تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نیاز های همسر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اکثر افراد معتقد هستند که همسران ایشان به خواسته های ایشان اهمیت نداده و از این مورد ناراحت هستند، از دیگر سو برخی افراد فقط به خواسته ها و نیاز های همسر خود اهمیت می دهند و به طور کامل خود را وقف راضی نگه داشتن همسر خود می کنند، اما این افراد نمی دانند که برآورده کردن نیاز های همسر فقط نیمی از ماجرا است و باید به خود نیز بها دهند.
با توجه به همین علت ها از رابطه خود و همسرشان ناراضی هستند. آشنایی با نیاز های همسر و نحوه برآورده کردن آن برای زن و مرد ضروری است و به آن ها کمک می کند که در زندگی زناشویی خود رضایت بیشتری داشته باشند.

نیاز های همسر چیست
چه زن و چه مرد هر کدام برای خود به عنوان یک همسر برخی وظایف و مسئولیت ها را دارند تا نیاز های طرف مقابل خود را بر طرف ساخته و همین طور از همسر خود نیز انتظار دارند تا نیاز های ایشان را بر طرف کند.
در این مبحث به چند مورد از مهم ترین نیاز هایی که زوجین دارند اشاره می شود. بر آورده ساختن این نیاز های همسر باعث ایجاد زندگی آرام و آرامش بخش برای زن و مرد می شود. با توجه به این نکات می توان به سوال "نیاز های روانی همسر چیست" پاسخ داد. لازمه پاسخ به این سوال شناخت همسر نیز می باشد.
نیاز به مورد توجه قرار گرفتن یکی مهمترین نیاز های زن و شوهر می باشد و برآورده شدن این نیاز می تواند عاملی اصلی برای ادامه زندگی مشترک بین زن و مرد باشد.
نیاز به محبت و دوست داشته شدن یکی از اساسی ترین نیازها در زندگی زناشویی می باشد و مرد و زن هر دو نیاز دارند که با مهربانی با ایشان برخورد شود. البته این نیاز در زن ها بیشتر احساس می شود و اگر زن مورد مهربانی از سوی همسر قرار بگیرد، فضای خانواده بسیار صمیمی تر خواهد شد.
نیاز به استقلال یکی دیگر از نیاز های همسر در زندگی مشترک می باشد و چه زن و چه مرد با توجه به این که زندگی مشترکی را با هم دارند باید به استقلال همسر خود نیز توجه داشته باشند و به آن احترام بگذارند.
یکی از دلایل اصلی شکل گیری ازدواج رابطه جنسی می باشد، زن و مرد باید به این نکته توجه داشته باشند که مرد ها معمولا گرایش زیادی به رابطه دارند اما زن ها بیشتر تمایل به نوازش عاشقانه دارند.
از دیگر نیازهای زن و شوهر به یکدیگر نیاز به حمایت کننده است، زنان با توجه به شرایط جسمی شان معمولاً شکننده تر هستند و نیاز به حمایت از طرف همسر خود دارند؛ از طرف دیگر مرد نیز در انجام امور خود نیازمند شخصی است که از وی حمایت کند، از همین جهت مرد و زن هر دو به یک حامی نیاز دارند.
حتما بخوانید: رابطه زناشویی مناسب

راه های رفع نیاز همسر
در رابطه با نیاز های زناشویی در زندگی مشترک صحبت هایی بیان شد و متوجه شدیم که هر یک از زوجین باید به نیاز های زن و شوهر خود احترام گذاشته و در مسیر رفع این نیازها با همسر شناسی قدم بردارند. در ادامه به برخی از راهکارها برای رفع نیاز های طرف مقابل برای زن و مرد می پردازیم.
مردان به طور کلی نیازمند همسری هستند که:
[list]
[*]اهل تفریح و همدم مهربان باشد.
[*]رابطه جنسی مناسبی برقرار کند.
[*]منزل را به مکانی آرامش بخش تبدیل کند.
[*]به ایشان حس محترم بودن ببخشد.
[*]در امور زندگی با همسر خود همکاری داشته باشد.
[*]در تمام امور زندگی مشترک یک همسر حامی باشد.
[*]به همسر خود وفادار باشد.
[/list][تصویر:  1629113053_%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%20%D...%D8%B1.jpg]
در مقابل مردان نیز باید برای رفع نیاز های همسر خود موارد زیر را در نظر داشته باشند:
[list]
[*]به همسر خود محبت کنند.
[*]برخی اوقات به درد دل ایشان گوش کرده، همدلی کنند و با هم صمیمانه صحبت کنند.
[*]با همسر خود با صداقت برخورد کنند.
[*]تا حد امکان از نظر مالی ایشان را حمایت کنند تا مشکلی نداشته باشند.
[*]در امورات زندگی به عنوان همسری پشتیبان و دلسوز عمل نمایند.
[*]خانواده و زندگی مشترک خود را در اولویت قرار دهند.
[*]باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد به نفس در همسر خود باشند.
[*]یک همسر متعهد باشد که به زندگی مشترک خود وفادار است.
[*]به پیشنهاد ها و نظرات همسر خود احترام گذاشته و آن ها را کم اهمیت نشمارد.
[*]در حضور جمع به همسر خود احترام گذاشته و وی را مایه افتخار خود بداند.
[*]به همسر خود این حس را بدهد که عاشق ایشان هست و وی را به دید یک ابزار جنسی نگاه نمی کند.
[*]یک پدر خوب برای فرزندان خود باشد.
[*]نیاز های همسر خود را شناخته و به وی اجازه بدهد که کامل نباشد و زیبایی و شخصیتش را مورد تحسین قرار دهد.
[*]برای همسر خود یک مرد دارای اعتماد به نفس بالا باشد تا همسرش بتواند به او تکیه کند.
[/list]حتما بخوانید: نحوه انتقاد از همسر

مشکلات عدم توجه به نیاز های همسر چیست
در مطالب گذشته بیان شد که هم مردان و هم زنان نیاز های مختلفی دارند که باید از طرف مقابل مورد توجه قرار بگیرد و در ادامه برخی از نیاز ها بیان شد و پیشنهاد هایی نیز در رابطه با چگونگی مرتفع ساختن نیاز های همسر ارائه داده شد. اما اگر این مسائل در زندگی زوجین رعایت نشود، باید بدانیم که نتیجه عدم توجه به نیاز های زن و شوهر چیست. در ادامه بحث به آثار منفی عدم توجه به نیاز های همسر می پردازیم.
1بی تفاوت بودن یکی از مهم ترین نشانه هایی است که نشانگر این است که زوجین در راستای رفع نیاز های همسر خود بر نیامده اند.
2یکی دیگر از نشانه های عدم توجه به نیاز های همسر توسط هر کدام از زوجین سازش نداشتن در امور مختلف زندگی است، زن و شوهر در تمام مسائل و پستی و بلندی های زندگی خود باید با یکدیگر کنار بیایند تا مشکلات برطرف شود و عدم سازش در امور زندگی بنیان خانواده را سست می کند.
3احترام نگذاشتن زوجین به یکدیگر از جمله مشکلاتی هست که در صورت عدم توجه به نیاز های همسر ممکن است به وجود بیاید. این موضوع خود می تواند منجر به عدم احترام طرف مقابل شده و در نهایت زندگی مشترک زوج را به نقاط تاریکی بکشاند.
4در صورتی که مشکلات زن و مرد بر طرف نشود ممکن است این مشکلات به فاصله فیزیکی بین زوجین تبدیل شود که خود یک معضل است که بر مشکلات قبلی دامن می زند.
5از دیگر مشکلاتی که توجه نکردن به نیاز های همسر می تواند ایجاد کند لجبازی کردن طرفین است، ممکن است هر یک از طرفین که از زندگی و رفع نشدن نیاز های خود توسط همسر ناراحت شده است به لجبازی کردن حتی در مسائل کوچک زندگی رو بیاورد تا به همسر خود یاد آوری کند که باید بیشتر به نیاز های همسر خود توجه کند.
در ادامه بخوانید: نشانه های دروغ گفتن همسر

سوالات متداول

1- ✔️ نیاز های همسر چیست؟
✔️ چه زن و چه مرد هر کدام برای خود به عنوان یک همسر نیاز هایی داشته که در متن مقاله توضیحات آن ارائه شده است.


2- ✔️ راه های رفع نیاز های همسر چیست؟
✔️ بر آورده ساختن این نیاز های همسر باعث ایجاد زندگی آرام و آرامش بخش برای زن و مرد می شود که درمتن مقاله راه های رفع آن مطرح شده است.


3- ✔️ مشکلات عدم توجه به نیاز های همسر چیست؟
✔️ باید بدانیم که نتیجه عدم توجه به نیاز های همسر چیست و از آن جلوگیری کنیم، در متن مقاله توضیحات آن داده شده است.
منبع : نیاز های همسر
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointhttp://lactogenicfactor.rulacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyсайтsemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting