تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: فیلتر تصفیه آب طبقاتی کلمنی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  121031263.jpg]
مشاهده انواع دستگاه های تصفیه آب و هوا در govarnosh.ir
در این مطلب قصد داریم یک فیلتر بسیار کاربردی و با کیفیت را معرفی کنیم. فیلتر تصفیه آب طبقاتی کلمنی برای تصفیه آب های کلمنی طراحی شده است. در این فیلتر ترکیبات و مواد جذب کننده مواد شیمیایی، در ۵ طبقه قرار گرفته اند که آب، با عبور از این بخش ها، مواد سمی و شیمیایی خود را از دست می دهد. این فیلتر با در کنار هم قرار دادن فیلترهای مختلف، قصد انجام مراحل تصفیه  فشرده برای پاک سازی آب را دارد. طبقات این فیلتر تصفیه آب کلمنی شامل کربن فعال، مینرال، سلیکا، کربن فعال و سنگ های جاذب معدنی است. فیلتر های طبقاتی کلمنی در ابعاد متفاوتی طراحی و تولید می شود. اندازه ارتفاع و قطر دهانه اتصال فیلتر ممکن است متفاوت باشد و با توجه دستگاه خود می بایست اندازه قطر و ارتفاع را انتخاب کنید.

خرید فیلتر تصفیه آب از فروشگاه گوارنوش.

فیلتر تصفیه آب کلمنی طبقاتی
فیلتر چند مرحله ای کلمنی یک فیلتر بسیار مفید برای دستگاه های تصفیه آب کلمنی و مخزن آبسردکن می باشد. این فیلتر از ۵ مرحله فیلتراسیون تشکیل شده است که هر کدام از آن ها نقش بسیار موثری در تصفیه خواهند داشت. مرحله اول این فیلتر تشکیل شده از کربن فعال است که این قسمت وظیفه حذف کلر، ترکیبات کلردار، هالو استیک اسیدها، تری هالومتان ها و سایر آلایندهای شیمیایی و همچنین موجب بهبود طعم، بو، مزه و رنگ آب می‌شود.
لایه دوم فیلتر مینرال مصنوعی است، این سنگ های معدنی بسیار مفید هستند و ویتامین هایی نظیر منیزیم، سدیم و پتاسیم به آب اضافه می کنند و طعم آب را بهبود می‌بخشند. لایه سوم متشکل از سیلیکا می‌باشد که وظیفه حذف ناخالصی ها و ذرات گل و لای برعهده این فیلتر است. به همین صورت دو لایه دیگر کربن فعال و سنگ های جذب کننده معدنی است که همانند فیلتر بخش دو عمل می کند.

زمان تعویض فیلتر کلمنی طبقاتی
این فیلترها پس از گذشت ۶ الی ۸ ماه بستگی به نوع آب هر منطقه می بایست عوض شوند و خاصیت خود را از دست می دهند. تعویض به موقع فیلترها موجب افزایش طول عمر دستگاه و راندمان دستگاه خواهد شد.
شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان و  راهنمای خرید بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی و همچنین انواع فیلتر تصفیه آب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۰۱۵۳۲۶۵۶۴
۰۹۱۲۹۵۹۷۱۷۹
همچنین برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید به فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه کنید.