تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کنسرت‌های رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران در آنتالیا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مهر نوشت: علی رهبری، رهبر ارکستر بین‌المللی آنتالیا در ادامه برگزاری کنسرت‌های خود، برنامه‌ای را با حضور یکی دیگر از برندگان مسابقات جهانی نوازندگی اجرا کرد.

[تصویر:  17-3-27-124202415955.jpg]

[font=Nassim, tahoma] رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران، در ادامه فعالیت‌هایی که با ارکستر بین‌‌المللی آنتالیای کشور ترکیه دارد، روز چهارم فروردین، تازه‌ترین کنسرت خود را با حضور یکی از برندگان مسابقات جهانی نوازندگی برگزار کرد.
[/font]

در این کنسرت که در سالن اسپندوس آنتالیا برگزار شد، علی رهبری به عنوان برنده مسابقات بین‌المللی رهبری ارکستر در کشور فرانسه و گوستاو ری‌وی نیوز، نوازنده مشهور ویلنسل آلمانی و برنده مسابقات جهانی چایکفسکی، قطعاتی ر اجرا کردند.

برگزاری کنسرت با هنرمندانی چون تاتیانا مازورنکو، نوازنده ویلن آلتو از آلمان و برنده سه مسابقه بین المللی ترتیس، الکساندر مارکوف نوازنده ویلن از امریکا و برنده دو مسابقه بین‌المللی پاگانینی و فیشر گرانت، توبیاس فلدمان نوازنده ویلن از آلمان، برنده سه مسابقه جهانی شیپور پوستاچینی، مارتوو و ملکه الیزابت بلژیک و ... از جمله برنامه هایی است که علی رهبری تاکنون در ارکستر آنتالیا انجام داده است.
[font=Nassim, tahoma]رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران بعد از ترک ایران  به دعوت بنیاد فرهنگی و هنری آنتالیا مسولیت تعدادی از کنسرت‌های ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا با برندگان  مسابقات مختلف دنیا را به عهده گرفت.[/font]