تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: منابع کنکور ارشد بیوشیمی بالینی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی دارای گرایش های مختلفی است که داوطلبان می توانند با توجه به گرایش مورد علاقه خود منابع مربوط به آن درس را مطالعه کرده و در کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱ شرکت کنند.


یکی از مهم ترین بخش های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی 1401، شناسایی منابع مناسب و مفیدی می باشد که اگر به درستی انتخاب شده باشد، داوطلبان را به کسب رتبه قبولی در رشته مورد نظرشان نزدیک می کند. از این رو به داوطلبان توصیه می شود با برنامه ریزی حساب شده و دقیقی برای مطالعه آن ها اقدام نمایید.
بیوشیمی بالینی یکی از رشته های امتحانی گروه دامپزشکی است. داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند.

گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱
مجموعه بیوشیمی بالینی شامل گرایش هایی است که در 1 کد ضریب دسته بندی شده اند. متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در آزمون ارشد دست یابند.
به عبارت دیگر باید پس از انتخاب رشته گرایش مورد علاقه خود، دروسی که ضرایب بالاتری دارند را بیش تر مورد توجه قرار داده و منابع کارشناسی ارشد مربوط به آن دروس را با دقت بیشتری مطالعه نمایند.
با توجه به این که متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در همان آزمون جامعی که سازمان سنجش برگزار می کند، شرکت می نمایند این منابع برای این داوطلبان نیز مفید و قابل استفاده خواهد بود.

داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱ می توانند برای اطلاع از لیست رشته های کنکور ارشد مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کنکور ارشد

[تصویر:  academy1.gif]

منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱
متقاضیان می بایست قبل از تهیه منابع بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 دروس امتحانی مربوط به هر گرایش و ضرایب آن ها را بررسی نمایند. مجموعه بیوشیمی بالینی در کنکور کارشناسی ارشد شامل گرایش های زیر در هر کد ضریب می باشد .در ادامه به معرفی منابع ارشد بیوشیمی بالینی می پردازیم. 
کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در هر یک از این رشته گرایش ها بدون توجه به عنوان رشته کارشناسی خود می توانند منابع کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی را مطالعه کرده و در کنکور کارشناسی ارشد این رشته شرکت نمایند. 

عناوین دروس امتحانی
منابع 
زبان عمومی و تخصصی ( انگلیسی )
عمومی : 1 - کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران. 2 - کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان. 3 - کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما. 4 - کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.

تخصصی : 1 - کتاب فرهنگ دامپزشکی: انگلیسی – فارسی، مولف مسعود هاشمی، انتشارات فرهنگ جامع. 2 - کتاب واژگان دامپزشکی: انگلیسی ـ فارسی، فارسی ـ انگلیسی، مولفان بیژن رادمهر و احمدرضا محمدنیا، انتشارات مرکز نشر دانشگاهی. 3 - کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته دامپزشکی (English for the Students of Veterinary Medicine)، تالیف مسعود تشفام، حمیده معرفت و شهرام جلیل‌ زاده، انتشارات سمت.
بیوشیمی
1 - کتاب اصول بیوشیمی لنینجر، تالیف آلبرت لنینگر، مایکل کاکس و دیویدلی نلسون، مترجم رضا محمدی، انتشارات آییژ. 2 - کتاب بیوشیمی عمومی دامپزشکی، تالیف مهرداد شمس الدینی بافتی، انتشارات خدمات فرهنگی کرمان. 3 - کتاب درسنامه جامع بیوشیمی، خیرالله رفیعی و امیر ساسان توتونچی، انتشارات اندیشه رفیع. 4 - کتاب بیوشیمی عمومی (جلد ۱ و۲)، تالیف پرویز شهبازی و ناصر ملک نیا، انتشارات دانشگاه تهران. 5 - کتاب اصول بیوشیمی (Principles of Biochemistry) هارپر با بهره‌گیری از کتابهای Devlin و Lehninger، تالیف حامد افتخاری، ناصر ملک نیا، انتشارات کتاب میر.
زیست شناسی
1 - کتاب مبانی زیست شناسی (زیست شناسی سلول – رده بندی جانوری)، تالیف ابوالقاسم امین، انتشارات امیرکبیر. 2 - کتاب جانور شناسی عمومی مهره داران، تالیف طلعت حبیبی و محمد مهدی راعی، انتشارات دانشگاه تهران. 3 - کتاب بیولوژی کمپبل (Campbell Biology)، تالیف نیل کمپبل و لارنس میچل، مترجمان مصطفی نجفی، اعظم عظیمی، کوروش دلاور، مسعود علاسوند، شهریار سعیدیان، اقدس حسینی، فرح فراهانی، مریم خوش رضا، الهه فقیه نصیری و معصومه پوراسماعیل، ویراستاری بهرام میرحبیبی و مصطفی، انتشارات تابش اندیشه.
شیمی آلی و عمومی
شیمی آلی : 1 - کتاب شیمی آلی (جلد ۱ و ۲ و ۳)، تالیف جان مک موری، دکتر مترجم عیسی یاوری، انتشارات نورپردازان. 2 - کتاب شیمی آلی (جلد ۱ و ۲ و ۳)، تالیف ولهارد، مترجمان مجید هروی و محمد رضاسعیدی و مجید میرصادقی، انتشارات دانشگاه اصفهان.

