تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: َشیر ظرفشویی شلنگدار کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شیر ظرفشویی شلنگدار کی دبلیو سی kwc در سال 2016 برنده 3 دوره جایز طراحی برتر اروپا بوده است. این مدل دارای چراغ LED است که با یک دکمه خاموش و روشن می شود، همچنین پس از 45 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. آبکاری شیر ظرفشویی کی دبلیو سی KWC مدل زو zoe بسیار با کمال دقت انجام شده و برای حفظ کیفیت و ماندگاری بالا در ساخت بدنه آن از آلیاژ برنج استفاده شده است.
برند معتبر کی دبلیو سی سازنده انواع شیرآلات بهداشتی (ساختمانی و صنعتی) است که در ساخت محصولات از از بهترین نوع آلیاژ استفاده می کند به همین دلیل این محصولات طول عمر بالاییی دارند و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند. شیر ظرفشویی شلنگدار کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe یکی از بهترین شیرآلات مخصوص آشپزخانه است که بسیار پرطرفدار می باشد، در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم .
بررسی شیر ظرفشویی شلنگدار کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe
شیرآلات کی دبلیو سی مدل زو از سری شیرآلات پرطرفدار این برند معتبر می باشد. یکی از راه های داشتن خانه ای زیبا و لوکس، استفاده از شیرآلات با کیفیت با ظاهری چشم نواز است. شیر ظرفشویی کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe بسیار زیبا، پر کاربرد و لوکس است. شیر ظرفشویی شلنگدار کی دبلیو سی در سال ۲۰۱۶ برنده ۳ دوره جایز طراحی برتر اروپا بوده است.
این مدل دارای چراغ LED است که با یک دکمه خاموش و روشن می شود، همچنین پس از ۴۵ ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. آبکاری شیر ظرفشویی کی دبلیو سی KWC مدل زو zoe بسیار با کمال دقت انجام شده و در ساخت بدنه آن از آلیاژ برنج استفاده شده است تا با گذشت زمان، کیفیت و زیبایی ظاهر خود را از دست ندهد. محصولات برند کی دبلیو سی kwc دارای پنج ۵ سال ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.
[تصویر:  %D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8...9%88-1.jpg]
مشخصات شیر ظرفشویی شلنگدار kwc مدل زو zoe

شیر ظرفشویی کی دبلیو سی دریافت کننده ۳ جایزه برتر طراحی اروپا در سال ۲۰۱۶
 مجهز به Advanced Light Technology (تکنولولوژی نوری پیشرفته)
 نور سفید یخی LED
 مجهز به سردوش Pull-out
 آبفشان Neoperl-Cache
 سوییچ روشن و خاموش LED با قابلیت خاموش شدن خودکار پس از ۴۵ دقیقه
شیر ظرفشویی کی دبلیو سی دارای شلنگ Pull-out با طول بیش از ۶۰۰ میلیمتر
 علمک چرخان °۳۶۰
 شلنگ پیسوار Ultra-flex ساخت Mateu اسپانیا
[list]

[*]خرید
[/list]