تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بهترین لوله باز کن در رودهن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از لوله کش بخواهید بهترین راه برای تمیز کردن لوله های زهکشی شما.
 
گاهی اوقات هنگام خیره شدن به گرفتگی لوله یا نشتی لوله ، آرزو می کنید که دوست لوله کش داشته باشید و می توانید با او تماس بگیرید و از او مشاوره رایگان بگیرید. سپس می توانید مشکلات لوله کشی خود را بدون پرداخت مبلغی (یا حداقل به اندازه ای که ممکن است یک لوله کش از شما هزینه بیرون رفتن و تشخیص یا رفع مشکل را دریافت کند) برطرف کنید. اگرچه ممکن است لوله کش در شماره گیری سریع نداشته باشید ، اما دارای گارانتی هستید ، که دارای صدها لوله کش است که می توانند با هزینه بسیار کمتر از حد معمول به شما کمک کنند! این هفته از رایان نلسون ، مدیر روابط پیمانکاری در Landmark و صاحب سابق لوله کشی نلسون ، در مورد لوله کشی و اینکه صاحبان خانه می توانند برای تمیز کردن ، جلوگیری و خلاص شدن از گرفتگی خطوط تخلیه چه کارهایی می توانند انجام دهند ، پرسیدیم. در اینجا توصیه های لوله کشی او است:بهترین لوله باز کنی در رودهن
[تصویر:  4363634636.jpg]
از پاک کننده های شیمیایی تخلیه استفاده نکنید
 
اول از همه ، نلسون استفاده از هر نوع پاک کننده شیمیایی تخلیه را روی لوله های شما توصیه نمی کند. اگر گرفتگی دارید ، بهتر است سعی کنید آن را با فرو بردن یا کشیدن فاضلاب برطرف کنید.
 
 "پاک کننده های شیمیایی تخلیه فقط به لوله های شما آسیب می رسانند ،" ؟؟ نلسون گفت.
 
با توجه به  ، اکثر پاک کننده های شیمیایی زهکشی بیشتر از ارزش خود مشکل دارند. برخی با آلومینیوم واکنش نشان می دهند و گازهای ناسالم تولید می کنند ، می توانند داخل لوله ها محکم شوند و نمی توان آنها را جدا کرد ، یا با سایر پاک کننده های خانگی مخلوط شده و باعث بیرون آمدن مخلوط از تخلیه می شود . شوینده های کریستال شیمیایی بسیار خطرناک هستند و می توانند به لوله ها ، زباله ها و سیستم سپتیک شما آسیب برسانند. پاک کننده های مایع ، فوم و ژل نیز می توانند به لوله ها آسیب برسانند و معمولاً به مدت 30 دقیقه غذا خوردن از طریق گرفتگی م asثر نیستند.
 
 
 
برخی محصولات زیست تمیز وجود دارد که بهترین لوله باز کن در رودهن مورد بررسی قرار گرفته اند ، اما اکثر آنها در پاکسازی گرفتگی م asثر نیستند. با این حال ، آنها می توانند برای تمیز نگه داشتن فاضلاب پس از برداشتن گرفتگی ها مفید باشند.
 
 
بنابراین چه کاری می توانید برای رفع انسداد تخلیه خود انجام دهید؟ در اینجا پیشنهادات یک لوله کش است:
 
اینفوگرافیک روشهای رفع گرفتگی لوله ها و نحوه جلوگیری از گرفتگی را توضیح می دهد.
 
از لوله کش بخواهید بهترین راه برای تمیز کردن لوله های زهکشی شما.
سینک حمام و لوله های تخلیه حمام
 
به گفته نلسون ، علت شماره یک مسدود شدن سینک حمام ، خمیر دندان و موهای بلند است. اگر در سینک ظرفشویی یا وان حمام خود گرفتگی دارید ، نلسون توصیه می کند که حوضچه را با آب داغ پر کنید و سپس آب فاضلاب سینک را از پریز بکشید تا (امیدوارم) برای تخلیه فاضلاب ، زهکش را خارج کنید.
 
اگر این کار نمی کند ، می توانید فاضلاب را غوطه ور کنید ، از مار استفاده کنید یا اگر می توانید گرفتگی را به صورت فیزیکی از بین ببرید.
با موارد زیر از مسدود شدن سینک ظرفشویی و وان حمام جلوگیری کنید.
 [تصویر:  546353656.jpg]
 می توانید با جاری شدن آب داغ بعد از دوش گرفتن یا مسواک زدن از آب گرفتگی حمام خود مطمئن شوید تا مطمئن شوید آب گرم مواد محلول در آب موجود در خمیر دندان یا شامپو را حل می کند. اگر موهای بلندتری دارید ، به جای استفاده از لوله هایی که می تواند جمع شود و باعث گرفتگی موها شود ، موهای بلندتری را می گیرد و به شما اجازه می دهد آنها را دور بیندازید ، روی محافظ تخلیه وان حمام خود سرمایه گذاری کنید . هنگامی که در سینک حمام خود هستید ، موها را از زیر آب تخلیه نکنید.
سرویس های بهداشتی
 
 تنها سه مورد وجود دارد که باید از زهکشی کاسته شود: شماره 1 ، شماره 2 و دستمال توالت. هر چیز دیگری احتمالاً بسیار بزرگ است ، تجزیه نمی شود و احتمالاً در لوله ها گیر می کند. هیچ چیز بدتر از یک توالت فرنگی نیست. اگر غوطه ور شدن و توقف کردن توالت فرنگی از شر گرفتگی جلوگیری نمی کند ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک متخصص تماس بگیرید.
با موارد زیر از گرفتگی توالت فرنگی جلوگیری کنید
 
اطمینان حاصل کنید که فقط چیزهایی را که قرار است از توالت فرار کنند ، پایین توالت بشویید.
 
دور انداختن:
مو
برش ناخن
محصولات بهداشتی زنانه
نخ دندان
سواب پنبه ای
 
و هرگز آنها را با سینک ظرفشویی ، وان یا توالت شستشو ندهید.
لوله کشی آشپزخانه
 
اگر دچار گرفتگی در فاضلاب آشپزخانه خود هستید ، نلسون توصیه می کند از آب گرم و صابون ظرف برای شل شدن و خوردن گرفتگی استفاده کنید.
 
برای نرم شدن گرفتگی ، آب بسیار داغ را در تخلیه بریزید ، سپس با صابون ظرفی که محلول در چربی است حل کنید. اگر هنوز گرفتگی از بین نرفته است ، از پیستون آشپزخانه استفاده کنید و دوباره آب داغ و صابون ظرف را روی لوله ها بریزید.
 
همچنین می توانید مخلوط کف کننده از قسمت های مساوی جوش شیرین و سرکه را روی لوله ها قرار دهید تا راهی طبیعی برای خلاص شدن از گرفتگی و آسیب رساندن به لوله ها ارائه نشود.
با موارد زیر از گرفتگی فاضلاب آشپزخانه جلوگیری کنید.
 
با دور نگه داشتن چربی از لوله ها می توانید از گرفتگی فاضلاب آشپزخانه جلوگیری کنید . گریس ممکن است به صورت داغ و در حالت مایع از لوله پایین بیاید ، اما با سرد شدن به یک توده تبدیل می شود که می تواند باعث گرفتگی شود. بهتر است گریس را در شیشه ای قرار دهید که بعد از سفت شدن آن را دور بریزید. همچنین می توانید از فیلتر توری مشبک در بالای درب آشپزخانه خود استفاده کنید تا مواد غذایی که باعث انسداد می شوند از زهکش خارج شوند.
 
اگر سطل زباله دارید ، همیشه باید بعد از استفاده آن را با مقداری آب اضافی اجرا کنید تا مطمئن شوید ضایعات غذا به سمت خط تخلیه رانده می شوند. اطمینان حاصل کنید که چیزهایی مانند پوسته تخم مرغ ، سبزیجات رشته ای (مانند کرفس یا هویج) و غذاهایی که با آب منبسط می شوند را از لوله خارج کنید. همه این موارد می تواند باعث ایجاد گرفتگی شود. اگر در نهایت دچار گرفتگی شدید و با آب داغ ، صابون ظرفشویی و غوطه وری از بین نمی رود ، به چگونگی رفع انسداد مقاله تخلیه آشپزخانه نگاهی بیندازید.
 
