تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدل های بستن شال و روسری 2021
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بخشی از زیبایی شال و روسری را شاید بتوان در مدل های بستن آنها مشاهده کرد. هرچقدر هم که شال یا روسری از طرح زیبایی برخودار باشد، اما نحوه بستن می تواند بر جذابیت آن بیفزاید. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه به مدل های بستن شال و روسری خواهیم پرداخت. امروزه در جامعه ما شال و روسری یکی از مهمترین تن پوش ها برای خانم ها است. انتخاب رنگ، جنس و زیبایی خاص آن ها برای هر خانمی حرف اول را می زند.
بستن مدل دخترانه، مدل مجلسی و مدل های متناسب با هر مراسمی در واقع گزینه هایی هستند که می توانید نسبت به استفاده از آنها اقدام کنید. در استفاده از مدل های بستن، نیاز است به مواردی توجه کنید که در زیر با جزئیات به آنها اشاره شده است.
بستن شال و روسری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال، هنگام بستن شال و روسری تان اگر صورت شما مستطیلی و طول صورت از عرض بزرگتر است، باید طوری روسری و شال تان را بپوشید که طول صورت کوتاه تر به نظر برسد.
شال ها می توانند برای صورت مستطیلی بهترین گزینه باشند و می توانید گوشه های صورتتان را گرد کنید، شما نباید طرح های چهار گوش انتخاب کنید. شما می توانید با انواع هدبند و اکسوری زیر روسری صورت خود را کوتاه کنید و از هدبند و دستمال سرهای تیره انتخاب کرده و صورت خود را گرد ببیندید.
اگر صورت بیضی دارید بیشتر مدل ها برای شما مناسب است. شما با صورت بیضی می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید اما اگر فکر می کنید صورتتان کشیده است و بهتر است از هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید و کناره های شال یا روسری تان را تو بزنید تا گونه ها مشخص تر شود.
در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است، شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه مناسب شود، می توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.
[تصویر:  blog%2FClose-shawl-and-scarf.jpg]
در صورت های مربع، چانه و فک حالت چهار گوش دارد شما باید این لبه ها را با روسری و شال گرد نشان دهید. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل است. شما می توانید با شال گوشه های مربعی صورتتان را گرد کنید.
شال ها و روسری هایی که طرح چهار گوش دارند و هم چنین مدل هایی که از پشت بسته می شوند انتخاب نکنید.
در صورت های گرد پیشانی عریض و کوتاه است، شما باید با روسری و شال عرض پیشانی را کمتر و در عوض بلندتر نشان دهید. از هدبند یا دستمال سر می توانید استفاده کنید اما نباید بیشتر۴/١ پیشانی را بگیرید از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و روسری و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید.
تولیدات زیبای روسری و شال
در سال های اخیر شاهد تولید داخلی روسری و شال های زیبایی هستیم که از زیبایی منحصر بفردی برخوردارند و می توانند با برندهای کشوری دیگر رقابت و برابری کنند.
همیشه تصور می شود؛ شال ها و روسری ها تنها پوششی برای پوشاندن موها می باشد، اما حقیقت این نیست و باید بدانیم شال و روسری در تمام دنیا بعنوان ابزار مد و زیبایی به حساب می آیند و یک اصل مهم در زیبایی و جذابیت شما محسوب می شود.
در هنگام خرید اینترنتی شال و روسری، به فرم صورت خود دقت داشته باشید. برای این کار باید سلیقه بخرج داده و روسری و شالی را که انتخاب می کنید با فرم صورت و پوستتان هماهنگ کنید. برای زیبا شدن ظاهرتان، اول فرم و شکل هندسی صورتتان را بدانید آن وقت است که می توانید مدل های مناسبی برای فرم موهایتان پیدا کنید و به آسانی روسری و شال دلخواهتان را بیابید.
بانوان ایرانی همیشه مدل های زیادی شال و روسری در کمدهایشان موجود می باشد که آنها را متناسب با پوشش خود، بسته به رنگ مانتو، کیف و کفش خود می دانند و آنها را در مکان های مربوط و به تناسب فرم صورت و رنگ پوست هماهنگ می کنند.
اولین نکته ای که در مورد تولید شال و روسری باید به آن اشاره کرد این است که شما باید با انتخاب درست پارچه ی مناسب برای خود یک روسری یا شال تهیه کنید و همچنین با توجه به تغییر فصل ها پارچه هایی که برای تولید شال و روسری مورد استفاده قرار می گیرند نیز متفاوت است؛ برای مثال، برخی بانوان دوست دارند در روزهای گرم سال از روسری های شالی استفاده کنند که جنس نازکی دارند و در روزهای سرد سال از جنس های ضخیم تری استفاده کنند.
