تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازمان سنجش با اعلام زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ معمولا در ماه بهمن یا اردیبهشت، فرصتی رو برای داوطلبایی که موفق نمیشن تو مهلت اولیه و تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1401، ثبت نامشون رو انجام بدن فراهم می کنه.


با اینکه سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد رو طی اطلاعیه هایی به متقاضیا اطلاع رسانی می کنه، اما باز هم با داوطلبایی مواجهیم که به خاطر بی اطلاعی از زمان دقیق ثبت نام، موفق نمیشن تو مهلت اولیه و یا حتی بازه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد، ثبت نامشون رو تکمیل کنن.
به همین خاطر سنجش واسه رفاه حال این داوطلبا، فرصت جدیدی به عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو در اختیارشون قرار میده. اما از اونجایی مکه خیلی از داوطلبا از این فرصت مجدد هم بی خبرن در ادامه در مورد زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1401 توضیح دادیم.
 

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
سازمان سنجش هر سال طی اطلاعیه ای علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام ارشد ، فرصت مجددی برای داوطلبایی که از ثبت نام در کنکور ارشد جا موندن میذاره تا متقاضیای ورود به این مقطع، بتونن تو این مهلت وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن.

سال گذشته مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد در دو بازه زمانی یکی در بهمن ماه و دیگری در اردیبشهت ماه بود و داوطلبایی که از ثبت نام جا مونده بودن و یا قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده رو داشتن می تونستن در این زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد برای تکمیل فرایند خود اقدام کنن.

البته سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد، سنجش علاوه بر بهمن ماه در اردیبهشت ماه نیز فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبا قرار داد، ولی برای اطلاع از زمان ثبت نام مجدد ارشد 1401 می تونین عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین.


زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1401، به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

بر اساس تمهیدات سازمان سنجش، داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ارشد 1401 می تونن در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به باجه های رفع نقص کارت مراجعه کرده و در کنکور ارشد سال ۱۴۰۱ شرکت کنن.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد

مشاوره زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
همون طور که گفته شد در زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد ۱۴۰۱ علاوه بر داوطلبایی که از ثبت نام جا موندن، داوطلبایی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده خودشون رو نیز داشتن هم می تونن در این زمان و یا بازه تمدید مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن.

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1401 و یا نحوه ثبت نام کنکور ارشد مشاوره بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات مشاورای این مرکز بهره ببرین.
در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور ارشد


سوالات متداول

1- ✔️ آیا بعد از تموم شدن بازه تمدید ثبت نام، داوطلبا می تونن تو کنکور ارشد ثبت نام کنن؟
✔️ بله، احتمالا سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد رو واسه داوطلبای جامونده از ثبت نام در نظر بگیره که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده.

2- ✔️ آیا تو مهلت مجدد ثبت نام هم امکان ویرایش اطلاعات وجود داره؟
✔️ بله، داوطلبا می تونن تو زمان مجدد ثبت نام، ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد رو هم انجام بدن که واسه جزئیات بیشتر می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

3- ✔️ متقاضیای جا مونده از ثبت نام ارشد آزاد هم می تونن تو زمان مجدد واسه ثبت نام کنکور ارشد آزاد اقدام کنن؟
✔️ بله، با توجه به ادغام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری، متقاضیای دانشگاه آزاد می تونن تو مهلت مجدد ثبت نام ارشد برای ثبت نام اقدام کنن که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم.
منبع : زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