تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تمدید ثبت نام ارشد معمولا دو بار برای داوطلبایی که از ثبت نام کنکور ارشد جا می مونن در نظر گرفته میشه تا متقاضیانی که موفق نشدن تو مهلت اولیه وارد سایت sanjesh.org بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن، در این فرصت در کنکور کارشناسی ارشد 1401 شرکت کنن.


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه که متقاضیایی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن، باید تو زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن.
با این که مهلت ثبت نام از قبل، از طریق سازمان سنجش به صورت اطلاعیه هایی به داوطلبا اطلاع رسانی میشه، ولی بازم هر سال با داوطلبایی مواجهیم که به خاطر اطلاع نداشتن از زمان و مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، از شرکت تو این آزمون جا می مونن و موفق نمیشن تو بازه اولیه مشخص شده، ثبت نامشون رو انجام بدن.
به همین خاطر سازمان سنجش معمولا هر سال علاوه بر مهلت اولیه، دو تا فرصت دیگه واسه داوطلبای ارشد در نظر می گیره و متقاضیا می تونن تو تمدید ثبت نام ارشد و زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1401، مجدد وارد سایت سازمان سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن. در ادامه در مورد تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ توضیح دادیم.


مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401
بعد از تموم شدن زمان ثبت نام کنکور ارشد معمولا با داوطلبایی مواجه میشیم که به هر دلیلی از ثبت نام در این آزمون در زمان مقرر جا موندن و به دنبال اطلاع از زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد هستن تا بتونن در این فرصت دوباره ثبت نامشون رو انجام بدن.

سال گذشته تمدید مهلت ثبت نام ارشد بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ارشد، توی آذر ماه بود. البته هنوز زمان دقیق تمدید ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین.


مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

بر اساس قوانین سازمان سنجش، داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ارشد می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص کارت مراجعه کرده و در کنکور ارشد سال ۱۴۰۱ شرکت نمایند.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع بیشتر از جزئیات نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد حتما مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد


مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401
اما از اونجایی که بعد از تموم شدن زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام باز هم خیلی از داوطلبا از ثبت نام در این مقطع جا می مونن سازمان سنجش فرصتی رو تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبا میذاره.

زمان مجدد برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 در اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش منتشر میشه. همچنین داوطلبا برای اینکه بتونن اخبار مرتبط با زمان و مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را سریع تر دریافت کنن، بهتره در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو و یا صفحه اینستاگرام عضو بشن.

بهتره داوطلبا قبل از ثبت نام دفترچه ثبت نام کنکور ارشد رو با دقت مطالعه کنن تا از تموم شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع بشن.
بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 1401
در ضمن داوطلبایی هم که ثبت نام کنکور ارشد رو انجام دادن، ولی به دلیل بی دقتی اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن، نگران نباشن! چون هم در زمان تمدید مهلت ثبت نام و هم در زمان مهلت مجدد امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد 1401 برای همه داوطلبا وجود داره و داوطلبا می تونن مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز بپرسن.
در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد


سوالات متداول

1- ✔️ آیا امکان ویرایش اطلاعات تو بازه تمدید مهلت ثبت نام وجود داره؟
✔️ بله، همون طور که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده داوطلبا می تونن تو زمان تمدید ثبت نام هم اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

2- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چند بار تمدید میشه؟
✔️ بعد از تموم شدن بازه قانونی ثبت نام ارشد، اطلاعیه تمدید ثبت نام از طرف سازمان سنجش منتشر میشه که تو این مقاله تعداد دفعات تمدید مهلت ثبت نام نوشته شده.

3- ✔️ مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم تمدید میشه؟
✔️ به خاطر ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد، متقاضیای دانشگاه آزاد هم می تونن تو بازه تمدید، واسه ثبت نام اقدام کنن که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده.
منبع : تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد