تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانش آموزان برای ثبت نام در هر آزمونی از جمله آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز می بایست هزینه مربوط به آن را طی فرایند ثبت نام در سایت آموزش و پرورش استان تهران به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. این هزینه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و در سایت به آدرس azmoon.tehranedu.ir انجام می شود. 


ماندگار البرز که یکی از برترین دبیرستان های استان تهران محسوب می شود، داوطلبان و دانش آموزان زیادی را جذب خود کرده است. این دبیرستان مختص پسران پایه نهمی است که قصد ادامه تحصیل در پایه دهم را دارند.
دبیرستان ماندگار البرز که تنها به دانش آموزان پسر مجوز شرکت در آزمون را می دهد اقدام به برگزاری یک آزمون می کند. دانش آموزانی که داوطلب ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هستند، می بایست هزینه نام نویسی خود را پرداخت کنند.
این هزینه به عنوان مجوزی برای ورود به سامانه در سایت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز می باشد تا بتوان مراحل تکمیل فرم نام نویسی را به انجام رساند. در ادامه مقاله به شرح میزان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
میزان هزینه ثبت نام آزمون مدرسه البرز در دفترچه ثبت نام آزمون البرز اعلام می شود و از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که در ادامه مقاله می توانید میزان هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را مشاهده نمایید.

سال گذشته بنا بر اطلاعیه ای که از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور منتشر شده بود هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز به مبلغ 40.000 تومان تعیین شده بود. اما هنوز مبلغ هزینه ثبت نام این آزمون ورودی مشخص نشده است.


به محض مشخص شدن هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 این مقاله بروز رسانی شده و به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت الکترونیک از طریق سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی Azmoon.tehranedu.ir در سامانه و درگاه مشخص شده با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب قابل پرداخت خواهد بود.

پس از واریز هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز، رمز ورود به سامانه اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در واقع برای ورود شما به مراحل بعدی ثبت نام مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدرسه البرز ارائه شده است.

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدرسه البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

۱ورود به [b]سایت azmoon.tehranedu.ir[/b]
۲ وارد کردن کد ملی و رمز عبور
۳پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدرسه البرز

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدرسه البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲


۱ابتدا آدرس سایت azmoon.tehranedu.ir را در مرورگر سرچ کرده و کد ملی و رمز عبور خود را مانند تصویر وارد کنید.

[تصویر:  1617695470_1583249793_8i.png]

۲سپس تصویر زیر به ترتیب گزینه های مشخص شده را انتخاب و اقدام به واریز وجه ثبت نام کنید.

[تصویر:  1617695478_1576736518_22.png]

۳در نهایت رسید پرداخت هزینه ثبت نام را دریافت کرده و تا زمان برگزاری آزمون نزد خود نگه دارید.

[تصویر:  1617693773_1600148878_ماندگار%20البرز%205.png]

در صورتی که برای اطلاعات ثبت نامی خود نیاز به ویرایش دارید ، مقاله ای که در ادامه قرار گرفته است را مطالعه کنید.

در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز


[تصویر:  madares2.gif]


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا با ارائه خدمات از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا کلیه امور مربوط به ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز را برای شما انجام دهند . برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 - 1402 می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید .

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ میزان هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز چقدر است؟
✔️ میزان هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در سایت آموزش و پرورش استان تهران و همچنین در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدرسه البرز به چه صورت است؟
✔️ به صورت اینترنتی و و درسایت آموزش و پرورش تهران که در این مقاله راهنمای تصویری نحوه پرداخت آن ارائه شده است.


3- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان البرز صرف چه چیزهایی می شود؟
✔️ همانطور که در مقاله ذکر شد، هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان البرز به عنوان مجوزی برای ورود به سامانه نام نویسی پرداخته می شود.
منبع : هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400