تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: از لایت کوین Ltc چه می دانید؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از لایت کوین Ltc چه می دانید؟
ارز دیجیتال لایت کوین یکی از قدیمی ترین رمز ارزهاست که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. این کوین از بلاک چین های گوناگونی برای ثبت تراکنش ها استفاده می کند. این رمز ارز که با نام LTC در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود، دارای سیستمی غیر متمرکز است. به این معنا که مانند ارزهای فیات نیست که بانک و یا یک موسسه خاص آن را اداره کند و یا قدرت پول به دست یک عده خاص باشد. بلکه شما به عنوان یک سرمایه دار لایت کوین خود مالک و مسئول دارایی خود خواهید بود و می توانید برخی پرداخت ها را با استفاده از آن انجام دهید.
ارز دیجیتال لایت کوین در بازار رمز ارزها تا کنون به عنوان یک دارایی دیجیتالی پایدار شناخته شده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد و تمام این مسائل در کنار هم باعث شده است که در میان سرمایه گذاران محبوبیت بالایی داشته باشد. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و یکی از سرمایه داران لایت کوین باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز، آینده پیش روی آن و نحوه خرید و معاملات آن بیشتر آشنا شوید.
تاریخچه رمز ارز لایت کوین
ارز دیجیتال لایت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط آقای چارلی لی معرفی شد. او یکی از کارمندان شرکت گوگل بود که با هدف بهبود بیت کوین و برطرف کردن مشکلاتی که داشت، اقدام به طراحی این رمز ارز نمود. او با بررسی کدهای بیت کوین و انجام اصلاحاتی روی آن ها توانست برخی از مشکلات موجود از جمله سرعت تراکنش ها و هزینه های مربوط به کار استخراج را کمی بهبود ببخشد. او توانست سرعت انجام تراکنش ها را از ۱۰ دقیقه به یک چهارم این مقدار برساند. در طراحی شبکه لایت کوین بر خلاف بیت کوین تنها از یک بلاک چین استفاده نشده است، بلکه تراکنش ها در تعدادی بلاک چین ثبت می شوند که همین امر نیز باعث افزایش سرعت تراکنش ها شده است.
کلام آخر
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.
[تصویر:  _لایت_کوین_84xo.jpg]