تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازمان سنجش با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 امکان شرکت در این آزمون را برای داوطلبانی که در موعد مقرر ثبت نام کرده بودند فراهم می کند. متقاضیان به منظور دریافت کارت ارشد ۱۴۰۱ می بایست به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. 


همان طور که می دانید قبل از برگزاری هر آزمون می بایست بر اساس آمار داوطلبانی که در آن آزمون ثبت نام کرده اند، تمهیدات لازم صورت گرفته و جزئیات مربوط به زمان و مکان برگزاری به اطلاع داوطلبان برسد. پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 نیز که زمان آن توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد، این سازمان بر اساس اطلاعات دریافتی ثبت نام کنندگان مقدمات لازم برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد را مهیا کرده و برای داوطلبان، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ را صادر می کند.

طبق روال سال های گذشته معمولا کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد حدودا 3 روز قبل از برگزاری آزمون بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. متقاضیان می بایست در موعد مقرر برای دریافت این کارت اقدام کرده و از زمان و مکان برگزاری آزمون مطلع شوند. در ادامه به نحوه دریافت و اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 می پردازیم.    

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
با توجه به ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، برای کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد یک کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود.

داوطلبان واجد شرایط شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1401 می بایست پس از ثبت نام، منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد باشند.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 به محض اعلام شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان ارشد دارای کرونا می بایست در مهلتی که سازمان سنجش در اختیارشان می گذارد به سایت سنجش مراجعه کرده و فرم خوداظهاری کنکور ارشد را تکمیل نمایند. برای این دسته از داوطلبان محیطی جدا از سایرین در نظر گرفته شده است.

داوطلبان می بایست طبق بازه زمانی تعیین شده به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با توجه به اطلاعات ثبت نامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند. بدین منظور کافی است پس از مراجعه به سایت مذکور بر روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱" کلیک کرده و از منوی سمت راست گزینه " ورود به سیستم " را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

به منظور دسترسی به سامانه کنکور کارشناسی ارشد 1401 باید وارد بخش " کارشناسی ارشد " شوید .

[تصویر:  1627191186_کارت%20ورود%20به%20جلسه%20کنکور%20کارشناسی%20ارشد.jpg]

روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 " کلیک کنید . 

[تصویر:  1627191254_کارت%20ورود%20به%20جلسه%20کنکور%20کارشن...د%201400.jpg]

در ادامه گزینه " ورود به سیستم " را انتخاب کنید.  

[تصویر:  1627191312_کارت%20ورود%20به%20جلسه%20ارشد.jpg]


دو روش برای شما ظاهر می شود. در روش اول با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام می توانید کارت خود را دریافت کرده و در صورتی که به کد پیگیری خود دسترسی ندارید می توانید از روش دوم که اطلاعات فردی است استفاده نمایید.

[تصویر:  1627191583_دریافت%20کارت%20ورود%20به%20جلسه%20کنکو...شد۱۴۰۰.jpg]

در این میان ممکن است برخی داوطلبان اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده و به آن دسترسی نداشته باشند. این داوطلبان می توانند با ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری کارشناسی ارشد


[تصویر:  academy1.gif]

اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
آن چه داوطلبان بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد مشاهده می کنند حاوی اطلاعات فردی، شماره داوطلبی، شماره پرونده، کد و نام رشته امتحانی، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی، سهمیه، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1401 می باشد. 

توجه داشته باشید که حوزه امتحانی درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد بر اساس کد و نام شهرستانی که داوطلب در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در فرم ثبت نامی خود وارد کرده تعیین شده است. بنابراین توصیه می کنیم در زمان ثبت نام به اطلاعاتی که در این فرم وارد می کنید توجه نمایید.

متقاضیان پس از کنترل اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401 در صورت مغایرت می بایست نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند که در ادامه روش تصحیح اطلاعات اشتباه را شرح می دهیم.

بیشتر بخوانید: باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد


[تصویر:  arshad.gif]


ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
یکی از قابلیت هایی که سازمان سنجش هم زمان با انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می دهد، ویرایش اطلاعاتی است که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد تاثیرگذار خواهند بود. از مهم ترین این موارد، معدل داوطلبانی است که دانشجوی سال آخر کارشناسی بوده و در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401، در قسمت درج معدل، میانگین واحدهای درسی خود را تا زمان ثبت نام درج کرده اند.

این داوطلبان در این مرحله از ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می توانند میانگین واحدهای گذرانده خود را تا تاریخ 30 بهمن سال گذشته وارد نمایند.

علاوه بر این، اطلاعات دیگری چون نام رشته تحصیلی و نام محل تحصیل دوره کارشناسی داوطلب نیز قابل ویرایش خواهد بود که برای اصلاح هر یک از این موارد می بایست در بازه زمانی اعلام شده به قسمت ویرایش اطلاعات کارت سایت سازمان سنجش مراجعه شود. لازم است داوطلبان در درج و یا تصحیح معدل خود نهایت دقت را به عمل آورند، زیرا در صورت مغایرت معدل اعلام شده با معدل واقعی داوطلب و در صورت نداشتن حد نصاب نمره قبولی با معدل واقعی، قبولی وی کان لم یکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]


مغایرت اطلاعات ثبت نامی با کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
چنان چه پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1401، مغایرتی در اطلاعات ثبت شده بر روی کارت مشاهده کردید، می بایست به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد مربوطه مراجعه نمایید. از جمله این موارد می توان به مغایرت زبان خارجی مندرج بر روی کارت و نوع معلولیت اشاره کرد.

آدرس حوزه های رفع نقص، هم زمان با زمان انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. ما نیز به محض اعلام آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در همین مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.
از جمله موارد دیگری که برخی داوطلبان با آن مواجه می شوند، مغایرت سهمیه ثبت نامی با سهمیه درج شده بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران و سهمیه رزمندگان ارگان وزارت جهاد کشاورزی، سپاه پاسداران و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح جهت اعلام مغایرت لازم است در بازه زمانی که در اطلاعیه های سازمان سنجش اعلام می شود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به اصلاح سهمیه خود اقدام نمایند.

به این دسته از داوطلبان توصیه می کنیم بعد از ویرایش، برای اطمینان خاطر بیش تر به ارگان های ذیربط مراجعه نمایند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات آن ها در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا در صورت وجود هر گونه ابهام در کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1401 از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا شما را راهنمایی نمایند.

در ادامه بخوانید: سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد


سوالات متداول

1- ✔️ آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد امکان ویرایش معدل وجود دارد؟
✔️ بله، داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می توانند نسبت به ویرایش معدل کاردانی و کارشناسی خود اقدام نمایند.


2- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد به چه اطلاعاتی نیاز است؟
✔️ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد از طریق اطلاعات فردی و ثبت نامی داوطلب صورت می گیرد. 


3- ✔️ در صورت مغایرت اطلاعات ثبت نامی با مندرجات روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد باید چه کرد؟
✔️ این داوطلبان به منظور تصحیح اطلاعات روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد باید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند.
منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد