تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری و آزاد 1400 منتشر می شود و در این دفترچه به تمام جزئیات انتخاب رشته کنکور از جمله؛ هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد پرداخته می شود.
همانطور که می دانید فرآیند انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد جدا از یکدیگر انجام می شود و داوطلبان انتخاب رشته کنکور دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، شبانه یا نوبت دوم، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان) بایستی یک چیدمان انتخاب رشته با 150 اولویت را انجام بدهند.
بدین گونه بعد از چیدمان انتخاب رشته لازم است به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد مراجعه نمایید و کد رشته محل های انتخابی خود را ثبت کنید. اما جالب است بدانید برای ثبت انتخاب رشته دانشگاه های سراسری نیاز به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه سریال ثبت نام نخواهید داشت!!!
صرفا داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری نسبت انتخاب رشته در دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی اعلام علاقمندی نکرده اند، می بایست به تهیه کارت اعتباری مربوطه از طریق سایت انتخاب رشته بپردازند تا مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های مذکور شوند.




قیمت انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد