های استخدامی روی کار آمده است. داوطلبان می توانند با ورود به این سامانه اطلاعیه های مربوط به آزمون های استخدامی را مشاهده و در صورت نیاز در یکی از آزمون های موجود ثبت نام کنند.

با توجه به غیر حضوری شدن روند ثبت نام بسیاری از آزمون های مختلف در سطح کشور، طبیعی است که باید بستری مناسب برای ثبت نام در این آزمون ها وجود داشته باشد. سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی یکی از سایت های اصلی برای ثبت نام بسیاری از آزمون های سراسری در سطح کشور ایران می باشد.
سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir خدمات مختلفی را به افرادی که علاقه مند به ثبت نام در آزمون های استخدامی می باشند، ارائه می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با سامانه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی و امکانات مختلف آن آشنا کرده و نحوه ثبت نام در آزمون های استخدامی آن را توضیح دهیم.

برای ورود مستقیم به سامانه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی کلیک کنید

[تصویر:  1622965599_sabtename-jahad-daneshgahi.png]


سایت جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می باشد که تمامی دوره های آموزشی نیز در آن ارائه شده است.

سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir
در زمان های مختلفی از سال، آزمون های استخدامی از طرف سازمان های مختلف برگزار می شود. معمولا، برای ثبت نام در این آزمون های استخدامی عمومی در سراسر کشور، یک مجری برگزار کننده انتخاب می شود. یکی از مجری های برگزار کننده آزمون های استخدامی در کشور، جهاد دانشگاهی می باشد.

سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، سایتی در راستای ارائه خدمات الکترونیک به افرادی که قصد ثبت نام در آزمون های مختلف سراسری در کشور را دارند، روی کار آمده است. بنابراین، افرادی که علاقه مند به شرکت در آزمون های استخدامی مختلف در سازمان های مختلف می باشند، می توانند با ورود به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاه به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir از اطلاعیه های موجود برای ثبت نام در این آزمون ها مطلع شوند. همچنین برای مشاهده لیست رشته های جها دانشگاهی می توانید به سامانه این سازمان مراجعه نمایید.

در حال حاضر، سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، خدمات مختلفی را به افراد ارائه می کند که همگی در راستای خدمات مربوط به ثبت نام آزمون های مختلف در سراسر کشور می باشد. تمامی افراد می توانند با ورود به این سامانه، دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند و مراحل مربوط به ثبت نام در آزمون های مختلف را انجام دهند. همچنین، امکان پرداخت هزینه آزمون و یا مشاهده زمان بندی آزمون ها در این سایت وجود دارد.

بنابراین، با توجه به توضیحات داده شده، سایت ثبت نام آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir، یک سایت جامع و کامل برای ثبت نام افراد مختلف در آزمون های استخدامی سازمان های مختلف می باشد که همه خدمات مربوط به ثبت نام این آزمون ها، از طریق این سایت به افراد ارائه می شود.

از جمله دوره های جهاد دانشگاهی که می توان در آن ثبت نام نمود، دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی می باشد که در مقاله زیر می توانید به مطالعه جزئیات آن بپردازید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ورود به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir
همانطور که در مقاله ذکر شد، افراد می توانند با ورود به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir لیست آزمون های استخدامی که در آینده برگزار می شود را مشاهده کنند و در صورت تمایل در یکی از آزمون هایی که دارای شرایط ثبت نام در آن می باشند، ثبت نام کنند. البته در سایت های دیگری نیز از جمله سایت sanjesh.org نیز آزمون های استخدامی برگزار خواهند شد.

بنابراین، تمامی افرادی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند، می بایست از نحوه ورود به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir مطلع باشند تا بتوانند به راحتی مراحل ثبت نام خود را در این سایت انجام دهند.

پس از ورود به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، می توان به بخش های مختلف این سایت وارد شد و مراحل مربوط به ثبت نام؛ دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام و ... را انجام داد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این سایت، در ادامه نحوه ورود به سامانه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir را ذکر می کنیم.

برای ورود به سامانه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی ابتدا می بایست یکی از مرورگرهای گوشی همراه و یا لپ تاپ خود را باز کنید. برای استفاده بهتر از این سایت، بهتر است که از مرورگرهای ویندوز استفاده کنید.

بهترین مرورگر برای ورود به این سایت و انجام مراحل ثبت نام در آزمون های استخدامی، مرورگر فایرفاکس و یا کروم می باشد.

پس از باز کردن مرورگر، عبارت «سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی» را در گوگل جستجو کنید.

پدر مرحله بعدی، کافیست بر روی اولین سایتی که گوگل با آدرس www.hrtc.ir برای شما جستجو می کند، کلیک کنید تا وارد سایت اصلی ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی شوید.

[تصویر:  1622966107_sabtename-jahad-daneshgahi2.png]

پس از ورود به سایت ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، می توانید لیست اخبار و اطلاعیه های موجود در سامانه را مشاهده کنید. تمامی اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام، شرایط و نحوه ثبت نام در این سایت درج می شود.

[تصویر:  1622965599_sabtename-jahad-daneshgahi.png]

همچنین، می توانید برای ورود به قسمت ثبت نام در آزمون های مختلف و یا مشاهده لیست آزمون های استخدامی، بر روی گزینه آزمون ها در بالای سایت کلیک کنید.

