تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همه داوطلبایی که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ رو انجام دادن، باید چند روز قبل از برگزاری آزمون ارشد وارد سایت سنجش شده و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خودشون، کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401 رو دریافت کنن تا از زمان و حوزه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد باخبر بشن.


همه داوطلبایی که بر اساس شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد مجاز به شرکت تو آزمون ارشد هستن و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو انجام دادن، برای حضور تو جلسه آزمون باید اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کنن.
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ برای تمامی داوطلبایی که تو این آزمون ثبت نام کردن و قصد شرکت تو آزمون رو دارن الزامیه. به همین دلیل در ادامه این مقاله به شرح زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1401 پرداختیم.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
با توجه به این که ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد با هم یکیه، داوطلبا با دریافت یک کارت ورود به جلسه، می تونن تو آزمون ارشد شرکت کنن. متقاضیای کنکور کارشناسی ارشد باید پس از ثبت نام، تو زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ برای شرکت تو این آزمون با مراجعه به سایت sanjesh.org اقدام به دریافت کارت آزمون ارشد خود کنن.

آزمون ارشد سال گذشته در نیمه مرداد ماه برگزار شد و کارت ورود به جلسه نیز چند روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سنجش قرار گرفت.داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون ارشد 1401 رو دارن می تونن با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه مجازی اینستاگرام کنکور کارشناسی ارشد از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با آزمون کارشناسی ارشد با خبر بشن.


لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض انتشار تو این مقاله فعال خواهد شد.

داوطلبا برای اینکه بتونن زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 را حدس بزنن می بایست از زمان برگزاری کنکور ارشد مطلع باشن. به همین دلیل مقاله زیر راهنمایی اساسی برای اطلاع از زمان برگزاری ارشد است.
بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
داوطلبا برای گرفتن کارت ورود به جلسه ارشد خودشون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارتشون رو دریافت کنن. برای این کار کافیه وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و بعد از اون، روی قسمت "کارشناسی ارشد" کلیک کنن.

[تصویر:  1606914659_1%20(1).jpg]

و بعد از اون وارد لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401" بشین.

[تصویر:  1606914668_2%20(1).jpg]

و روی "ورود به سیستم" کلیک کنین.

[تصویر:  1606914679_3%20(1).jpg]

تو این قسمت می تونن به دو روش کارت ورود به جلسه خودشون رو ببینن.

روش اول: بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی داوطلب
روش دوم: بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده گزینه "ورود به سیستم" رو بزنن. داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن. داوطلبایی که علاوه بر رشته اصلی تو رشته شناور هم ثبت نام کرده بودن، می تونن در ادامه کارت ورود به جلسه رشته اصلیشون، کارت ورود به جلسه رشته شناور شون رو هم ببینن.

[تصویر:  1606914687_4%20(1).jpg]

این تصاویر مربوط به سال قبله، به محض اینکه تغییری در روند دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1401 ایجاد بشه، این تصاویر بروز رسانی میشه.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و امنیت جان داوطلبا، همراه داشتن گواهی سلامت علاوه بر کارت ورود به جلسه برای سر جلسه آزمون الزامیه. برای دریافت گواهی سلامت مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: نحوه خودارزیابی در سامانه salamat.gov.ir

ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
با توجه به اینکه بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام ارشد، هم تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱  و هم فرصت مجدد ثبت نام رو داریم و تو هر دو تا فرصت، داوطلبا می تونن اطلاعاتشون رو ویرایش کنن، ولی بازهم ممکنه داوطلبایی باشن که به خاطر بی دقتی اطلاعاتشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام اشتباه وارد کنن، به خاطر همین سازمان سنجش همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه ارشد، امکان ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد رو در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی اطلاعاتشون رو اشتباه وارد کردن و یا نیاز به تغییر اطلاعاتشون دارن، بتونن اونا رو اصلاح کنن.

داوطلبا می تونن اطلاعات فردی و همچنین اطلاعات تحصیلی مثل نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل، معدل دوره کارشناسی و سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد رو از طریق لینک ویرایش اطلاعات داخل کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۱ تغییر بدن.
بیشتر بخوانید : ویرایش ثبت نام کنکور ارشد
باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ شامل اطلاعات فردی، شماره داوطلب، شماره پرونده، کد و نام رشته امتحانی، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی، سهمیه و زمان و مکان برگزاری آزمونه. داوطلبا باید این اطلاعات رو به دقت بررسی کنن و در صورت وجود مغایرت برای اصلاح و رفع اون اقدام کنن.

هر چند بیش تر این اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایشه اما در خصوص برخی بندهای مندرج تو کارت آزمون، مراجعه به باجه رفع نقص تنها راه حل هستش. این اطلاعات شامل مغایرت در جنسیت، زبان خارجی و نوع معلولیت هستش. در صورت وجود اختلاف تو این دو بند داوطلب باید به نماینده سازمان سنجش مستقر تو باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنه و نسبت به رفع اون اقدام کنه.


به محض مشخص شدن آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1401 لینک دریافتش رو براتون میذاریم.
در ادامه بخوانید : نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد
اگه در مورد دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مشکلی داشتین، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو در مورد ویرایش اطلاعات و یا نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسین.

سوالات متداول

1- ✔️کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد، چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون و در خرداد ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار این کارت در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد می توان رشته امتحانی خود را تغییر داد؟
✔️ خیر، همون طور که در این مقاله گفتیم، امکان تغییر رشته امتحانی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود نداره.

3- ✔️کارت ورود به جلسه ارشد در چه سایتی منتشر میشه؟
✔️ این کارت در سایت سنجش منتشر میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم.
منبع : دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