تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازمان سنجش همزمان با ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو تو چهار مرحله در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن و نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات فرم ثبت نامیشون دارن، بتونن مجدد وارد این سایت بشن و ویرایش ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن.


ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد انجام میشه و متقاضیای دانشگاه های سراسری و آزاد برای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی باید در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وارد  این سایت بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .
با اینکه مراحل ثبت نام به طور کامل در دفترچه ثبت نام ارشد توضیح داده شده، ولی باز هم متقاضیایی هستن که به دلیل بی دقتی یا بی اطلاعی، اطلاعاتشون رو به اشتباه تو فرم اینترتی ثبت نام وارد و ثبت می کنن.
سازمان سنجش به همین دلیل امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 رو تو چند مرحله در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون دارن، بتونن مجدد وارد سایت بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح کنن. در ادامه در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ توضیح دادیم. با ما همراه باشین!

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
داوطلبایی که بعد از ثبت نام کنکور ارشد متوجه میشن که بعضی از اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن، می تونن با توجه به بازه ثبت نامیشون تو یکی از چهار فرصت زیر وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو انجام بدن.

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401:

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد معمولا از تاریخ 16 تا 23 آذر انجام میشه و متقاضیا می تونن بعد از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ارشد، وارد سایت سازمان سنجش بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن. تو این بین، داوطلبایی هستن که به خاطر نا آگاهی یا بی دقتی اطلاعاتشون به اشتباه ثبت میشه و بعد از دریافت پرینت ثبت نام متوجه میشن که بخشی از اطلاعات فردی یا تحصیلیشون رو به اشتباه وارد کردن، این داوطلبا می تونن بدون هیچ مشکلی مجدد وارد سایت بشن و ویرایش ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۱ رو انجام بدن.

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد 1401:

بعد از تموم شدن بازه زمانی اولیه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱، معمولا سازمان سنجش مهلت ثبت نام رو تمدید می کنه و فرصت چند روزه ای رو که معمولا 2 الی 3 روز هستش رو در اختیار متقاضیای کارشناسی ارشد قرار میده تا داوطلبایی که از ثبت نام تو بازه اولیه جا موندن، بتونن تو فرصت تمدید ثبت نام کنکور ارشد وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن.

تو این تایم امکان ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ هم برای داوطلبا مهیاست و متقاضیا می تونن از طریق لینک مشخص شده وارد سایت سنجش بشن و ایرادات فرم ثبت نامشون رو برطرف کنن.

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام ارشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401:

چند سالیه که سازمان سنجش علاوه بر فرصت اولیه و تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، تو اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه، زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد رو در اختیار داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد قرار میده تا متقاضیا بتونن تو این آخرین فرصت، فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن.

همچنین تو این بازه هم، امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ واسه متقاضیایی که بخشی از اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن هم فراهم میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد لینک ویرایش اطلاعات ارشد بشن و اطلاعاتشون رو تغییر بدن.

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401:

تقریبا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ارشد، داوطلبایی که تو کنکور ارشد سراسری و آزاد ثبت نام می کنن، می تونن وارد سایت سازمان سنجش بشن و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد رو دریافت کنن.

سازمان سنجش به صورت محدود امکان تغییر و اصلاح بعضی از اطلاعات ثبت نامی داوطلبا رو تو این بازه فراهم کرده و متقاضیا می تونن مواردی مثل معدل، تاریخ، رشته و محل فارغ التحصیلی (که این اطلاعات رو هم می تونن تو زمان انتخاب رشته کنکور کارشناس ارشد، تصحیح کنن) رو تغییر بدن، ولی اجازه تغییر و ویرایش همه اطلاعات بخصوص اطلاعات مربوط به رشته امتحانی و حوزه برگزاری آزمون رو ندارن و همچنین باید برای تغییر بعضی از اطلاعاتشون (زبان خارجی انتخابی داوطلب، نوع معلولیت و عکس داوطلب) به باجه های رفع نقص مراجعه کنن.

داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا از تموم اخبار و اطلاعیه های کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد بخصوص زمان ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد 1401 با خبر بشن.

بیشتر بخوانید: تاثیر معدل در کنکور ارشد

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
داوطلبایی که ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری رو انجام دادن و در آخر ثبت نامشون، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام رو از سایت سازمان سنجش دریافت کردن، می تونن در صورت که نیاز به تغییر یا ویرایش اطلاعات فردی یا تحصیلی فرم اینترنتی ثبت نامشون داشتن، مجدد با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت ثبت نام کنکور ارشد بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات کنکور ارشد ۱۴۰۱ رو واستون گذاشتیم.

راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1401:

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و بخش "کارشناسی ارشد" بشین.

[تصویر:  1605438847_1.png]

یا وارد لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 (ثبت نام)" تو همون صفحه اول بشین.

[تصویر:  1605438859_2.png]

روی "ورود به سیستم" کلیک کنین.

[تصویر:  1605438873_3.png]

تو این قسمت به دو روش می تونین وارد پورتال و میز کارتون بشین:

روش اول : شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
روش دوم : شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن، می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن. اطلاعات خواسته شده رو وارد و روی گزینه "ورود به سیستم" کلیک و بعد از اون وارد "لینک ویرایش ثبت نام" بشن.

[تصویر:  1605438890_4.png]

این تصاویر مربوط به سال قبله، به محض اینکه لینک ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 فعال بشه، این تصاویر اپدیت میشه.

در ادامه بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین.


سوالات متداول

1- ✔️ اگه بعد از تموم شدن ثبت نام کنکور ارشد، متوجه بشیم که اطلاعاتمون رو اشتباه وارد کردیم چیکار می تونیم انجام بدیم؟
✔️ داوطلبا می تونن از طریق لینک ویرایش اطلاعات کنکور ارشد، اطلاعاتشون رو ویرایش کنن که تو این مقاله در مورد نحوه ویرایش اطلاعات کنکور ارشد توضیح دادیم.

2- ✔️ آیا می تونیم تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد، اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم؟
✔️ بله، امکان تغییر بعضی از اطلاعات تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود داره که برای اطلاع از جزئیات ویرایش اطلاعات، می تونین این مقاله رو مطالعه کنین.

3- ✔️ اگه اطلاعات ثبت نامیمون رو برای ویرایش ثبت نام کنکور ارشد گم کرده باشیم، چیکار باید بکنیم؟
✔️ داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن که خوندن این مقاله می تونه به رفع مشکل این داوطلبا کمک کنه.
منبع : ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