پس از کلیک کردن بر روی این قسمت، تمامی آزمون هایی که زمان ثبت نام آن ها آغاز شده است، برای شما نمایش داده می شود. در صورت تمایل می توانید در هر یک از این آزمون ها ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir
سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، سایتی برای ثبت نام در رشته های آزمون استخدامی در کل کشور می باشد. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون های سازمان های مختلف را دارند، می توانند در زمان ثبت نام آزمون به سایت آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را در آزمون انجام دهند.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به صورت غیر حضوری انجام می شود که در ادامه قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام در این سایت آشنا کنیم.

نکته: قبل از انجام مراحل ثبت نام در سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، نسبت به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام که از طریق سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی قابل دریافت می باشد، اقدام کنید و سپس در صورت دارا بودن شرایط لازم، اقدام به ثبت نام در آزمون مورد نظر خودتان کنید.

برای ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، ابتدا باید به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir وارد شوید.

پس از ورود به سایت مرکز جهاد دانشگاهی، بر روی گزینه آزمون ها در بالای سایت کلیک کنید.

[تصویر:  1622966565_sabtename-jahad-daneshgahi3.png]

در این قسمت می توانید آزمون هایی که زمان ثبت نام آن ها آغاز شده است و در حال حاضر فعال هستند را مشاهده کنید.

[تصویر:  1622966612_sabtename-jahad-daneshgahi4.png]

برای ثبت نام در هر یک از آزمون ها، کافیست بر روی نام آزمون کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به آزمون برای شما نشان داده شود.

[تصویر:  1622966652_sabtename-jahad-daneshgahi5.png]

پس از باز شدن اطلاعات مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، می توانید بر روی هر یک از مراحل ثبت نام در آزمون کلیک کنید و مراحل ثبت نام در آزمون ها را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید. به طور مثال می توان ابتدا به قسمت پرداخت هزینه وارد شد و سپس هزینه شرکت در آزمون مورد نظر را پرداخت کرد. سپس، با در دست داشتن کد پرداخت به قسمت ثبت نام وارد شد.

افرادی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اند، می توانند با کلیک کردن بر روی گزینه ورود به پروفایل، به سیستم خود وارد شده و در صورت نیاز در زمان ثبت نام، اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

افرادی که قصد ثبت نام در آزمون ها را دارند، می بایست با کلیک کردن بر روی گزینه «دفترچه آزمون» دفترچه راهنمای آزمون را دریافت کنند و نسبت به مطالعه شرایط لازم برای ثبت آزمون مورد نظر اقدام کنند. سپس، مراحل ثبت نام خود را که شامل پرداخت هزینه ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام می باشد را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


نحوه ورود به پروفایل آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir
منظور از پروفایل سایت جهاد دانشگاهی، همان میز خدمت و یا پورتالی است که پس از ثبت نام برای کاربران ایجاد می شود. این بخش از سامانه برای هر فرد منحصر به فرد بوده و برای ورود به آن باید از طریق کدملی و کد رهگیری داوطلب استفاده کرد.

[تصویر:  1630235840_jahad1.PNG]

از پروفایل کاربری سایت جهاد دانشگاهی می توان جهت مشاهده اطلاعات ثبت شده در سامانه، ویرایش اطلاعات، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج استفاده نمود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir
برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی باید به سایت این سازمان به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کرد و اطلاعیه های دریافت کارت را مطالعه نمود. معمولا کارت ورود به جلسه هر یک از آزمون های استخدامی جهاد دانشگاه، سه روز پیش از برگزاری آزمون ها منتشر می شود.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی، پس از ورود به سایت www.hrtc.ir، به بخش پروفایل خود مراجعه کرده و. پس از وارد کردن کدملی و کد رهگیری خود وارد میز خدمت خود شوید. در این بخش امکان دانلود کارت ورود به جلسه برای شما فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: استخدام نهضت سواد آموزی

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir
نتایج نهایی آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی را می توان در همان صفحه اصلی این سامانه مشاده نمود. در واقع به محض اعلام نتایج آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی، گزینه ای کنار هر یک از آزمون ها ارائه می شود که از طریق کلیک بر روی آن امکان مشاهده نتایج را خواهید داشت.

[تصویر:  1630237395_jahad2.PNG]

همچنین از طریق ورود به پورتال شخصی خود و وارد کردن کد ملی و کد رهگیری خود می توانید وارد میز خدمت جهاد دانشگاهی شده و نتایج آزمون استخدامی که در آن شذکت کرده بودید را مشاهده نمایید.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت ثبت نام آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی را در اختیار متقاضیان گذاشنه و آن ها را راهنمایی کنند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار در اسرع وقت مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: استخدام آموزش و پرورش


سوالات متداول

1- ✔️ سایت ثبت نام آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی چیست ؟
✔️ سامانه ثبت نام آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می باشد که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله موجود است.


2- ✔️ نحوه ثبت نام در آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی چیست ؟
✔️ ابتدا به سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی وارد شده و سپس طبق راهنمای تصویری متن مقاله یکی از آزمون های استخدامی را انتخاب کنید.


3- ✔️ زمان ثبت نام در سایت استخدامی جهاد دانشگاهی از کی آغاز می شود ؟
✔️ زمان ثبت نام آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی متغیر بوده و در سایت این سازمان به نشانی hrtc.ir درج می شود.
منبع :  سایت جهاد دانشگاهی hrtc. ir