شیمی عمومی : 1 - کتاب شیمی عمومی ۱، تالیف چارلز مورتیمر، مترجم عیسی یاوری، انتشارات علوم دانشگاهی. 2 - کتاب شیمی عمومی ۲، تالیف چارلز مورتیمر، مترجم عیسی یاوری، انتشارات علوم دانشگاهی.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطالعه مقاله زیر به شما پیشنهاد می شود.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد


[تصویر:  arshad.gif]


ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱
ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱ برای داوطلبان این کنکور بسیار مهم می باشد. داوطلبان می توانند با اطلاع از این ضرایب به دروسی که از ضرایب بالا تری بر خوردار هستند توجه بیشتری داشته باشند و آنها را با دقت و جزئیات بیشتری مطالعه نمایند.
در ادامه جدول ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی 1401 را برای شما قرار داده ایم.

ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی ۱۴۰۱
ضرایب دروس امتحانی
عناوین دروس امتحانی
2
زبان عمومی و تخصصی (انگليسی)
4
بيوشيمی
2
زيست شناسی
1
شيمی آلی و عمومی

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را به بهترین شکل ممکن برای داوطلبان انجام داده و آنها را در تهیه بهترین منابع کارشناسی ارشد یاری نمایند.

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ مهم ترین منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی چیست ؟
✔️ منابع کنکور کارشناسی ارشد شامل دروس عمومی و تخصصی بوده که تمامی منابع مهم کنکور ارشد بیوشیمی بالینی در متن مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ نحوه ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 1401 چگونه است ؟
✔️ برای ثبت نام آزمون ارشد که راهنمای آن در متن مقاله نیز موجود است باید از طریق سایت سازمان سنجش و در موعد مقرر اقدام نمایید.


3- ✔️ زیر گروه های رشته بیوشیمی بالینی برای کارشناسی ارشد چیست ؟
✔️ بعضی از رشته های امتحانی دارای گرایش های متفاوتی در کنکور ارشد هستند که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.
منبع : منابع کنکور ارشد بیوشیمی بالینی
سلام به دوستان عزیزم

اگر که دنبال کتاب های کنکور ارشد بیوشیمی هستید پیشنهاد می کنم که به وب سایت طب گستران مراجعه کنید اسن سایت کتاب های پزشکی را با ارزان ترین قیمت از سایت های دیگر به فروش می رساند

سلام به دوستان عزیزم
اگر که دنبال کتاب های کنکور ارشد بیوشیمی هستید پیشنهاد می کنم به وسایت طب گستران مراجعه کنید
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.ruсайтlacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruинфоsemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо