تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: راهکار های مهم در پارتیشن بندی اداری شرکت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در سال های اخیر در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پروژه های اداری شاهد تفکرات نوین و محصولات جدیدی هستیم. یکی از مهمترین محصولات عرضه شده به بازار و استفاده شده در صنعت ساختمان، پارتیشن های اداری با جنس، کیفیت، قیمت و ویژگی های مربوط به خود می باشند. بارزترین نکته مثبت در بکارگیری پارتیشن های اداری را می توان تفکیک قسمت های مختلف یک دفتر کار به بخش های موردنیاز بدون استفاده از مصالح ساختمانی همچون آجر، سیمان و گچ نام برد. پارتیشن های اداری انتخاب بسیار مناسبی جهت جداسازی بخش های مختلف دفتر کار از یکدیگر هستند چرا که در کوتاهترین زمان ممکن (بین 3 تا 12 روز کاری) بدون بر هم ریختگی و ایجاد مزاحمت، تولید سر و صدا و کثیف کاری های کارهای ساختمانی، این امکان را به شما دوستان عزیز می دهند که بدون تعطیلی کسب و کار خود و در فضای اداری در حال فعالیت، اقدام به تفکیک و نوآوری در دفتر کار خود نمایید.

پارتیشن های اداری با ویژگی و متریال های متنوع در بازار عرضه می گردند که از آن جمله می توان به ام دی اف و شیشه اشاره نمود. امروزه پارتیشن های شیشه ای فریم لس پس از سالها آزمون و خطا و تولید پارتیشن های اداری با شرایط تولید مختلف از پارتیشن های تمام ام دی اف تا ایجاد پنجره کوچک و بعد بزرگ با پرده کرکره در پشت پنجره ها و امکان کنترل دید محیطی توسط ولوم پرده، به پارتیشن هایی تمام شیشه، سکوریت و شفاف تبدیل شده اند تا جایی که طراحان داخلی و افراد مختلف تمایل و کشش فراوانی به استفاده از پارتیشن های تک جداره شیشه ای در پروژه های اداری خود دارند. پارتیشن های آلومینیوم شیشه ای با ظاهری شامل شیشه های تمام قد 10 میلیمتری سوپر کلیر سکوریت شده و یک فریم آلومینیوم ظریف در اطراف کار و درب ها در حکم چهارچوب، طراحی و نصب می گردند. از ویژگی های مهم پارتیشن های فریملس می توان به تردد عالی نور طبیعی محیطی و شکست صدا تا 70 درصد اشاره نمود. اگر به دنبال ایجاد حس آرامش، راحتی و سر زندگی و بالا بردن راندمان کاری کارکنان و همچنین معماری داخلی جذاب و خاص در دفتر اداری خود هستید در حال حاضر این محصول با زیبایی وصف ناپذیر و تنوع مثال زدنی در کیفیت و رنگ بندی پروفیل آلومینیوم و یراق آلات درب، بهترین گزینه ممکن جهت پارتیشن بندی فضای اداری شما می باشد.

راهکارهای مهمی در پارتیشن بندی اداری شرکت ها وجود دارد که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می نماییم.
زمانی که نیاز به پارتیشن بندی فضای اداری خود دارید کافی است با مجموعه پارتیشن ساز تماس حاصل فرمایید و با دادن آدرس، منتظر حضور کارشناسان ما جهت بازدید اولیه از پروژه خود و اندازه گیری و دریافت مشاوره رایگان باشید. با توجه به بررسی های کلی کارشناس در خصوص نیاز مجموعه شما و از طرف دیگر ویژگی کف، سقف و ارتفاع پارتیشن، تعداد طبقات و نوع راه پله و... می توانید بهترین انتخاب خود را در بین گزینه های احتمالی داشته باشید. از طرف دیگر در این جلسه در کاتالوگ همراه کارشناس این مجموعه امکان دیدن نمونه شیشه ها و فریم های آلومینیوم و همچنین انتخاب یراق آلات درب و رنگ بندی متنوع آنها برای شما وجود دارد.
پس از بازید اولیه متراژ پارتیشن و نوع پروفیل آلومینیوم و یراق آلات انتخابی شما به شرکت اعلام می گردد. در این زمان پیش فاکتور صادر گردیده و برای شما ارسال می گردد. در پیش فاکتور ارسالی علاوه بر متراژ و تعداد درب ها کلیه موارد انتخابی و رنگ بندی هر آیتم در قسمت ملاحظات درج گردیده و همچنین در قسمت توضیحات پایین صفحه توضیح کاملی در خصوص نوع پرداخت، زمان تحویل کار و.. نوشته شده است تا با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
به محض واریز پیش پرداخت و ارسال اطلاعات مالی مربوطه ثبت سفارش شما انجام می پذیرد. در ابتدا پس از حمل فریم آلومینیوم به محل پروژه، نصاب اقدام به نصب پروفیل و در آورن سایز و تعداد لت شیشه ها می نماید. نکته قابل توجه آنجاست که در اعلام سایز شیشه ها به آیتم های مختلفی همچون ابعاد راه پله یا آسانسور و درب ورودی جهت حمل بدون دردسر شیشه های مذکور به داخل فضای اداری شما و همچنین جانمایی شیشه ها در سقف یا کف قسمت هایی که نیاز به شکست شیشه وجود دارد به طور مثال در بخشی از شیشه که قرار است نصب گردد گچ بری یا قرنیزی وجود دارد که امکان تغییر یا تخریب آن نیست از تکنیکی با عنوان جاساز شیشه استفاده می شود، توجه می گردد.