تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دستگاه تصفیه آب شش مرحله اسمارت دراپ مدل sky
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای خرید این دستگاه تصفیه آب فوق العاده روی کلمه " گوارنوش " کلیک کنید.
دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای اسمارت دراپ Smart drop مدل sky توانسته با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد بین مردم محبوبیت خاصی کسب کند و مورد استقبال بسیاری از خریداران تصفیه آب در بازار قرار بگیرد. برند اسمارت دراپ Smart drop یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی می باشد که تنوع و کیفیت بسیار بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب آن باعث برتری این برند نسبت به دیگر رقبای قدرتمند خود شده است.
[تصویر:  %D8%B31.jpg]
دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای smart drop
دستگاه تصفیه آب اسمارت دراپ مدل sky را شاستی فلزی، دارای بروزترین تکنولوژی اسمز معکوس RO در سیستم تصفیه آب خانگی است. هوزینگ های دستگاه اسمارت دراپ مدل sky با شاستی فلزی از جنس نشکن که از مواد خوراکی food grade ساخته شده اند. با استفاده از دو عدد اورینگ بهترین آب بندی در بین سایر هوزینگ های مشابه را دارند. قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای اسمارت دراپ تایوانی است و در کشور ایران مونتاژ میشود. فیلترهای این دستگاه از نوع فیلترهای کربنی و گیاهی می باشند که از پوست نارگیل و مواد غیر مضر تهیه شده و طول عمر این فیلترها حداقل ۶ ماه تا ۱ سال می باشد..

نحوه عملکرد دستگاه اسمارت دراپ :
مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای اسمارت دراپ که از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی است نسبت به دیگر مخزن ها به اندازه ۵۰ درصد سبک تر می باشد. بدنه و قطعات این دستگاه فلزی است و مقاومت بالایی دارد. تمامی قطعات از مواد هیدروفیل ساخته شده است. دستگاه Smart drop دارای استاندارد های NFS، SGS و همچنین تمامی استاندارد های معتبر جهانی است. تیوب داخلی دستگاه از نوع دیافراگمی بوده و قابل شستشو و تعویض نمی باشد. این دستگاه برای تصفیه آب از سیستم تصفیه اسمز معکوس بهره می برد که بهترین روش برای تصفیه آب به شمار می آید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای اسمارت دراپ:
دارای ابعاد کوچک
دارای ۶ فیلتر پر قدرت با طول عمر بالا
ساخته شده از مواد food grade که با آب واکنش شیمیایی نمی دهد.
قابلیت حذف ذرات معلق، رسوبات، ترکیبات کلردار، باکتری ها و میکروب ها
دارای شیر برداشت اهرمی
مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای اسمارت دراپ:
برای اینکه آب ناخالص و تصفیه نشده، قابل شرب شود، پس از ورد به دستگاه تصفیه آب خانگی اسمارت دراپ از شش مرحله عبور می کند تا کاملا تصفیه شودو تمام ناخالصی ها از بین برود.

مرحله اول در دستگاه تصفیه آب اسمارت دراپ (فیلتر الیافی):
در این مرحله آب از یک فیلتر سفید رنگ از جنس پلی پروپیلن عبور می کند. منافذ این فیلتر تصفیه آب ۵ میکرون است که وظیفه حذف شن و ماسه، زنگ لوله از اب، ذارت درشت و معلق در آب را دارد. عمر این فیلتر ها بستگی به نوع و میزان آب مصرفی ۶ تا ۷ ماه می باشد که پس از مدتی تغییر رنگ می دهد و به رنگ قهوه ای و سیاه در می آید.

مرحله ۲: فیلتر کربن گرانول
در این مرحله آب از فیلتر کربن اکتیو عبور می کند که رنگ آن سفید است. ( رنگ این فیلتر ملاک تعویض نمی باشد ) این فیلتر از زغال سنگ یا زغال چوب ساخته شده است که طی فرآیندی پیچیده به کربن اکتیو با منافذ ریز تبدیل می شود. فیلتر کربن اکتیو نقش یک صافی را برای از بین بردن مواد سمی و شیمیایی ایفا می کند که تعویض به موقع این فیلتر به طولانی تر شدن عمر فیلتر اصلی دستگاه ( ممبران ) بسیار کمک خواهد کرد.

مرحله ۳: فیلتر کربن بلاک
فیلتر مرحله سوم در تصفیه آب اسمارت دراپ فیلتر کربن بلاک نام دارد که به صورت یک استوانه متخلخل می باشد که دور آن با طوری پوشانده شده است.
این فیلتر منافذی با قطر ۱ میکرون دارد و منافذش از فیلتر اول ریزتر می باشد، به همین دلیل ناخالصی های ریزتری را می تواند از آب حذف کند.

مرحله ۴: فیلتر ممبران RO
در این مرحله آب از فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی اسمارت دراپ یا همان فیلتر ممبران عبور می کند که وظیفه آن تصفیه کردن کامل آب است. منافذ این فیلتر ۰.۰۰۰۱ میکرون می باشد به این ترتیب تمام ناخالصی ها و ذرات بسیار ریز را از آب حذف می کند. در انتهای استوانه ای که در این فیلتر قرار دارد دو خروجی وجود دارد که یک خروجی برای عبور آب تصفیه و دیگری برای انتقال ناخالصی ها به آب فاضلاب می باشد. لازم به ذکر می باشد که اگر به هر دلیلی خروجی فاضلاب بگیرد، آب تصفیه نشده و فیلتر ممبران بعد از مدت زمان کوتاهی خراب می شود. ( روش اسمز معکوس در این مرحله توسط این فیلتر انجام می شود ) طول عمر این فیلتر ها حداقل بین ۱ تا ۲ سال می باشد.