تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه کنکور ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون و به صورت اینترنتی، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت بشن کارت ورود به جلسه کنکور ارشد رو دریافت کنن.


داوطلبایی که برای ورود به مقطع ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد تو زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱، در کنکور ارشد ثبت نام می کنن، باید برای حضور در جلسه کنکور ارشد ، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد رو همراه داشته باشن.
کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر میشه و تموم داوطلبایی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رو انجام میدن، می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت بشن و کارتشون رو دریافت کنن و از زمان و مکان برگزاری آزمون ارشد مطلع بشن.
در ادامه در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ و همچنین درباره ویرایش اطلاعات کارت از طریق سازمان سنجش و باجه های رفع نقص آزمون کارشناسی ارشد 1401 توضیح دادیم. با ما همراه باشین!


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401
هر سال تقریبا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان منتشر میشه و داوطلبا با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت میشن و کارتشون رو واسه حضور تو جلسه آزمون دریافت می کنن.

سال گذشته بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش، آزمون ارشد 1401 در نیمه اول مرداد ماه برگزار شد و کارت ورود به جلسه از چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سنجش قرار گرفت. با عضو شدن در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه کارت ورود به جلسه ارشد منتشر شد، مطلع بشین.


لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1401 به محض انتشار تو این مقاله فعال میشه.

از اونجایی که قبولی تو کنکور ارشد تو زمان کم هم امکان پذیره می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید : با زمان کم هم می توان کنکور ارشد قبول شد

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401
با توجه به اینکه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 هم با ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه های سراسری ادغام شده، تموم این داوطلبا برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد خودشون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارتشون رو دریافت کنن.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

ورود به سایت سنجش و بخش کارشناسی ارشد
کلیک روی گزینه سامانه جامعه آزمون کارشناسی ارشد و بخش ورود به سیستم
وارد کردن اطلاعات خواسته شده و ورود به میزکار
انتخاب گزینه کارت ورود به جلسه و دریافت کارت

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

برای این کار کافیه وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و بعد از اون، روی قسمت "کارشناسی ارشد" کلیک کنن.

[تصویر:  1581834708_1.jpg]

و بعد از اون وارد لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401" بشین.

[تصویر:  1581834723_2.jpg]

و روی "ورود به سیستم" کلیک کنین.

[تصویر:  1581834738_3.jpg]

تو این قسمت می تونن به دو روش کارت ورود به جلسه خودشون رو ببینن.

روش اول : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی داوطلب
روش دوم : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

بعد از واردن کردن اطلاعات خواسته شده گزینه "ورود به سیستم" رو بزنن. داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن. داوطلبایی که علاوه بر رشته اصلی تو رشته شناور هم ثبت نام کرده بودن، می تونن در ادامه کارت ورود به جلسه رشته اصلیشون، کارت ورود به جلسه رشته شناور شون رو هم ببینن.

[تصویر:  1597485641_1595999252_s1.png] [تصویر:  1581834750_4.jpg]

این تصاویر مربوط به سال قبله، به محض اینکه کارت ورود به جلسه منتشر بشه، این مقاله بروز رسانی میشه.

بیشتر بخوانید: چگونه کد رهگیری دریافت کنیم؟

ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد 1401
با توجه به اینکه بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام ارشد، هم تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1401 و هم فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد رو داریم و تو هر دو تا فرصت، داوطلبا می تونن اطلاعاتشون رو ویرایش کنن، ولی بازهم ممکنه داوطلبایی باشن که به خاطر بی دقتی اطلاعاتشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام اشتباه وارد کنن.

به خاطر همین سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ارشد، امکان ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رو در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی اطلاعاتشون رو اشتباه وارد کردن و یا نیاز به تغییر اطلاعاتشون دارن، بتونن اونا رو اصلاح کنن.

داوطلبا می تونن اطلاعات فردی و همچنین اطلاعات تحصیلی مثل نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل، معدل دوره کارشناسی و سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد رو از طریق لینک ویرایش اطلاعات داخل کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 تغییر بدن.

همچنین داوطلبایی که دانشجوی سال آخر کارشناسی هستن و تو زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، تو قسمت درج معدل، میانگین واحدهای درسی خودشون رو تا زمان ثبت نام وارد می کنن، می تونن میانگین واحدهای گذرونده شده خودشون رو تا تاریخ 30 بهمن سال قبل وارد کنن.
در ادامه بخوانید : اعلام نتایج کنکور ارشد
داوطلبا در صورت عدم موفقیت تو دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو راهنمایی بگیرن.

سوالات متداول

1- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 کی منتشر میشه؟
✔️ کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401 چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ارشد منتشر میشه که زمان دقیق انتشار کارت تو این مقاله گفته شده.

2- ✔️ تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد می تونیم رشته شناور رو انتخاب کنیم؟
✔️ خیر، تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد، امکان انتخاب یا تغییر رشته امتحانی وجود نداره.

3- ✔️ در زمان کارت ورود به جلسه ارشد می تونیم اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم؟
✔️ بله، امکان ویرایش بعضی از اطلاعات ثبت نامی داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه وجود داره که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.
منبع : کارت ورود به جلسه کنکور ارشد