به طور کلی ، لوله کش ها می گویند بهترین راه برای پاکسازی زهکشی های مسدود شده ، استفاده از وسایل مکانیکی (فرو رفتن و چروک زدن) و مقداری آب گرم است. از شوینده های شیمیایی دوری کنید زیرا می توانند به لوله های شما آسیب برسانند و برای انسان خطرناک باشند.
 
از لوله کش بخواهید بهترین راه برای تمیز کردن لوله های زهکشی شما.
 
بهترین راه برای جلوگیری از گرفتگی زهکشی ها این است که ابتدا چیزی را که نباید در زهکشی باشد ، دور نیندازید - آن را دور بیندازید یا کمپوست کنید. دوم ، اطمینان حاصل کنید که بعد از قرار دادن هر چیزی در آبکش ، آب داغ را جاری کنید تا از ایجاد انسداد جلوگیری شود و به غذا ، خمیر دندان یا صابون فرصت دهید تا از لوله های شما خارج شود.
 بهترین و موفق ترین لوله باز کنی در رودهن
البته ، اگر هیچ یک از این نکات برای از بین بردن گرفتگی های فاضلاب شما کار نمی کند ، باید با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید. اگر گارانتی منزل دارید خوش شانس هستید. به جای قیمت های معمول برای تشخیص و تعمیر مشکلات لوله کشی ، فقط مبلغ کمی از خدمات تماس را بین 60 تا 100 دلار پرداخت می کنید. هزینه ثابت خدمات تماس تشخیص و تعمیر یا تعویض را در صورتی که مشکل ناشی از ساییدگی و پارگی معمولی باشد پوشش می دهد. در اینجا درباره چیزهای دیگری که می توانید در خانه خود تعمیر یا جایگزین کنید بیشتر بدانید . سپس ، یک نقل قول شخصی رایگان برای خانه خود دریافت کنید.
[تصویر:  346364364364364.jpg]
 
 
نظافت آشپزخانه و حمام خود را بدون مشکل اجرا کنید. مراحل ساده ای را که می توانید برای رفع انسداد سینک ظرفشویی ، وان یا دوش انجام دهید ، بیاموزید.
فهرست مطالب
 
    چگونه می توان یک فاضلاب را باز کرد
    روشهای پاکسازی انسداد
    تمیز کردن صافی ها و درپوش ها
    چگونه می توان سینک حمام یا سینک آشپزخانه را با استفاده از چوب تخلیه باز کرد
    استفاده از پیستون
    نحوه رفع انسداد سینک P-Trap
    استفاده از میله چاه فاضلاب یا تخت
    استفاده از پاک کننده شیمیایی تخلیه
    نکاتی برای پیشگیری از مشکلات تخلیه
 
ابزارها
 
بهترین لوله باز کن در رودهن
    آچار لوله
    انبر
    پیچ گوشتی
    برس بطری
 
مواد
 
    سطل
    اسفنج
    تمیز کردن پارچه ها
    لایروب
 
مشاهده همه ابزارها و مواد
 
هزینه محصول ، در دسترس بودن و شماره اقلام ممکن است به صورت آنلاین یا بر اساس بازار متفاوت باشد.
چگونه می توان یک فاضلاب را باز کرد
 
    گاهی اوقات اگر از ترکیبی از تکنیک ها استفاده کنید ، گرفتگی ای که نمی توانید با یک روش آن را برطرف کنید باز می شود.
    ساده شروع کنید ، سپس راه خود را برای رفع مشکلاتی که نیاز به ابزارهای تخصصی و جداسازی وقت گیر دارند ، پیش ببرید.
    راه حل ها ممکن است کثیف شوند - یک سطل ، پارچه و یک اسفنج در دست داشته باشید.
    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی رفع انسداد ، راهنمای خرید Low Drain Cleaner and Drain Opener را بخوانید .
 
احتیاط
 
هنگام استفاده از هرگونه پاک کننده شیمیایی یا ابزار بازکن تخلیه ، از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنید و دستورالعمل سازنده را برای استفاده و ایمنی رعایت کنید. هنگام رفع گرفتگی لوله های قدیمی احتیاط کنید. برخی از مواد شیمیایی و ابزارها ممکن است مناسب نباشند. اگر لوله های قدیمی یا خوردگی دارید ، نگران خرابی هستید یا نمی توانید گرفتگی را برطرف کنید ، با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید.
 معتبرترین و با تجربه ترین لوله باز کنی در رودهن
بهترین لوله باز کن در رودهن
    خرید قطعات و تعمیر لوله کشی
    لوازم نظافت مغازه
 
روشهای پاکسازی انسداد
 
    از بین بردن موهای جمع شده در اطراف یک پنجره یا صافی ، یک گرفتگی معمول در حمام را برطرف می کند.
    چوب تخلیه در انسداد پاکسازی در یک P-دام و یا S-دام ناشی از مو موثر است.
    اگر انسداد در لوله ها زیاد دور نباشد ، یک پیستون می تواند گرفتگی را برطرف کند.
    تمیز کردن یک سینک ظرفشویی ، گرفتگی ناشی از تجمع - مانند صابون یا چربی - یا یک جسم خارجی - مانند یک اسباب بازی را از بین می برد.
    یک چاقو - که به عنوان مار لوله کشی نیز شناخته می شود - یا میله تخت فاضلاب می تواند انسداد را در عمق خطوط تخلیه برطرف کند.
    پاک کننده های شیمیایی تخلیه حاوی غلظت بالایی از چربی ، سفید کننده یا اسید سولفوریک برای نرم شدن و شکستن گرفتگی ها هستند.
 
برای اطلاع از دستورالعمل ها و نکات مربوط به استفاده از هر یک از این راه حل ها به زیر مراجعه کنید.
تمیز کردن صافی ها و درپوش ها
 
صافی ها و درپوش ها اغلب می توانند منبع مشکل باشند.
دستورالعمل ها
مرحله 1
مونتاژ پنجره سینک پاپ آپ سینک.
 
درپوش صافی یا سینک ظرفشویی را بردارید.
 
    اگر صافی روی آبکش وجود دارد ، مانند وان یا دوش ، پیچ های محکم کننده آن را بردارید و با پیچ گوشتی آن را بالا بیاورید. مراقب باشید که پیچ ها از داخل لوله تخلیه نشوند.
    با پیچاندن و بیرون آوردن برخی از دریچه های سینک ظرفشویی بازشو می توانید آنها را بردارید. دیگران از شما می خواهند که میله محوری افقی را زیر سینک ظرفشویی بردارید. یک سطل را زیر مجموعه قرار دهید. میله را از بند عمودی آزاد کنید ، مهر اهرم را از لوله تخلیه جدا کرده و میله را بیرون بکشید. حالا درپوش را آزاد بردارید. اگر برای برداشتن درپوش نیاز به استفاده از انبردست دارید ، درپوش را با پد پر کنید تا پایان کار را خراب نکنید.
 
خوب است بدانید
 
یک پیچ گوشتی با نوک مغناطیسی به شما کمک می کند پیچ ها را از تخلیه دور نگه دارید.
گام 2
چگونه می توان سینک حمام یا سینک آشپزخانه را با استفاده از چوب تخلیه باز کرد
 
چوب تخلیه یک ابزار ارزان قیمت است که می تواند به سرعت برخی از گرفتگی ها را برطرف کند.
دستورالعمل ها
مرحله 1
چوب تخلیه.
 