انتخاب شال و روسری متناسب با رنگ لباس
انتخاب مدل شال و روسری بعلت اینکه نزدیکترین پوشش به صورت است اصلی ترین انتخاب در پوشش شما محسوب می شود.
هماهنگ کردن رنگ شال یا روسری تان با مانتو می تواند جلوۀ ظاهری خانم ها را صد چندان کند و زیبایی آن ها را تحت شعاع قرار بدهد. هر گاه خواستید مانتویی را انتخاب کنید که رنگ مانتو تیره بود بهتر است شال و روسری از همان رنگ اما کمی روشن تر انتخاب کنید.
حتما لازم است انتخاب خوبی برای پوشش سرتان داشته باشید تا زیبایی سایر لباس هایتان بیشتر به چشم بیاید.
روسری قواره دار بلند و یا شال های عریض بهترین نوع برای پوشش سر خانم ها است. هم چنین دقت داشته باشید که از روسری های ضخیم استفاده کنید.
[تصویر:  blog%2FChoose-scarves-and-shawls.jpg]
به هنگام خرید روسری های ساتن بهتر است، هدبندهای روشن تر یا تیره تر از روسری را نیز تهیه کنید. اگر رنگ پوست شما روشن است روسری و شال های روشن و شاد برای شما مناسب است و همچنین هنگام خرید به فرم صورتتان نیز دقت داشته باشید. انتخاب روسری و شال کاملا به سلیقه و استایل شما بستگی دارد.
'
اگر احساس می کنید لباس و استایل شما حالت اسپرت، روزمره و معمولی دارد، بهتر است شال و روسری نخی را برای تکمیل شدن استایل خود انتخاب کنید و اگر استایل رسمی و مجلسی دارید روسری و شال ساتن و ابریشمی انتخاب کنید.
اگر لباس و مانتوی ساده دارید و می خواهید کمی رنگ و لعاب به استایل خود اضافه کنید بهترین پیشنهاد این است که به سراغ روسری یا شال پرنقش و نگار بروید و با یک روسری شیک از یک برند معروف بپوشید تا استایلی کاملا شیک و مد روز داشته باشید.
شما می توانید رنگ روسری را با رنگ کفش، کیف یا بخشی از لباس خود ست کنید و یک استایل هماهنگ و زیبا داشته باشید.
روسری های قواره بزرگی که این روزها در همه جای بازار مد شده اند و معمولا هر چه قواره ی روسری بزرگتر باشد بهتر و راحت تر است، مگر آنکه بزرگی زیاد روسری یا شال برای فصل گرما مناسب نباشد.
انواع شال و روسری را می توان در مدل های مختلفی سر کرد و برای این کار احتیاج به آموزش است که می توان به راحتی به این گونه مدل های آموزشی دسترسی داشت.
فرق شال و روسری چیست؟
قبل از اینکه به تفاوت‌های میان شال و روسری بپردازیم، بهتر است یک تعریف کلی از هرکدام داشته باشیم.
روسری چیست؟
روسری در مقایسه با شال رسمی‌تر است. این پوشش از دو فرم کلی مربع و مثلث به‌وجود می‌آید که اندازه‌های مختلفی برای آن‌ها وجود دارد. به‌طور مثال در طی چند سال اخیر روسری‌های کوچک یا مینی اسکارف‌ها به ترند فشن تبدیل شده‌اند. درحالیکه تا چند سال قبل خانم‌ها در هر فروشگاهی به دنبال روسری‌های سایز بزرگ بودند.
جنس روسری با توجه به کاربرد و فصلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت است. انواع روسری‌های حریر، ساتن یا ابریشم، گزینه‌های مناسبی جهت استفاده در مجالس رسمی هستند و در مقابل شما می‌توانید از انواع روسری‌های نخی برای مصارف روزمره خود استفاده کنید.
شال چیست؟
شال بیشتر حالت اسپرت دارد و خانم‌های جوان و دختر بچه‌ها اغلب از آن استقبال می‌کنند. شکل کلی شال از یک پارچه مستطیلی تشکیل می‌شود که بیشتر دارای ابعاد ۷۰ در ۱۸۰ سانتی‌متر است. البته ابعاد شال به سلیقه شما هم بستگی دارد. مثلاً برخی از افراد دوست دارند ابعاد بزرگی از شال را سر کنند و به این ترتیب احساس راحتی بیشتری دارند. مانند روسری، شال هم از الیاف و پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود تا در موقعیت‌های متنوع قابل استفاده باشد. انواع شال هنری، حریر، گیپور و ابریشم تنها بخشی از تنوع وسیع این محصول هستند.
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru