تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام کنکور ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هر سال زمان ثبت نام کنکور ارشد از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام، که در اواسط آذر ماهه وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام ارشد 1401 رو تکمیل کنن.


ثبت نام کنکور ارشد به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که در قصد ورود به مقطع ارشد دانشگاه های سراسری و یا آزاد رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا از زمان ثبت نام ارشد 1401 مطلع شده و در این زمان با ورود به این سایت ثبت نامشون رو انجام بدن .
اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا از زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۱ بی اطلاعن و نمی دونن که چه موقع برای ثبت نامشون باید اقدام کنن ، ما در ادامه این مقاله در مورد تاریخ ثبت نام ارشد توضیح دادیم تا داوطلبا نگرانی از بابت جا موندن از ثبت نام در زمان مشخص شده رو نداشته باشن .

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401
زمان ثبت نام کنکور ارشد مثل بقیه آزمونای وزارت علوم از طرف سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام در کنکور ارشد شرکت کنن و برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم رقابت کنن.

ثبت نام کنکور ارشد سال گذشته از تاریخ 16 آذر ماه شروع شد و داوطلبا به مدت یک هفته فرصت داشتن تا نسبت به نام نویسی خود اقدامات لازم را انجام بدن. سازمان سنجش و آموزش کشور نیز هر ساله مهلت مجددی برای داوطلبایی که از ثبت نام جا موندن رو در نظر گرفته و داوطلبا امکان ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود را دارن.

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر مشخص شدن زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 منتشر نشده. به داوطلبای مشتاق به شرکت در این آزمون پیشنهاد می کنیم در کانال تلگرام و یا صفحه مجازی اینستاگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو عضو بشن تا از آخرین اخبار مرتبط با خبر شوند.


زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض مشخص شدن تو این مقاله اطلاع رسانی میشه.

گاهی نیز ثبت نام ارشد برای جا مونده ها تو زمان های مختلفی تمدید میشه. مهلت تمدید زمان ثبت نام نیز از سوی سازمان سنجش ابلاغ میشه.

احیانا اگه از ثبت نام کنکور ارشد در زمان مشخص شده جا موندین می تونین در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد برای ثبت نام اقدام کنین.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401
با شروع ثبت نام، دفترچه ثبت نام ارشد هم تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که در اون شرایط شرکت تو کنکور ارشد هم نوشته شده و داوطلبا لازمه قبل از ثبت نام این شرایط رو بررسی و همچنین مجموعه امتحانی مورد علاقه شون رو انتخاب کنن و بعد از اون اطلاعاتشون رو تو سایت سنجش ثبت کنن.
تموم متقاضیا می تونن علاوه بر شرکت تو رشته اصلی به عنوان گروه امتحانی اول ، اگه بخوان یکی از رشته های شناور رو به عنوان مجموعه امتحانی دوم انتخاب کنن و تو همون فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن . هر داوطلب فقط مجازه یه رشته اصلی و یه رشته شناور رو انتخاب کنه و به هیچ عنوان نمی تونه دو تا رشته اصلی و یا دو تا شناور رو ثبت نام کنه.
متقاضیای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1401 توجه داشته باشن، با توجه به ادغام آزمون ارشد سراسری و دانشگاه آزاد و حذف کنکور ارشد آزاد، علاقه مندای ورود به این دانشگاه هم کافیه از طریق لینک فعال تو سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی کنن.
در ادامه بخوانید : با زمان کم هم می توان کنکور ارشد قبول شد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان ثبت نام ارشد 1401 پاسخ بدن و همچنین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشین و بعد از شروع ثبت نام، اگه بخواین ثبت نامتون رو به مشاورای مجرب و حرفه ای ما بسپارین.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی انجام میشه؟
✔️ این ثبت نام تو اواسط ماه آذر انجام می شه که زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد تو این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام کنکور ارشد تو زمان مشخص شده جا می مونن باید چی کار کنن؟
✔️معمولا سازمان سنجش فرصتی رو جهت ثبت نام مجدد به داوطلبا قرار میده که به محض این که ثبت نام تمدید بشه تو این مقاله اطلاع میدیم.

3- ✔️ آیا ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم تو سایت سازمان سنجش انجام میشه؟
✔️ بله، همون طور که تو این مقاله توضیح دادیم به دلیل ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد، ثبت نام تو سایت سازمان سنجش انجام میشه ولی بعد از اعلام نتایج اولیه دیگه راه دانشگاه آزاد و سراسری جدا از هم میشه.
منبع : زمان ثبت نام کنکور ارشد