در صورت لزوم صافی یا درپوش را طبق توضیحات بالا بردارید. چوب تخلیه را در داخل فاضلاب و از طریق تله قرار دهید. برای پیدا کردن زاویه مناسب ، ممکن است لازم باشد ابزار را بچرخانید. نوک را تا آنجا که ممکن است در داخل گرفتگی قرار دهید تا به میله ها اجازه داده شود مواد را قلاب کنند.
گام 2
استفاده از پیستون
 بهترین لوله باز کنی در رودهن
تکنیک های زیر می تواند پیستون را مثرتر کند.
دستورالعمل ها
مرحله 1
 
دهانه سرریز روی وان یا سینک را با یک پارچه مرطوب مسدود کنید. اگر روی سینک کار می کنید ، تخلیه و سرریز هر حوضه مجاور را مسدود کنید. مسدود کردن این دهانه ها به تمرکز نیروی پیستون به سمت انسداد کمک می کند.
گام 2
مرحله 3
نحوه رفع انسداد سینک P-Trap
 
سینک ظرفشویی می تواند باعث گرفتگی سرسخت در تله P شود.
خوب است بدانید
 
برخی از تله های P دارای یک پلاگین تمیز کننده در قسمت خم هستند که ممکن است به شما این امکان را بدهد که گرفتگی را بدون برداشتن تله برطرف کنید. دوشاخه را بیرون بیاورید ، یک چوب تخلیه وارد کنید و آن را در اطراف پیچ های تله فشار دهید.
دستورالعمل ها
مرحله 1
 [تصویر:  4363364634346.jpg]
هر گونه آب ایستاده در سینک را نجات دهید و یک سطل را در زیر هر دو اتصال تله قرار دهید.
گام 2
مرحله 3
استفاده از میله چاه فاضلاب یا تخت
 
گرفتگی های شدید در سینک ظرفشویی ، دوش و یا وان ممکن است برای پاکسازی نیاز به یک محفظه یا میله فاضلاب مسطح داشته باشد.
دستورالعمل ها
مرحله 1
تخلیه اوگر.
 
کابل یا میله فاضلاب را وارد کنید.
 
    در تخلیه وان ، صفحه سرریز را بردارید و کابل را به خط سرریز وارد کنید.
    در یک دوش دوش ، صافی را در کف دوش بردارید و کابل را داخل فاضلاب قرار دهید.
    بر روی یک سینک ظرفشویی ، ممکن است بتوانید دریچه را بردارید و کابل یا میله را مستقیماً در تخلیه وارد کنید. در غیر این صورت ، تله را بردارید و کابل یا میله را در خط زباله وارد کنید. به دستورالعمل های بالا برای برداشتن یک دریچه و یک سینک ظرفشویی مراجعه کنید.
 
گام 2
مرحله 3
استفاده از پاک کننده شیمیایی تخلیه
 
اگر از شوینده شیمیایی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آن را مناسب انتخاب کرده اید.
دستورالعمل ها
مرحله 1
 
مطمئن شوید که محصول برای سیستم شما در نظر گرفته شده است و برای نوع لوله های شما مناسب است. در صورت وجود سپتیک تانک ، مطمئن شوید که محصول برای استفاده در سیستم های سپتیک برچسب گذاری شده است. سپس محصول را با نوع گرفتگی و وسایل آن - سینک ، وان یا دوش مطابقت دهید.
گام 2
نکاتی برای پیشگیری از مشکلات تخلیه
 لوله باز کنی در رودهن
    پودر قهوه ، گریس یا هر ماده ای که می تواند در سینک جمع شود یا سفت شود را خالی نکنید.
    هنگام استفاده از سطل زباله ، مقدار زیادی آب سرد جاری کنید تا ذرات غذا از لوله خارج شوند.
    صافی ها و پنجره های بازشو را مرتباً تمیز کنید.
    استفاده از درمان تعمیر و نگهداری تخلیه ، طراحی شده برای کاهش تجمع لوله ها را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که برای سیستم شما مناسب است.
    اگر سپتیک تانک دارید ، هر دو تا سه سال یا در صورت لزوم در منطقه خود ، یک متخصص را معاینه کنید.
 
خوب است بدانید
 
دریچه های لوله کشی روی سقف خانه هوا را به داخل سیستم لوله ها می کشاند تا لوله های خانگی به درستی کار کنند. اگر دریچه هوا توسط برگها یا بقایای دیگر مسدود شده باشد ، تخلیه ممکن است به آرامی اجرا شود یا به طور کامل متوقف شود. یک دریچه لوله کشی مسدود شده اغلب می تواند با استفاده از یک دنده تخلیه شود. اگر از کار روی سقف راحت نیستید ، با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید.
بهترین لوله باز کن در رودهن